Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tyytymättömyys opitaan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.8.24 19:18:47

Kun älypuhelimet alkoivat kehittyä, ne olivat hyvin vaatimattomia verrattuna nykyisiin halpispuhelimiin. Nykyään saa erinomaisesti toimivia halpispuhelimia alle 200 eurolla, mutta koska ihmiset ovat tottuneet parempaan, nämä tuntuvat heistä huonoilta, vaikka ne aivan varmasti täyttävät useimpien tarpeen.

Tyytymättömyys opitaan.

Re: Tyytymättömyys opitaan

Lähettäjä: Puuro 
Päivämäärä:   13.8.24 19:23:09

Totta kai monikin tavara, laite tms. voi tuntua huonolta, jos parempi on saatavilla.

Lähettäjä: Pessi 
Päivämäärä:   13.8.24 19:38:46

Niin, ennen myös kuljettiin pidemmät matkat hevosella, mutta silti ihmiset nykyään käyttävät ennemmin autoa tai jopa junaa tai lentokonetta.

Meleko tyytymättömiä hoikka!

Lähettäjä: Pessi 
Päivämäärä:   13.8.24 19:39:13

Houkkia* :D

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   13.8.24 19:41:37

Näin se menee. Kun kännykät alkoivat yleistyä, peruspuhelimet koettiin suureksi onnen lähteeksi.

Mutta mitä parempia puhelimia on tullut, sitä parempia täytyy saada. Puhelimen omistamisen onni ei ole kuitenkaan lisääntynyt. Rahanmeno sen sijaan on.

Lähettäjä: Koko 
Päivämäärä:   13.8.24 20:42:27

Vuosituhannen alussa teinien keskuudessa oli valllalla muoti, että mitä pienempi kännykkä, sitä parempi. Sitten tulivat älypuhelimet ja piti olla mahdollisimman iso puhelin. Minulla on iPhone vain siitä syystä, että se on huomattavasti Samsungia pienempi (ensimmäinen älypuhelimeni oli työnantajan työsuhdepuhelin ja Samsung, hankala kuljettaa, kun ei mahtunut edes pieneen käsilaukkuuni lompakon kanssa).!

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   13.8.24 21:01:19

Enemmänkin kyse on haluttomuudesta erottua joukosta ja haluttomuudesta arvioida ihan itse mikä itselle parhaiten toimii. Jos kokee, että "kaikilla muilla" on jotain, niin moni hankkii samaa täysin kyseenalaistamatta.

Vaikka minulla on tällä hetkellä yli 1000e uutena maksanut puhelin (samsung, koska se oli sillä hetkellä markkinoiden pienin taittuvuutensa ansiosta), saatan hyvinkin seuraavaksi ostaa taas perus näppäinmallin. Taskuun mahtuminen on minulle korkeampi prioriteetti kuin älytoiminnot. Netti toimii paremmin tietokoneella.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.