Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Parhaat menkkapikkarit?

Lähettäjä: jaa 
Päivämäärä:   13.8.24 19:21:36

Kiinnostaisi hankkia menkkapikkarit. Ajatuksena minulla on kokeilla niitä ainakin aluksi lähinnä sellaisina niukan vuodon päivinä menkkojen alussa/lopussa, kun yleensä pärjäisin jo pikkuhousunsuojalla. Minkä merkkiset on teidän mielestä miellyttävämmät päällä?

Mietityttää hygienian kannalta se, että monien menkkapikkareiden pesuohje näyttäisi olevan 40c. Onko sellaisia, jotka kestää 60 asteen pesua?

  Re: Parhaat menkkapikkarit?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.8.24 19:24:04

Hyppään samaan topiciin. Lindexillä katselin noita, ja ainakin niissä mitä näin, se imualue oli kauhean lyhyt. Minulla ainakin välillä nukkuessa valuu veret persvakoa pitkin taakse tai mahallaan nukkuessa eteen. Onko sellaisia, jossa imualue olisi pidempi?

  Re: Parhaat menkkapikkarit?

Lähettäjä: jaa 
Päivämäärä:   13.8.24 19:30:07

Pisteelle: kokemusta ei tosiaan itsellä ole, mutta katselin, että ainakin Myllymuksujen high waist ja boyshort -malleissa näytti kuvien perusteella se suojaosa menevän takaa aika ylös.

  Re: Parhaat menkkapikkarit?

Lähettäjä: -. -.. -. 
Päivämäärä:   13.8.24 19:53:58

Onko sellaisia, jossa imualue olisi pidempi?

--
On! Minulla on sama ongelma ja löysin pikkarit joissa on eteen ja taakse pitkästi aluetta. Nyt en merkkiä muista, palaan asiaan kun pääsen tarkistamaan sen, ellei joku muu ehdi ensin. Ostin nämä Prismasta, keltainen pussukka tuli mukana.

  Re: Parhaat menkkapikkarit?

Lähettäjä: -. -.. -. 
Päivämäärä:   13.8.24 19:58:43

Taisin muistaa itse. Todennäköisesti Dorina merkkiset. Ja ovat kestäneet 60 C pesua, ainakin toistaiseksi (kop kop), vaikka ohje on 40 C

  Re: Parhaat menkkapikkarit?

Lähettäjä: No kyllä 
Päivämäärä:   13.8.24 20:02:37

https://www.hanes.com/women/collections/period-underwear.html

Mulla on näitä Hanesin kuukautishousuja ja ovat ihan loistavia. Olen ostanut Jenkeistä, joten tuskin saa täältä, mutta näissä nousee tuo imuosa tosi taakse edessä ja takana ja pitävät todella hyvin.

  Re: Parhaat menkkapikkarit?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.8.24 20:04:06

Mun lemppari on UNIQLO. Myös modibodista olen tykännyt.

  Re: Parhaat menkkapikkarit?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.8.24 20:08:33

Itsekin mietin lindexin imualuetta mutta ovat kuitenkin osoittautuneet riittäviksi. Muista ei ole kokemusta mutta nuo on hyvät ja on pesty 60. Tais käydä myös 95 asteessa.

  Re: Parhaat menkkapikkarit?

Lähettäjä: Henna 
Päivämäärä:   13.8.24 20:27:01

Tyttärellä Dorinat, on ollu hyvät, varsinkin ne night.
Lindexin pikkareissa oli liian lyhyt se imuosa.

  Re: Parhaat menkkapikkarit?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.8.24 21:06:03

Mulla valuu myllymuksujen menkkapikkareista myös takaa ohi nukkuessa. Ostin ne kun niitä joskus täällä paljon kehuttiin ja muuten ovatkin yllättävän hyvät, mutta iso miinus siitä että edelleen pitää tamponin kanssa nukkua ensimmäiset yöt ettei tule sänkyyn sotkua. Kolmet eri malliset on niitä, pienimpään vuotoon suunnitellut pitävät nekin paljon paremmin kuin odotin. Muut menee sitten kotipöksyinä päiväsaikaan. Siteiden ja tamponeiden määrä on vähentynyt kyllä jo näiden avulla aika paljon. Josko sitä joskus löytäisi itsekin jotkut yökäyttöönkin sopivat.

  Re: Parhaat menkkapikkarit?

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   13.8.24 21:36:02

Libressen on käytössä. Ne on edestä aika matalat ja nukkuessa hudit on tullu edestä.

  Re: Parhaat menkkapikkarit?

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   13.8.24 21:52:42

Dim-merkkiset. Susirumat, mutta ei monsuunikaan tule ohi eikä läpi.

  Re: Parhaat menkkapikkarit?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.8.24 21:54:53

Kärsiiköhän imukyky 60 peseusta

  Re: Parhaat menkkapikkarit?

Lähettäjä: Henna 
Päivämäärä:   14.8.24 08:36:13

Muistakaa että huuhyeluainetta ei saa käyttää pestessä.

  Re: Parhaat menkkapikkarit?

Lähettäjä: äm 
Päivämäärä:   14.8.24 09:03:25

Minulla on Femtiksiä ja Modibodeja, tykkään Femtiksistä enemmän. Imuosa ylettyy näissä takaa ihan ylös asti.

  Re: Parhaat menkkapikkarit?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.8.24 09:14:36

Mulla on tosi kamalat menkat pari ekaa päivää. Käytän tamponia alkuun ja sen kanssa Libressen menkkapikkarit. Myös ratsastaessa hyvä yhdistelmä. Myöhäisempinä vuotopäivinä mulla on Etam menkkapikkareita, jotka on tarkoitettu vähäisempään vuotoon. Niitä en kuitenkaan pysty pitämään vuodon ekoina päivinä.

Ostin joskus Dorina merkkisiä Prismasta kahdet ja niissä on tosi puristavat lahkeet ja kaikki vuoto tuli läpi. Osui joku maanantai kappale vissiin, mutta en ole viitsinyt uusia ostaa kun oli niin huonoja.

Pesen ne niin, että huuhdon kylmässä vedessä ja sen jälkeen pesuun 40 asteeseen ilman huuhteluainetta. En käytä siteitä enää ollenkaan joten säästöä tulee.

  Re: Parhaat menkkapikkarit?

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   14.8.24 09:18:21

Mulla Libresset. Käytän niitä siteiden lisäksi kovina vuotopäivinä/-öinä ja ovat pelastaneet. Ja tosi hyvin toimivat yksinään niukkojen vuotojen päivinä. Mulla on sellaiset, mitkä on tarkoitettu tosi koville vuodoille eikä ole tullut mun tavalla käyttää kertaakaan ohivuotoja.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.