Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: Siivellä 
Päivämäärä:   15.8.24 21:11:40

Jos mies asuisi kaukana ja haluaisi sut muuttavan luokseen niin, että hän maksaisi elämisen kulut, hevoset, tallin (tai tallipaikan) niin lähtisittekö? Tämä tarkoittaisi siis sit että joutuisit irtisanoutumaan omasta työstäsi

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: Porsaan reikä 
Päivämäärä:   15.8.24 21:14:29

Joo

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: Tosimies 
Päivämäärä:   15.8.24 21:22:14

Voisin lähteä naisen elätettäväksi vastaavalla kaavalla siten että tekisin kaikki talon "miesten" työt (ja osaan muuten tehdäkin paljon keskivertojantteria enemmän, ja opettelen tarvittaessa lisää) jolloin nainen maksaisi elämisen kulut ja mun harrastusauton ja motskarit ja tallipaikat niille, MUTTA sillä ehdolla että saisin käydä sen verran töissä että ammattitaito säilyy ja on myös jonkin verran ihan omaa käyttörahaa. Töissä käyminen tarkoittaisi sitä että olisin jokusen kerran vuodessa muutaman viikon poissa kokonaan.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.8.24 21:28:05

Ehdottomasti. Kunhan mies tosiaan tienaa tarpeeksi, että ei tarvitse venyttää penniä.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   15.8.24 21:48:44

Jos elättäjä pystyy ja on valmis siirtämään minun haltuuni rahaa niin paljon, että loppuikäni on taloudellisesti turvattu hänestä riippumatta. Irtisanoutuisin myös lottovoiton takia välittömästi. Työskentelen vain siksi, etten todennäköisyyksien valossa kuole vielä siinä ajassa kuin säästöt loppuisi työttömänä.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.8.24 21:52:40

Tarpeeksi hyvällä diilillä kyllä. Se riippuisi sitten siitä mikä oma tulotaso muuten on ja onko säästöjä ja miten tulevaisuus on turvattu.

Jos olisi turvattu suunnitelma myös eron ja vanhuuden varalle ja suhdedynamiikka olisi selkeä, niin kyllä. Esimerkiksi se, ettei kuvittelisi minun olevan huora vaan myös elätettävänä seksi olisi vapaaehtoista ja rakastelua, ei kaupankäyntiä.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: Gp 
Päivämäärä:   15.8.24 23:13:11

Ehdottomasti

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: Jepulis 
Päivämäärä:   15.8.24 23:21:20

Epämiellyttävä ajatus. Kun riidan hetki tulee (ja minä uskon, että tulee) niin aletaan keskustelemaan kenen pihassa ja kenen rahoilla. Ei. En muuttaisi

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: ------ 
Päivämäärä:   15.8.24 23:24:55

En, en halua olla taloudellisesti riippuvainen toisesta ihmisestä. Mitäs sitten jos tulisikin ero? Pulaanhan siinä joutuisi ilman työtä tai omaa rahaa.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: Bree Vandekamp 
Päivämäärä:   15.8.24 23:56:44

En pystyisi tuohon. Sama kuin moniviivalla. Miehen on niin helppoa alkaa kusipääksi jos tietää että toinen on riippuvainen.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.8.24 00:10:05

Kannattaa suhtautua erittäin suurella varauksella. Kokemusta on ja jos tyyppi tarjoaa tuollaista ratkaisua, varsinkin jos ette ole tunteneet ja seurustelleet vuosia niin että oikeasti hänet tunnet läpikotaisin niin on iso vaara että hän haluaa otteen sinusta noin.

Voit ehkä nyt ajatella että jos ongelmia tulee niin sitten vaan otat ja lähdet. Mutta kun johonkin kotiutuu, hevosia pihassa sen verran mitä noissa olosuhteissa on mahdollista pitää ja elättää, niin se voi olla aika vaikea lähteä, esim. jos joutuu luopumaan joistain hevosista. Todennäköisesti luovut sitten kaikista jos irtisanoudut työstäsi, koska nykyisessä työmaailmassa kyyti on kylmää jos sulla monen vuoden aukko ansioluettelossa ilman järkevää syytä.

Sulle ei kerry myöskään eläkettä (eipä sillä että sitä välttämättä muutenkaan me alle nelikymppiset koskaan saataisiin) ja on lähes satavarma että kun suhteeseen astuu arki ja muutama vuosi kuluu, niin miestä alkaa v*tuttaa olla yksin kaiken maksaja. Pyytäisitkö häneltä taskurahaa aina kun tarvitset jotakin?

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: Hm 
Päivämäärä:   16.8.24 00:16:21

En. Sellaista päivää ei tule, että muuttaisin yhdenkään miehen vuoksi pois kodistani.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   16.8.24 08:16:26

En. Ei ole terve parisuhde jos on taloudellisesti riippuvainen toisesta. Haluun tienata omat rahani ja kerryttää eläkettä. Elätettävänä olo on jotenkin säälittävää.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   16.8.24 08:19:49

No en.
Pitkässä suhteessa toki eri tilanne, jos vaikka toinen saisi huippuduunin ulkomailta, mutta tuoreessa suhteessa muuttaminen toisen elätiksi ei tulisi kysymykseenkään.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: Faktahomma 
Päivämäärä:   16.8.24 08:20:24

En

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.8.24 08:42:33

En. Mutta omassa ammatissa suurimman osan voi tehdä etänä. Ja paikalla käynti tarkoittaa jotain kohdetta ei toimistoa. Että en sijainnin ja sellaisen perusteella joutuisi tuota miettimään. Mutta se, että joku haluaisi minut itsestään taloudellisesti riippuvaiseksi, niin lopettaisi kyllä suhteen saman tien.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   16.8.24 08:47:25

"jos ette ole tunteneet ja seurustelleet vuosia niin että oikeasti hänet tunnet läpikotaisin niin on iso vaara että hän haluaa otteen sinusta noin. "

-Ei ole väliä vaikka olisit tuntenut vuosia ja olisit täysin varma, ettei toinen hae mitään yliotetta tarkoituksella. Taloudellinen riippuvuus vääristää suhdedynamiikkaa. Se tapahtuu hitaasti ja kummankaan huomaamatta. Yhtenä päivänä vaan havahtuu siihen, että lähteminen ei muuten olisikaan enää mahdollista käytännössä ja se muuttaa kaiken, vaikka miten koittaisi toimia kuten ennenkin. Omasta toimeentulosta ei pidä luopua ennen kuin loppuiän toimeentulon varmistava omaisuus on omissa nimissä.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: -*- 
Päivämäärä:   16.8.24 08:56:32

En missään tapauksessa. Joka riidassa asia nostetaan esiin ja eron tullessa sulle jää tasan tuulen huuhtoma perse.

"Omasta toimeentulosta ei pidä luopua ennen kuin loppuiän toimeentulon varmistava omaisuus on omissa nimissä."

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   16.8.24 08:57:46

En todellakaan. En enää muuttaisi miehen taloon, vaikka jatkaisin töissäkin. Kerran olen kokenut sen, kun mies halusikin yhtäkkiä erota, ja samalla kertaa meni parisuhde, koti ja lapsen ehjä perhe. Ei enää koskaan tällaista tilannetta. Lisäksi lapsen takia en muutenkaan muuttaisi toiselle paikkakunnalle. Ja aloittajan kysymykseen vielä se, että oma eläkekertymä kiinnostaa, joten töissä on tietenkin käytävä.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.8.24 08:58:49

Etsisin jotain työtä siltä uudelta paikkakunnalta jotta on jonkinlaista omaa tuloakin.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   16.8.24 10:48:52

Ole elänyt jo yli 20 vuotta.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: mmm 
Päivämäärä:   16.8.24 10:53:17

Ottaisin elatuksen kertakorvauksena lainana ja/tai lahjana. Perustaisin rahoilla oman yrityksen ja osan sijoittaisin. Kuka hullu edes tarjoaa kumppanille siivellä elämistä nykypäivänä?

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   16.8.24 10:56:23

Ei ongelmaa. Toki haluaisin käydä töissä, jos huvittaa, enkä piikoa ilman mitään oikeuksia. Mutta ei minulla ole mitään erityistä hinkua olla perheen elättäjä, tai edes vastata tienaamisesta omalta osuudeltani.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.8.24 11:00:22

Elättinä oleminen ei olisi ongelma, lasten takia olin kotona monta vuotta ja mies on käytännössä elättänyt meidät. Sen sijaan en muuttaisi kauas kaikista sosiaalisista verkostoistani ja omasta elämästäni.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: Siivellä 
Päivämäärä:   16.8.24 11:30:56

Mielenkiintoisia vastauksia! Aika paljon ääripäästä ääripäähän. Jotenkin ajattelin, että kyllä vastauksia olisi tullut enemmän. Tavallaan positiivista, ettei näin ole :)
Lapset tosiaan muuttaisi vähän tilannetta -ja mahdollisuus etätöihin

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: pöh 
Päivämäärä:   16.8.24 11:48:47

Mun mielestä tää vähän riippuu että haluaako mies jostain syystä oikein erikseen että jään elätettäväksi, se kuulostaa musta oudolta ja alistavalta. Mulla on koulutus jolla saa töitä suurimmasta osasta suomea, joten sinänsä se että irtisanoudun nykyisestä työpaikastani ei mitenkään tarkoita että joutuisin jäämään ikuisuudeksi miehen elätettäväksi.

Lisäksi vanhana kyynikkona en haluaisi olla tilanteessa, jossa kaikki on miehen nimissä, mulla vuosien aukko cv:ssä, ja sitten se mies vaihtaakin nuorempaan ja heittää pihalle.... Jotenkin siis pitäisi järjestää avioehdolla asiat. Ja eläkkeet tietenkin.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   16.8.24 12:26:11

En pystyisi enkä uskaltaisi. Raha on valtaa

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: reppu 
Päivämäärä:   16.8.24 15:56:01

Raha on valtaa, tämä on totta, mutta itse kun olen lasten kanssa kotona ja mies tuo leivän pöytään, näen tämän vähän eri kantilta. En eläisi näin, jos mieheni tulot eivät olisi enemmän nyt, kuin silloin, kun kävin vielä töissä. Meidän yhteenlasketut tulot ennen lapsia oli vähemmän, kuin miehen tulot nyt, joten meidän tulotaso on vain parantunut, vaikka itse en töissä käy. Alle 150t e vuosituloilla en tässä tilanteessa olisi ja tuon laitoin minimiksi, kun rupesimme keskustelemaan kotiäitiydestäni. Olemme onnekkaita, kun minun minimivaatimus on ylitetty ja miehen palkka on enemmän, kuin kahden hyvätuloisen.

Meillä ei ole avioehtoa, paitsi minun omaisuuteni, joka minulla oli ennen tapaamistamme, on rajattu avio-oikeuden ulkopuolelle. Mies on maksanut autot ja talon, mutta talo on puoliksi minun nimissäni ja autoni kokonaan. Miehellä on nimissään muutama sijoituskiinteistö, joten hänellä on kyllä varallisuutta rutkasti enemmän, kuin minulla, joten avioerotilanteessa hän joutuisi maksumieheksi.

Elämässä on tilanteita, joissa „elätettävänä“ voi olla, mutta se täytyy ottaa huomioon, että on kuitenkin turvannut selkänsä. Kaikki ei aina ole niin mustavalkoista, kuin monet tässäkin topicissa väittävät.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: Eo 
Päivämäärä:   16.8.24 16:05:21

Kun itse tienaa nyt yli 100 000€/v, niin olisi mahdoton ajatus jäädä taloudellisesti riippuvaiseksi jostain toisesta. Ei kiitos.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: jännää 
Päivämäärä:   16.8.24 16:06:27

Yllättävän moni täällä vastaa aika ehdotonta eitä, kun ottaa huomioon kuinka moni nainen oikeasti kuitenkin elää juuri tuossa tilanteessa. Ei siis toki välttämättä siten että olisivat yhtäkkiä ottaneet loparit työstään ja muuttaneet toiselle puolelle Suomea, mutta kuitenkin tavalla tai toisella ajautuneet tai hankkiutuneet siihen elätin osaan, ja ilmeisesti ovat ihan tyytyväisiäkin siinä.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.8.24 16:08:17

Hello kaikki helena koivut

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: Sde 
Päivämäärä:   16.8.24 17:26:09

En. Syyt:
* Ei omaa rahaa, jokaista ostosta varten joudut vinkumaan rahaa kuin joku lapsi
* Ei päätäntävaltaa yhtään mihinkään. Kämppä ja kaikki muu on jonkun toisen ja jollet tottele niin olet pihalla hevosesi kanssa pennittömänä.
* Ei eläkettä
* Ei rahaa hoitaa sairauksia kunnolla. Mies yleensä lopettaa suhteen, jos nainen sairastuu vakavasti. Useimmista kuoriutuu @!#$ jo pelkästään, jos joudut kävelemään kepeillä muutaman viikon.
* Yleensä nämä tosiaan ovat vielä keskellä ei mitään, jolloin ilman omaa autoa et pääse mihinkään. Ei rahaa, ei autoa.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.8.24 17:59:39

En. Siinä joutuu luovuttamaan vallan miltei kokonaan toiselle. Pidän siitä, kun on omaa rahaa, jota saa käyttää mihin haluaa. Eikä ole myöskään missään kiitollisuudenvelassa kenellekään.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: viiva 
Päivämäärä:   16.8.24 18:12:47

Jos toinen ei ole persläpi (joka käyttäisi tätä tilannetta hyväksi) niin ehdottomasti suostuisin!

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: Tiuku 
Päivämäärä:   16.8.24 19:35:47

Olen ja suostuin. N kymmenen vuotta menty näin. Miehellä on vanhanaikainen mies tekee talon, nainen kodin ajatus. On todella hyväntahtoinen ja rehti. Ei tällaisia ole kuin sadussa. Paitsi minulla. Siksi en kerrokaan kenellekään asioistani juurikaan.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: Siivellä 
Päivämäärä:   17.8.24 22:36:15

Hello kaikki helena koivut

:D:D:D

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   17.8.24 22:45:50

En. Haluan turvata oman tulevaisuuteni.

Kaverini lähti maatilan emännäksi, teki duunia pirusti, loi maatilan yhteyteen oman maatilasta riippuvan pienyrityksensä ja mies nakkasi pihalle, kun löysi toisen. Uusi vaimoke hoitaa sitten ystäväni aloittamaa liikeyritystä ja ystäväni jäi aikalailla tyhjän päälle, avioehto kun oli.

En laskisi muiden varaan mitään.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   17.8.24 23:01:22

En. Mies voisi muuttaa tänne, ehkä. Voi olla, että miestä en jaksaisi arjessa.

Mulla on täällä talo, piha, laitumet jne. Naapurissa maneesi ja iso kenttä.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: Eddy 
Päivämäärä:   17.8.24 23:02:04

Lähtisin. Tällä hetkellä olen niin totaalisen loppu omaan työhöni, että olisin valmis ottamaan riskin!

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   18.8.24 01:38:13

Joo jos rakastaisin miestä. Pelkän rahan ja elintason takia en.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   18.8.24 02:10:30

Jos olisin tuntenut miehen jo monta vuotta.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.8.24 04:21:49

En. Haluan turvata oman tulevaisuuteni. Yksi mies, jonka kanssa harrastin välillä seksiä, olisi halunnut suhteen ja olisi elättänyt minut, ei olisi edes tarvinnut muuttaa. Sanoin että vastaan itse itsestäni.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.8.24 08:24:15

Olen pienituloinen yrittäjä,mutta työ tuo minulle kuitenkin niin paljon muutakin sisältöä ja on minulle niin iso osa elämää että en missään nimessä haluaisi mitään tuollaista elämää.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   18.8.24 08:29:51

Ajatuksena kiva, mutta esimerkiksi oman alani töitä on kaikkialla maailmassa (sh) joten enköhän töihin menisi siellä uudessakin paikassa..

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.8.24 10:32:30

Taloudellisen väkivallan riski on valtava.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   18.8.24 12:17:57

En.
Ja jokainen ymmärtää että esim. perhevapailla olo on ihan eri asia kuin muuttaa tuoreessa(?) suhteessa toisen luo elätettäväksi.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: Hep! 
Päivämäärä:   18.8.24 12:23:21

https://www.facebook.com/armanalizadofficial

Arman etsii teitä elättejä tv-ohjelmaansa.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.8.24 12:29:26

Kyllä, mutta keräisin ensin säästöä pahan päivän varalle ja sijottaisin rahaa. Jos ero tuleekin niin on rahaa vähintään 3 kuukauden vuokraan, hevosten hoitoon 3kuukaudeksi jne. Ja eihän se, että mies elättää tarkoita että olet vankilassa kotona. Voit ryhtyä pienyrittäjäksi jne.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   18.8.24 12:47:20

En ikinä. En muuttaisi kauas saati sitten toisesta riippuvaiseksi.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   18.8.24 12:50:00

Heti. Silmääräpäyttämättä. Olen jo 50 ja omaisuuttakin on.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: kyllä 
Päivämäärä:   18.8.24 15:25:27

No todellakin. Tuohan olisi unelma. Pääsisin pois työstäni, joka on @!#$ä.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.8.24 17:23:38

En todellakaan. Olen nähnyt ympärilläni niin monta kertaa kuinka huonoon tilanteeseen taloudellisen itsenäisyyden menettäminen johtaa. Tuollaista ei voi suositella kuin sellaiselle naiselle, joka on jo omasta takaa miljonääri ja osaa myös suhteessa pitää oman omaisuutensa itsellään.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: Zx 
Päivämäärä:   18.8.24 17:54:53

En muuttanut kovin kauas ja olin hankalassa elämäntilanteessa. Mutta yhtäkaikki mies elätti ja on elättänyt minut kaikki vuodet. Ei ole miljonääri, mutta hyvin toimeentuleva. Minun tilanne on siitä hyvä, että meillä ei ole avioehtoa ja olen vielä erillisessä testamentissa ainoa edunsaaja. Jos mies jättäisi, saisin puolet oikein asiallisesta omaisuudesta. Pärjäisin sillä ihan hyvin, jos en mitään luksusta haluaisi.

Miestä en ottanut rahan takia enkä ole rahan takia kanssaan. Rakastan kovasti ja pidän siitä, että hän pitää huolta. Omalta osaltani uskon onnellistuttavani häntä paljon. Yhdessä 15 vuotta.

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   18.8.24 18:13:14

^ Etkö epäröinyt ollenkaan kun jouduit muuttamaan pidemmälle ja irtisanoutumaan? Tekikö mies heti siis seurustelun alussa testamentin ja menitte naimisiin samantien?

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   18.8.24 18:17:10

Todellakin

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: Maatiainen 
Päivämäärä:   18.8.24 18:53:21

En! Ja toivon ettei kukaan muukaan tekisi sitä virhettä. Olin itse aikanaan nuori ja rakastunut 19vuotias. Maatilallinen poikakaveri kosi kahden vuoden seurustelun jälkeen ja pyysi muuttamaan luokseen maalle. Kehui kuinka tilalla riittää töitä. Tuolloin hänen vanhemmat omistivat tilan. Sain toki ruuan (sen mitä appivanhemmilla oli tarjolla) ja katon pään päälle mutta appivanhemmat perusteli että ku oon köyhänä tullut taloon niin myyvät tilan sitten aikanaan halvemmalla kunhan tehdään yhdessä ahkerasti töitä. Uskoin kaiken paskan ja tein 7 päivää viikossa.. Omat vanhempani ostivat minulle vaatteet päälle, muuta en heiltä kehdannut pyytää.
Tätä kesti 6vuotta ja tuli aika ostaa tila. Siinä pitivät sanansa että summa oli reilusti alle puolet tilan arvosta. Mutta koska tila on ollut vuosia suvussa niin halvan hinnan ehtona oli avioehto, jossa en lähtiessäni vie mitään tilaan kuuluvaa.. ja minä sinisilmäinen idiootti suostuin.
Olen kohta 50-vuotias ja vaikka mieheni pettää minua ja kohtelee kuin paskaa, joudun roikkumaan mukana koska en saa pennin jeniä jos tuota pihatietä tuosta lähden tarpomaan...

  Re: Suostuisitteko elätettäväksi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.8.24 19:12:41

Jos oma talous on jo kunnossa ja omaisuutta kerättynä ja uraa ja mainetta tehtynä sen verran että töihin takaisin paluu onnistuu tarvittaessa nopeastikin, tai on jopa jokin sellainen pysyvä tulonlähde (sijoitukset tms.) joka takaa sen ettei ole oikeasti siitä elatuksesta riippuvainen, niin mikä ettei.

Sen sijaan kellekään elämäänsä vasta aloittelevalle nuorelle naiselle en tuollaista todellakaan suosittelisi, siinä ampuu helposti omaan nilkkaan ja tekee pitkässä juoksussa ison karhunpalveluksen itselle.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.