Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pt:n vaihto?

Lähettäjä: Neppu 
Päivämäärä:   15.8.24 12:09:09

Minulla on siis typerä tilanne jossa olen aivan lapanen.

Olen sopinut ensiviikolle alkavaksi personal trainerin kanssa hommat. Hän on keskivertoa kalliimpi. Kysyin myös ruokavaliota ja hän sanoi tekevänsä.
Ruokavalio kuitenkin oli tyyliin tällainen: syö säännöllisesti, pilko kasviksia ja lisää valitsemasi proteiini.

En ole maksanut vielä ja nyt en edes haluaisi enää jatkaa vaan vaihtaa toiseen personal traineriin joka on halvempi ja joka tekee yksityiskohtaisemman ruokavalion.

Mutta onkohan vähän huonotapaista minulta nyt enää perua koko hommaa, kun tämän ensimmäisen pt kanssa on jo aika sovittu ja hän on tuon ”ruokavalion” jo tehnyt.
Olen pähkäillyt miten kohteliaasti tästä pääsisin irti vielä :D

  Re: Pt:n vaihto?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.8.24 12:12:33

Onko sulla joku kehityshäiriö, kun et osaa sanoa pt:lle, että en tajunnut, anna yksityiskohtaisempi ruokavalio?

  Re: Pt:n vaihto?

Lähettäjä: snöö 
Päivämäärä:   15.8.24 12:24:31

Sanot suoraa sille jo valitsemalle pt:lle, että antamansa ohjeet eivät ole ruokavalio vaan ylseiohjeita ja että sinä haet jotain yksityiskohtaisempaa. Sen jälkeen kysyt pystyykö hän toteuttamaan sen vai olisiko sinun parasta vaihtaa pt:tä.

  Re: Pt:n vaihto?

Lähettäjä: Kitten 
Päivämäärä:   15.8.24 12:24:53

Tottakai voit perua. Ette te naimisiin ole menossa.

  Re: Pt:n vaihto?

Lähettäjä: Neppu 
Päivämäärä:   15.8.24 12:30:10

-
Ei kyse ole siitä, etten olisi tajunnut. Tajusin kyllä, mutta samanlaisen ruokavalion olisin osannut tehdä ihan itsekin.

Minusta vain tuntuu vähän röyhkeältä vaihtaa nyt, kun hän on selkeästi jo hommaa aloittanut kanssani. Mutta toki yhtään treeniä ei olla tehty enkä ole vielä maksanut mitään..

  Re: Pt:n vaihto?

Lähettäjä: ***** 
Päivämäärä:   15.8.24 12:52:53

Avaa suusi ja kerro pt:lle, että hänen tekemänsä ruokavalio ei ole sellainen mitä toivoit ja odotit vaan haluaisit ja tarvitsisit yksityiskohtaisemman. Sitten hän voi kertoa, onnistuuko sellainen vai ei (ja jos ei, voit sitten todeta ettet hänen kanssa halua jatkaa).

Meitä on niin monenlaisia että jos ei keskustele ja kerro mitä toivoo, ei aina osu kohdalleen. Moni ei halua kovin yksityiskohtaista ruokavaliota, koska sellaisen noudattaminen on paljon raskaampaa. Jos kuitenkin itse haluat ja olet valmis sellaista noudattamaan, niin suu auki.

  Re: Pt:n vaihto?

Lähettäjä: Kolmas täti 
Päivämäärä:   15.8.24 14:25:51

Kai te jonkinlaisen sopparin olette tehneet? Oletan, että joutunet maksamaan hänelle jotakin, jos kerran olet jo ainakin ruokavalion saanut käyttöösi. Voihan sitä palveluntarjoajaa vaihtaa, mutta tehdystä työstä pitää aina maksaa.

  Re: Pt:n vaihto?

Lähettäjä: Neppu 
Päivämäärä:   15.8.24 15:03:39

Emme ole tehneet mitään sopimusta.
Sitä itsekin mietin, että maksanko nyt tästä ohjeesta, että syö säännölliseen kellonaikaan kasviksia ja lihaa.

  Re: Pt:n vaihto?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   15.8.24 15:06:56

No ei tuo ole mikään ruokavalio. Tuollaisen tekstin saa netistä kun hakee vaikka terveellinen ruokavalio-hakusanalla. Sano, että päädyit toiseen pt:iin, joka tekee yksityiskohtaisemman ruokavalion.

  Re: Pt:n vaihto?

Lähettäjä: Hilla 
Päivämäärä:   15.8.24 19:59:10

Sano, että olit pettynyt hänen ruokaohjelmaansa ja vaihdat pt:seen joka tekee yksityiskohtaisemman suunnitelman. Sano, että olet pahoillasi suunnitelman muutoksesta ja kysy, täytyykö sinun korvata ruokasuunnitelmasta jotain

  Re: Pt:n vaihto?

Lähettäjä: Neppu 
Päivämäärä:   15.8.24 20:41:48

Hilla

Tämä oli tosi hyvin muotoiltu, kiitos!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.