Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Voinko muistaa oikein (päiväkodista)

Lähettäjä: Freesia 
Päivämäärä:   14.8.24 14:41:32

Tämä tapahtui 90-luvun puolivälissä kun olin päiväkodissa. Tädit kokosivat meidät yhteen ja kertoivat että ovat kuvanneet meitä (siis jollain valvontakameroilla) kun olemme olleet leikkimässä tms ja nyt voidaan katsoa nämä hauskat videot. Yhdessä niistä olin minä kun olin vessassa. Pienenä oli tapana kurkkia pönttöön ja siitä siis tunnistin itseni. Kasvoja ei näkynyt videolla. Sanokaa nyt että tuo oli ihan häiriintynyttä ja sairasta jo tuohon aikaan. Vannon ettei ole provo!

Re: Voinko muistaa oikein (päiväkodista)

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   14.8.24 14:57:10

Siis sun tädit olivat kuvaamassa sua päiväkodin vessassa…?

Lähettäjä: Telkkari 
Päivämäärä:   14.8.24 14:58:25

Olin päiväkodissa kasarilla. Meidän puuhia tuli kuvaamaan oikein paikallis-tv. Oma ryhmäni (4-5 -vuotiaat) oli jaettu puoliksi, toiset leipoivat ja toisilla oli joku jumppatunti. Eskareita kuvattiin mm. askartelemassa ja piirtämässä. Meidän ryhmän ei tarvinnut puhua, mutta osa eskareista kertoi mm. piirustuksistaan. Muuten en tätä muistaisi, mutta äiti nauhotti ohjelmat VHS:lle ja olen niitä myöhemminkin katsellut.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   14.8.24 15:46:23

Aloittajan kertomus kuulostaa valemuistolta.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   14.8.24 16:24:22

Mäkin tulin ehdottamaan valemuistoa tai olet nähnyt tuon unessa joskus, ja uskot että se on oikea muisto.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.