Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Uusi koira ja edellisen koiran tavarat käyttöön

Lähettäjä: Onko ok? 
Päivämäärä:   15.8.24 15:02:51

Voiko uudelle koiralle antaa käyttöön samat tavarat, joita edellinen koira on käyttänyt? Tarkoitan siis sitä, että koira tietenkin haistaa edellisen koiran hajun tavaroissa, joten vaikuttaako se jotenkin sopeutumiseen tmv jonkun reviirihommien tai vastaavien kautta? Eihän peseminenkään hajua kokonaan varmasti poista.

  Re: Uusi koira ja edellisen koiran tavarat käyttöön

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   15.8.24 15:03:52

Aikalailla kaikkea muuta paitsi kaulapantaa olen käyttänyt.

  Re: Uusi koira ja edellisen koiran tavarat käyttöön

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   15.8.24 15:04:24

Tottakai voi.

  Re: Uusi koira ja edellisen koiran tavarat käyttöön

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.8.24 15:04:24

Koira haistaa niin paljon muutakin ja elää koko ajan maailmassa joka on täynnä muiden koirien hajuja, että edesmenneen koiran hajut ei sitä kyllä heilauta. Koira ei kuvittele, että asunnossa on koira jos siellä on pelkkä haju. Hajumaailma on koiran tapa elää, ei se hämmenny tällaisesta.

  Re: Uusi koira ja edellisen koiran tavarat käyttöön

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.8.24 15:04:35

Ei vaikuta. Eikä se vanha niissä niin haise. Minäkin käytin takkeja ja sun muita ristiin kun oli kaksi koiraa eikä vaikuttanut yhtään mihinkään.

  Re: Uusi koira ja edellisen koiran tavarat käyttöön

Lähettäjä: xx 
Päivämäärä:   15.8.24 15:10:25

Aivan hyvin voi. Kaikki mikä on sopinut, on mennyt käyttöön. Mutta ihan yleisen hygienian takia mulla on nykyään sääntö, että kuolleen koiran tavarat pestään heti, niin ei tarvitse sitten harmitella varastossa homehtuneita tai tahraiseksi jääneitä tarvikkeita joskus myöhemmin, jos ei tulekaan heti käyttöön. Jos panta tai valjaat on ollut oikein kovalla käytöllä, voi olla järkevää kunnon ja puhtauden puolesta vaihtaa uusiin.

  Re: Uusi koira ja edellisen koiran tavarat käyttöön

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   15.8.24 15:11:14

Kaikki edellisen koiran kamat käytössä, ne mitä on voinut pestä, lelut, takit, olen pessyt.

  Re: Uusi koira ja edellisen koiran tavarat käyttöön

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.8.24 15:13:16

Voi ottaa, ja halutessaan suurimman osan voi varmasti pestä.

  Re: Uusi koira ja edellisen koiran tavarat käyttöön

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.8.24 16:13:54

Ei ole ikinä tullut mieleen, ettei voisi käyttää vanhoja kamoja. Mulla on tuttujenkin koirien vanhoja kamoja käytössä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.