Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Katkenneet hiukset, sopiva siloitusaine

Lähettäjä: Pitkätukka 
Päivämäärä:   15.8.24 11:25:54

Minulla on pitkä tukka, jota olen vuosia värjännyt markettiväreillä.
Toukokuussa sävyä vaalennettiin kampaajalla tummasta keskiruskeaksi. Hoidon yhteydessä tehtiin K18 hoito. Olin jo etukäteen käyttänyt pitkä k18 tuotteita.
Kampaaja käynnin jälkeen Hiukseni eivät ole enää olleet sileät, vaan ikäänkuin hiukset ovat kauttaaltaan katkenneet.
Käytän paljon erilaisia hiustuotteita vuorotellen, että hiukset saisivat kiiltoa.
Mm k18 tuotteita, olaplex öljyä, xz hoitava ja korjaava kiiltosuihke, wella luxe oil, schwarzkopf gliss sealing serum, mutta nämä eivät auta ongelmaan.
Onko mistään apua?

  Re: Katkenneet hiukset, sopiva siloitusaine

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.8.24 11:51:21

Ei niitä katkenneita (vaalennuksesta kärsineitä) hiuksia saa ehjäksi. :D

  Re: Katkenneet hiukset, sopiva siloitusaine

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   15.8.24 11:56:15

Ei mikään aine korjaa katkennutta tai haaroittunutta hiusta. Seerumit, öljyt ja muut voivat hetkellisesti saada hiuksen näyttämään terveemmältä ja kiiltävältä, mutta eivät ne sitä hiusta oikeasti korjaa.

Parhaan tuloksen saat, kun leikkautat vauroituneet latvat pois. Tämä on toki hankalampaa, jos hiuksissasi on kerroksia ja niitä huonoja latvoja on koko päässä (kokemusta on, itselläni hiusten "päällikerros" on se kaikista huonokuntoisin, pitkät latvat taas ihan OK kunnossa). Mutta osaava kampaaja osaa varmasti auttaa.

Kannattaa toki jatkaa kosteuttavien aineiden ja tuon K18:n käyttöä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.