Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oletko uupunut parisuhteeseesi?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   16.8.24 18:51:17

Antanut paljon ja saanut takaisin mitätöintiä ja uupunut? Oliko puoliso pelkkä p@skiainen, tuhlari vai muuten vaan hankala?
Mistä sait virtaa eroon - vai saitko huonon kierteen poikki ja liiton terveeksi?

Re: Oletko uupunut parisuhteeseesi?

Lähettäjä: Olen aika 
Päivämäärä:   16.8.24 19:03:02

Olen antanut ja saanut paljon. Mutta puoliso on muuten vaan hankala. Ja alkoholiongelmainen. Ei meillä minusta mitätöintiä ole ollut, mutta hankalan tuuliviirin mielenliikkeiden perässä on vaikea pysyä. Ajattelematon, hankala tuuliviiri. Ei pahuuttaan, mutta kyllä hermot tiukilla on olleet.
Virtaa on tällä hetkellä vaan lapselle ja omille touhuille.

Lähettäjä: "" 
Päivämäärä:   16.8.24 19:35:34

Uupunut muista syistä, muttei parisuhdekaan siihen auta.

Lähettäjä: Toinen 
Päivämäärä:   16.8.24 20:32:26

Nykyisen miehen kanssa löytyivät ne maanpäälliset taivas ja @!#$. Meillä menee tosi hyvin ja mies kohtelee mua paremmin kuin kukaan koskaan. Tässä välissä oli vaikea jakso johon kuului päihteet ja toinen nainen. Ilman toista, ei olis ollut toista. Nyt kun raitistui, katuu syvästi koko juttua. Ja korvaa mulle sitä kaikkea lopun elämäänsä. Joten saatiin kierre poikki ja meidän suhde sai uuden mahdollisuuden.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.8.24 21:52:24

Tuntuu, että hiljaa. Mikä on kumma, koska näen itsessäni läheisriippuvaisen piirteitä ja sellaista, että pienet positiiviset asiaa kävelee isojen pahojen päältä.

5vuotta oltu yhdessä, 2v asuttu samassa kämpässä. Vasta yhteenmuuttaessa tajusin hänen alkoholiongelman. Muut oli nähneet sen, mutta hän piilotteli sen minulta loistavasti. Hän ei myöskään siivoa. Hänen vaatekaappinsa otti vuoden, että hän järjesteli sen ja sekin paineen alla, koska vuokranantaja oli tulossa kylään. Hän on muutoin ihana, turvallinen, ymmärtäväinen, ei pelkää osoittaa rakkautta edes ystäviensä edessä mutta olen alkanut miettimään haluanko oikeasti olla suhteessa loppuelämäni alkoholistin kanssa. Ennen elin jossain unelmissa, jossa "i can fix him" ajatusmaailma oli realistista minulta. Elin jossain pilvilinassa, jossa mieheni muuttuu kuin unelmissani. Nyt hiljalleen olen oppinut ymmärtämään, että jokainen voi fiksata vain itsensä ja mieheni kyllä hyväksyy alkoholiongelmansa, mutta muutosta ei tee. Yritti pariin otteeseen ja se menikin hyvin. Hän raitistui, sitten tuli grilli-ilta ystävien kanssa jotka tarjoi alkoholit ja koko rumba lähti käyntiin. Siitä on 1,5v nyt, eikä hän edes yritä raitistua enää. Itse taas juon alkoholia 2kertaa vuodessa.

Lähettäjä: Kukkanen 
Päivämäärä:   16.8.24 22:54:00

Piste: meni kylmät väreet sun tekstiä lukiessa, ois voinut olla mun parisuhteesta.

Erosin 4kk sitten, voimaa siihen sain siitä että olin niin väsynyt ja nurkkaan ajettu että aloin väkivaltaiseksi. Siinä tajusin että suhteen pitää loppua.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.