Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Amk opiskelu

Lähettäjä: Hep 
Päivämäärä:   12.8.24 20:36:13

Pitääkö millekään kursseille ilmoittautua jo heti kun näkee mitä lukujärjestyksessä on? Koulu alkamassa nyt kuun lopussa ja itse vähän pihalla kun ammattikoulusta vain kokemusta.

  Re: Amk opiskelu

Lähettäjä: Tiu 
Päivämäärä:   12.8.24 20:38:11

Ne neuvoo kyllä, ei ole itse vielä pakko tehdä mitään

  Re: Amk opiskelu

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   12.8.24 20:43:34

Orientaatioviikoilla kerrotaan kaikki oleellinen. Lue myös saamasi hyväksymiskirje/viesti, siinä on mahdollisesti asioit, jotka voit tehdä/huomioida ennakkoon.

  Re: Amk opiskelu

Lähettäjä: Mona 
Päivämäärä:   12.8.24 20:53:28

Itse opiskelin monimuotona, joten en ole varma onko teillä samat käytänteet, mutta ekoille kursseille opet oli jo meidät valmiiksi laittaneet.

  Re: Amk opiskelu

Lähettäjä: Nina 
Päivämäärä:   12.8.24 21:05:57

Meillä ainakin ensimmäiselle keväälle/vuodelle kurssit oli suunniteltu valmiiksi ja meidät myös ilmoitettu. Kaikki kurssit missä olit mukana, näkyi myös kukkarossa, muuten ne eivät siellä näkyneet. Odota rauhassa ohjeita jos et ole tähän mennessä saanut.

  Re: Amk opiskelu

Lähettäjä: Hep 
Päivämäärä:   12.8.24 21:14:29

Okei. Mulla kanssa toi monimuoto

  Re: Amk opiskelu

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.8.24 21:28:59

Lue uuden opiskelijan ohjeesta mitä täytyy tehdä ja siinä se.

  Re: Amk opiskelu

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   12.8.24 21:46:58

Menet vaan paikan päälle heti orientaatioviikon alusta ja kaikki selviää kyllä siellä. Kannattaa huomioida ettei sitten valitse ekaa syksyä täyteen kaikkia kivoja valinnaisia, hyvin usein uudet opiskelijat luulevat että lukkari pitää saada mahdollisimman täyteen - no, sitä aikaa menee varmasti ihan pakollistenkin kurssien kanssa joten kannattaa keskittyä niihin jotta jää aikaa myös opiskelijaelämään :)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.