Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Seksuaalinen vetovoima tapaillessa

Lähettäjä: Kiihko vai ei 
Päivämäärä:   14.8.24 06:13:36

Pitkästä suhteesta erosin keväällä. Ex ja kaikki nuoruusajan sekoilutkin oli sellaisia, että heti alussa sukat pyöri jaloissa ja fyysinen vetovoima oli vahva. Exän kanssa kuitenkin oltiin kaikin puolin vääriä toisillemme eikä henkistä yhteyttä oikein koskaan syntynyt. Harmi että siihen tuhrautui puoli elämää.

Olen tapaillut jonkun verran eron jälkeen miehiä, kevyellä asenteella. Nyt tapasin kesällä miehen, johon menin ihastumaan ja hän on juuri semmoinen että pyörii sukat ja kaikki muutkin vaatekappaleet jaloissa, seksi on loistavaa. Ja joo seksiä oli jo ekoilla treffeillä. Mies on kuitenkin melko itsekäs huithapeli enkä usko että meistä olisi parisuhteeseen, mutta silti hän pyörii jatkuvasti mielessä ja pidetään toki yhteyttäkin. Olen miettinyt onko itsellä hyvä seksi jotenkin yhteydessä vahvasti tunnetasolle että hormonit hyrrää niin kovaa, että selkeä ajattelu on hankalaa ja järjen tasolla on vaikea toimia.
Näin exänkin kanssa - seksi oli ainut asia mikä toimi, aina, ja sillä sitä suhteessa roikkui aivan liian kauan..

Nyt tapasin toisen miehen ja heti alusta asti yhteys on mielenkiintoinen, juttua riittää päivittäin kaikesta maan ja taivaan välillä, molemmat on puhuneet avoimesti, myös seksistä. Tälläistä keskustelun tasoa ei ole ollut tuon toisen miehen kanssa vaan tapaamiset on aikalailla keskittyneet seksiin. Tämä mies ei kuitenkaan aiheuta itselle semmoista vahvaa fiilistä että äkkiä sänkyyn, mutta onko se huono asia? Voiko se kiihko tulla myöhemmin vai joko sitä on alussa tai ei ole? Tämähän on toki vasta arvailua, kun seksiä ei ole vielä ollut. Mutta hassu tunne, juttua vain riittää ja riittää ja huumorintaju osuu yksiin, samoin kuin arvot ja harrastukset..

  Re: Seksuaalinen vetovoima tapaillessa

Lähettäjä: Mikko 
Päivämäärä:   14.8.24 06:18:31

Kyllä se seksi ja samat fiilikset ovat suhteen A ja O ilman niitä ollaan vaan niin kuin pakko pullan syöntiä.

  Re: Seksuaalinen vetovoima tapaillessa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.8.24 06:35:13

Käytin itse elämästäni liikaa miehiin joiden kanssa seksi oli hyvää, mutta muu ei toiminutkaan.

Nykyään onneksi kiinnostun vain miehistä, joiden kanssa yhteys syntyy tunnetasolla. Tällaisia on hyvin vähän. Mutta kun se yhteys syntyy ja älykkyys ja kiltteys sytyttää, niin kyllä seksikin on toiminut.

Hyviä miehiä on todella vähän. Jos sellaisen saa, niin kannattaa pitää kiinni.

  Re: Seksuaalinen vetovoima tapaillessa

Lähettäjä: Mies 64 
Päivämäärä:   14.8.24 06:49:44

Mitä vanhemmaksi sitä kasvaa niin näkyy muut yhteysasiat painavan enemmän kuin seksi.

  Re: Seksuaalinen vetovoima tapaillessa

Lähettäjä: Kiihko vai ei 
Päivämäärä:   14.8.24 06:59:55

Ja seksi on itselle tosi tärkeää, en lähtisi suhteeseen jos tuntuisi että seksi ei suju, mutta että voiko se kiihko syntyä vähän myöhemmin..

  Re: Seksuaalinen vetovoima tapaillessa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.8.24 07:16:37

Aika harvinaista kai se on niin päin, että fyysinen vetovoima toista kohtaan lisääntyisi ajan kanssa, valitettavasti. Itse olen aina tehnyt sen virheen, että olen ollut parisuhteissa vain sellaisten kivojen miesten kanssa. No se seksi muuttuu pidemmän päälle ihan sietämättömäksi. Inhoksi suorastaan. Fyysisen vetovoiman puute kertoo, että kroppasi mielestä tyyppi on (geneettisesti?) väärä mätsi.

  Re: Seksuaalinen vetovoima tapaillessa

Lähettäjä: Sietämätöntä 
Päivämäärä:   14.8.24 07:31:54

Olen tyypin kanssa jolle seksi tuntuu olevan ihan kaikista tärkein ja siihen hän kyllä panostaa. Olen myös ollut tyyppien kanssa joiden kanssa fyysisyys ei ole ollut samanlaista ja se oli tuhoontuomittua.

Ainoa vaan että tämän petimestarin kanssa hermot ovat liian usein riekaleina. Alkoholi vuosien saatossa on tyhmentänyt häntä tai sitten hän on oikeasti tyhmä. Ikinä en ole kenenkään kanssa joutunut samalla lailla raivoon ja ikinä kukaan ei ole rassanut minua noin.

Paras olisi varmaankin kun se itse ihmissuhde olisi aivan erillään näistä testosteronisonneista. Siis eri osoitteessa.

  Re: Seksuaalinen vetovoima tapaillessa

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   14.8.24 07:41:02


"Ja seksi on itselle tosi tärkeää, en lähtisi suhteeseen jos tuntuisi että seksi ei suju, mutta että voiko se kiihko syntyä vähän myöhemmin.."

Sanoisin, että tietynlaisen, (usein tiedostamattoman),traumaperäisen , kiihkon ja tarpeen tuntua on hyvin vaikea luoda, koska juuri tiedostamaton kaipuu, ja tarve nitoo yhteen, ja myös usein erottaa myöhemmin. Ja tarkoitan kärjistetysti hyvin kehollista yhteyttä, kiihkoa, intohimoa, ja tulta.

On tuo mahdollista saavuttaa ilman traumapohjaakin, mutta vaatii taas toiseen suuntaan sitä, että osaa ja uskaltaa pirskahdella, jopa räjähdellä, ja silti olla yhteydellinen kehon, mielen ja sydämen tasolla.

Ensimmäinen tulee usein luonnostaan omien ongelmiensa kanssa, helposti syvemmän yhteyden puute käsittelemättömiä asioiden takia, ja jälkimmäisessä yhteyden kautta kiihkoon taas vaati usein toisenlaista kehon, ja mielen työstöä.

Tällaisessa suhteessa voi olla vaikea saavuttaa syvempää

  Re: Seksuaalinen vetovoima tapaillessa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.8.24 08:07:34

Mitä jos odottaisin ja kokeilisin, löytyykö kumppania jonka kanssa on sekä kemiaa että keskusteluyhteys?

  Re: Seksuaalinen vetovoima tapaillessa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.8.24 08:12:05

Kemiakin voi löytyä ajan kanssa.

  Re: Seksuaalinen vetovoima tapaillessa

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   14.8.24 08:46:18

Älä virittele mitään suhdetta tai ihastumisia niihin, jotka on VAIN vetovoimaisia seksuaalisesti. Kumppanin pitää ehdottomasti saada "sukat pyörimään jaloissa", mutta sen pitää olla MYÖS tunnetasolla sopiva, älykäs ja vastuuntuntoinen. Niin kauan kuin et löydä sekäettä-ratkaisua, pidä hauskaa jokotai-vaihtoehtojen kanssa, mutta älä elättele niistä suhteista mitään suurempia toiveita, äläkä sitoudu heihin, eli pidä huoli toisenkin tietävän tämän olevan vain väliaikaista hauskanpitoa.

  Re: Seksuaalinen vetovoima tapaillessa

Lähettäjä: Meiju 
Päivämäärä:   14.8.24 09:09:41

"Tämä mies ei kuitenkaan aiheuta itselle semmoista vahvaa fiilistä että äkkiä sänkyyn, mutta onko se huono asia? Voiko se kiihko tulla myöhemmin vai joko sitä on alussa tai ei ole?"

Minä sanoisin että ei välttämättä ole ja voi tulla. Itsekin päädyin nuorena pariin suhteeseen joissa ei ollut mitään muuta kuin sitä kiihkoa, ja eihän niistä pidemmän päälle mitään tullut ja rikkoivat minua aika pahasti. Nykyisen (avio)miehen kanssa suhde kehittyi ihan eri tavalla, itse olin alkuun hyvinkin epäileväinen kun puuttui se tuttu kiihko ja vetovoima.
Tämän miehen kanssa henkinen yhteys oli kuitenkin jotain sellaista jota en ollut aiemmin kokenut, sen lisäksi että oli ihmisenä sellainen jota pystyin kunnioittamaan. Exät alkoivat ennen pitkää ällöttää koska olivat ihmisinä melkoisia perseitä myös muille kuin minulle.
Ajan kanssa myös fyysinen halu syttyi, ja meidän välinen seksi on rehellisesti parasta mitä olen kokenut. Sellaista ihan hullua kiihkoa ei ehkä ole, mutta nyt jälkeenpäin ajatellen, siinä oli jotain epätervettä ainakin minun kohdalla, jotain traumaperäistä, mikä sai mut ajautumasn paskoihin suhteisiin.

  Re: Seksuaalinen vetovoima tapaillessa

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   14.8.24 09:17:57

Näin vanhemmiten arvostaisin sitä muuta yhteydentuntua niin paljon että ehdottomasti haluaisin katsoa mihin se vie.

  Re: Seksuaalinen vetovoima tapaillessa

Lähettäjä: Koo 
Päivämäärä:   14.8.24 09:37:43

''Hyviä miehiä on todella vähän. Jos sellaisen saa, niin kannattaa pitää kiinni.''

Tämä!!!! Sanoisin, että hyviä naisia on paljon enemmän kuin hyviä miehiä.

  Re: Seksuaalinen vetovoima tapaillessa

Lähettäjä: Kitten 
Päivämäärä:   14.8.24 11:42:36

Älä nyt hätäile. Tutustut rauhassa ja kokeilette jossain välissä seksiäkin. Eiköhän sekin ala sujua, jos kerran kaikki muu miehessä miellyttää.

Pitkässä suhteessa muu on lopulta tärkeämpää kuin seksi, varsinkin kun ikää tulee.

  Re: Seksuaalinen vetovoima tapaillessa

Lähettäjä: Kiihko vai ei 
Päivämäärä:   14.8.24 17:42:57

Juuri tuohon hermojen repimiseen en aio lähteä tuon ensimmäisen kanssa. Ollaan yhteyksissä edelleen, mutta olen yrittänyt itseä ja omaa ihastusta psyykata että jos se olisi vain seksiä.. tulee kaikkine säätöineen hänen kanssa liikaa mieleen ex.

Joo kyllä mä annan tälle toiselle mahdollisuuden, katsotaan kuinka käy. Arvostan kyllä tosiaan tuota yhteyttä, mutta ehkä tässä on vähän paineita tullut, kuinka käy seksin kanssa ja onko se sitten pettymys.

  Re: Seksuaalinen vetovoima tapaillessa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.8.24 17:48:47

Tai sitten seksi voi olla vähän kuin harrastaisi ekaa kertaa seksiä selvänä.

  Re: Seksuaalinen vetovoima tapaillessa

Lähettäjä: Kiihko vai ei 
Päivämäärä:   15.8.24 20:53:19

Nostellaanpa

  Re: Seksuaalinen vetovoima tapaillessa

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   15.8.24 22:30:13

Todennäkösesti harrastat seksiä juuri niiden huithapelien kanssa, koska he eivät ole hyviä parisuhdemielessä. Tällaset hyvät parisuhdejampat sit ei laita sukkia pyörimään jaloissa, just siks koska ne ei ookaan huithapeleita vaan parisuhdematskua.

Tutkisin itteäni, eli että miks sitoutuminen ja lähelle päästäminen pelottaa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.