Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko Muumimaailma sen hinnan arvoinen?

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   15.8.24 17:37:14

Muumimaailma näköjään melko kallis. Onko sen hinnan arvoinen paikka? Minkä ikäinen lapsi saa siitä eniten irti? Onko aikuisille mitään iloa siitä paikasta?

  Re: Onko Muumimaailma sen hinnan arvoinen?

Lähettäjä: j 
Päivämäärä:   15.8.24 17:41:43

On! Aikuisille myös. Ja kaiken ikäisille lapsille, toki jo koulun aloittaneille mieleenpainuvin

  Re: Onko Muumimaailma sen hinnan arvoinen?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   15.8.24 17:42:31

Minkä ikäisille lapsille? En tiedä, onko tilanne muuttunut, mutta alle kouluikäisille tuo oli ainakin aikoinaan paras, 10 v on varmaan jo liian vanha. En aikuisena menisi, ellei olisi pieniä lapsia (tosin, painotan, omasta kokemuksesta ON aikaa).

  Re: Onko Muumimaailma sen hinnan arvoinen?

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   15.8.24 17:44:13

Alle kouluikäisille paras ja on nähtävää koko hinnan edestä.

  Re: Onko Muumimaailma sen hinnan arvoinen?

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   15.8.24 17:52:21

Lapset oli 1,5v ja 4v kun oltiin. Sen käynnin perusteella suosittelisin noin 4-7-vuotiaille. Hintansa väärti ei kuitenkaan ollut, vaikka 4v tosi paljon tykkäsikin. Täysi hinta aikuisista on älytön.

  Re: Onko Muumimaailma sen hinnan arvoinen?

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   15.8.24 17:58:26

Tuota mietinkin että onko siellä aikuisille mitään kun pitää täysi hinta maksaa. Lapset 3 ja 6 vuotiaat ensi kesänä eli ehkä voisi olla sopivan ikäiset sinne silloin? Nuorempi varsinkin muumifani, mutta onko ne hahmot siellä kivoja? Muistelen itse etten pienenä tykännyt hahmoista joissa selkeästi ihminen sisällä :D No olin ehkä silloin liian vanha jo sellaiseen.

  Re: Onko Muumimaailma sen hinnan arvoinen?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   15.8.24 18:07:24

Onpas hirveän hintaista!

Itse kävin 90-luvulla n. 6-7 vuotiaana siellä, ei ollut kummoinen paikka, ihan ok mutta ei todellakaan tuon arvoinen. Ellei sitten ole kehittynyt siitä paljon.

  Re: Onko Muumimaailma sen hinnan arvoinen?

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   15.8.24 18:16:18

148e maksaisi siis 4 hengen perheelle, on kyllä tosi kallis mutta jos se on oikeasti upea kesälomamuisto lapsille niin maksan mielelläni. Tosi harmi sitten jos ei olekaan kovin kummoinen paikka.

  Re: Onko Muumimaailma sen hinnan arvoinen?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   15.8.24 19:56:23

On kehittynyt kyllä 90-luvulta, silloin ei tainnut olla juuri muuta kuin muumitalo.

Hinta on kova, mutta lapsille tosi kiva kohde, jos muumeista tykkää. Sanoisin, että 4-8 v. on paras kohderyhmä. Itse säästäisin ehkä siinä, että jättäisin toisen vanhemman kotiin ja toinen menisi lasten kanssa, jos mahdollista.

Itse kyllä tykkään kohteesta aikuisenakin. Tykkään muumeista ja siitä, että paikka on kaunis ja viimeistelty. Ihmishahmojen (Pikku Myy, Vilijonkka, noita jne.) kanssa on hauska sanailla. Erityisesti noita ja hänen talonsa on mahtava! Muumihahmot ja Nipsu eivät puhu, mutta ovat muuten kivoja ja ottavat kontaktia. Oma 6-v ei uskonut, että niissä on ihminen sisälle, eli onnistuneet hahmot.

  Re: Onko Muumimaailma sen hinnan arvoinen?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.8.24 20:06:55

Oltiin 4 ja 7 vuotiaiden lasten kanssa vasta ja tykkäsivät kyllä! Olivat hyvin kohderyhmää ja innoissaan tutustuivat ja halailivat hahmoja. Monta tuntia meni, varmaan koko päivänkin saisi siellä kulumaan. Minun mielestä oli hintansa arvoinen mutta eiköhän tuo yksi kerta riittänyt. Ensi vuonna johonkin muualle.

  Re: Onko Muumimaailma sen hinnan arvoinen?

Lähettäjä: niinpä 
Päivämäärä:   16.8.24 21:47:20

Helkkarin kallista! Toki ymmärrän näin yrittäjänä, että kaikki maksaa. Mutta liika on liikaa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.