Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Narsisti vai ihan vaan k-pää?

Lähettäjä: Miehen käytös 
Päivämäärä:   16.8.24 17:16:00

Miehen kanssa tulee riitaa kaikesta, on ollut jo alusta asti samanlainen, siis vuosia, mutta nykyään tuntuu ettei mitään voi sanota tai tehdä ilman että tulee riita ja sanoo todella ilkeästi. Esim. en ole samaa mieltä jostakin turhasta asiasta (kuten nyt vaikka euroviisuvoittajasta tai valittiinko oikea missi) vaan sanon joko että minusta se olisi ollut parempi tai varsinkin jos en sano mitään, alkaa v tuilu ja ilkeästi sanominen "luuletko itse olevasi parempi", "mene itse osallistumaan jos olet niin hyvä" enkä edes arvostellut ketään, sanoin vain että joku toinen oli minusta parempi. Mielellään myös kaivaa kaikenlaista vanhaa, jolla pääsee loukkaamaan.

Erota se varmaan täytyy vai onko tämä jokin pariterapian arvoine homma nyt?

  Re: Narsisti vai ihan vaan k-pää?

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   16.8.24 17:23:08

Jokainen puolisoaan huonosti kohteleva ei ole narsisti. En silti enää ikinä itse jäisi katselemaan tuollaista käytöstä. Mies ei selvästi arvosta sua, vaan päinvastoin halveksii sun mielipiteitä. Ei siinä hirveästi terapiassa käyminen auta, jos mies ei itse haluat tehdä käytökselleen jotain. Ja jos haluaisi, käyttäytyisi toisin. Tottakai siellä terapiassa voidaan käydä läpi sitä, mikä miehen mielipiteen on muuttanut mutta onko siitä hyötyä? Yleensä ne jotka käyttäytyy noin, toivoo että toinen kerää itsetuntonsa ja eroaa, niin ei itse tarvitse. Tuskin sitä terapiassa muutetaan.

  Re: Narsisti vai ihan vaan k-pää?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.8.24 17:24:23

Tuo ilkeily kertoo siitä, että miehesi ärsyyntyy sinusta eikä pidä sinua minkään arvoisena. Luuletko, että se terapiassa muuksi muuttuisi?

  Re: Narsisti vai ihan vaan k-pää?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.8.24 17:26:32

Ei sillä ole mitään väliä sinulle, eihän? Käytös on huonoa, mitä väliä on syyllä?

Jos mies ei näe käytöksessään ongelmaa, hän ei tule hakemaan apua sen muuttamiseen. Voit päättää vain miten annat itseäsi kohdeltavan.

  Re: Narsisti vai ihan vaan k-pää?

Lähettäjä: eddy 
Päivämäärä:   16.8.24 17:27:00

Ei tuo narsistilta kuulosta. Mutta huonolta suhteelta, ja ongelmalliselta sekä keskustelutaidottomalta mieheltä kyllä! Itse lähtisin menemään. Yhtään kenenkään ei tulisi jäädä suhteeseen, jossa tapana on loukata toista tahallaan.

  Re: Narsisti vai ihan vaan k-pää?

Lähettäjä: hö 
Päivämäärä:   16.8.24 17:31:37

Tollasia persmulkkuja on maailma täynnä, en nyt heti lähtis sanoon ettei arvosta vaimoa tai että ärsyyntyy siitä, varsinkin jos on luonnehäiriöinen ollut aina. Omassa kodissa en tuollaista katselisi.

  Re: Narsisti vai ihan vaan k-pää?

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   16.8.24 17:37:34

No eipä tuo narsisti ole mutta kuulostaa ikävältä ihmiseltä.
Aina voi pariterapiaa kokeilla jos tuntuu etä haluatte yrittää. Ainakin siellä oppii keskustelutaitoja.

  Re: Narsisti vai ihan vaan k-pää?

Lähettäjä: Miehen käytös 
Päivämäärä:   16.8.24 17:38:14

Hänellä on myös tapana kehua ja katsoa avoimesti muita naisia, jotka ovat täysin erityyppisiä kuin minä. Ja ennenkuin joku kirjoittaa, että mitäs olet läski, niin minä en ole "läski" vaan ne ihaillut naiset. Kuitenkin mies on aikanaan kehunut sitä, kun olen liikuntaa harrastava, hoikka ja siro ja että siksi kiinnitti huomiotakin kun näki liikuntataustan jne, mutta nyt minuun tavallaan vertaillaan niitä naisia, joista ennen sanoi "en ottaisi tuollaista" ja kuvaisi työkaveriensa naisystäviä, että sellanen plösö silläkin. Tuokin lienee ihan tahallista, ei välttämättä tarkoita mutta koska silläkin saa loukattua niin tekee niin.

  Re: Narsisti vai ihan vaan k-pää?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.8.24 17:43:57

Miksi olet tuossa suhteessa?

  Re: Narsisti vai ihan vaan k-pää?

Lähettäjä: Kukka 
Päivämäärä:   16.8.24 18:20:12

Eroa. Itse olin liian kauan vastaavanlaisen idiootin kanssa ja nyt kun kuukaudet on kuluneet olen huomannut miten sokaistunut olin sille huonolle kohtelulle.

  Re: Narsisti vai ihan vaan k-pää?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.8.24 18:49:57

No ei noilla tiedoilla voi vielä päätellä narsismista mitään. Eikä sillä kai ole mitään väliäkään? Miksi olet suhteessa?

  Re: Narsisti vai ihan vaan k-pää?

Lähettäjä: : 
Päivämäärä:   16.8.24 19:03:14

Aivan sama mikä "diagnoosi" miehellä on, lähtisin mennään enkä tuhlaisi enää hetkeäkään elämästäni tuollaisen idiootti-miehen kanssa.

  Re: Narsisti vai ihan vaan k-pää?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.8.24 19:25:24

Eksä oli samanlainen. Minua lyhyemmät naiset oli hyviä, samoin pitemmät. Olemattoman pieni perse oli wau, samoin todella iso. Naiset, joilla oli vanha ja halpa auto oli hyviä kuskeja, samoin naiset joilla oli todella kallis auto. Pienituloiset naiset oli arvostettavia, samoin todella varakkaat. Se, millainen minä olin, ei siis mikään ääripää, ei riittänyt saamaan kehuja tai edes hyväksyntää, vaan aina tuota "parempien "esiintuontia. Seurasi myös instassa todella feikkejä tilejä, olisi halunnut että käytän "instameikkiä" ja ehdotteli milloin mitäkin siellä näkemäänsä ja suuttui, että olen vain kateellinen kun sanoin, että ymmärrätkö että nuo kuvat on tehtyjä ja käsiteltyjä, et voi verrata irl ihmistä noihin kuviin, joista on poistettu ihohuokosia myöten kaikki "virheet". Oli ihan aikuinen mies vielä.

Ei tuollaista pidä vuosikausiksi jäädä kuuntelemaan. Ei se johdu naisesta vaan miehellä on itsellään jokin itsetunto- tai muu ongelma, jonka vuoksi tuntee itsensä paremmaksi kun lyttää toista. On sama, onko nainen kuin riihenseinästä revitty vai huippumalli, ei se silti tuollaisille riitä ja kelpaa.

  Re: Narsisti vai ihan vaan k-pää?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.8.24 20:07:50

Jotkut ihmiset eivät yhtään kestä minkään asian kommentointia. Tiedä sitten mistä johtuu.

  Re: Narsisti vai ihan vaan k-pää?

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   16.8.24 21:00:27

Miten te olette edes päätyneet yhteen, jos mies on ollut tuollainen alusta asti?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.