Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Katsotko iltasin paljon telkkaria ?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.8.24 17:47:22

Kattooko muut iltaisin telkkua ? Aina kun töistä pääsen, käyn koirien kans lenkillä. Sit kokkaan. . ja loppu illan kattelen sarjoja. Mun mielestä ihan parasta.

Re: Katsotko iltasin paljon telkkaria ?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   12.8.24 17:48:45

Meillä katsotaan tv:stä vain isompia raveja.
Eli ei, emme katso tv:tä kuin 4-5 kertaa vuodessa.

Lähettäjä: Kps 
Päivämäärä:   12.8.24 17:50:23

Sen jälkeen kun lapset syntyi, oon kattonut yhteensä ehkä 5 tuntia. Siis 5 vuoteen.

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   12.8.24 17:54:58

En, mulla ei edes ole telkkaria. Netin kautta voisin tietty katsoa, mutta ei vaan kiinnosta.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   12.8.24 17:56:41

Voi kun ehtisin! Yritän kyllä viikonloppuisin hetken jotain sarjaa tai elokuvaa katsoa, mut usein se sit päättyy siihen että nukahdan kesken… Viikolla ei mitään mahdollisuuksia

Päivämäärä:   12.8.24 17:59:50

Vieläkö joku katsoo mainostvtä?

En ole tainnut koko aikuisikänäni montaa kertaa kotona katsoa televisiota suoraan. Elisa Viihteestä pystyi tallenteista skippaamaan mainokset aikoinaan ja vuosikausiin ei ole telkkariin mitään antennin piuhaa vedettykään.

Pari kertaa viikossa katsotaan miehen kanssa netflixiä. Käytän mieluummin aivojani iltaisin.

Lähettäjä: Puusku 
Päivämäärä:   12.8.24 18:03:28

Nämä "en ehdi" tyypit käyttää sen ajan siis puhelinta selaten, en ole kensinyt mitä muutakaan aikuiset muka tekee iltaisin töiden jälkee n. 6 h :D

Lähettäjä: Mango 
Päivämäärä:   12.8.24 18:11:08

En ole omistanut koskaan omaa televisiota (ikää 30v). Sen harvan kerran joskus jos esim sairaslomalla katson jotain vaikka netflixistä niin teen sen padiltä. TV ei vaan jotenkin ole mun juttu.

Päivämäärä:   12.8.24 18:16:14

Joo siis katselen itse kans pääasiassa Netflix, areena..
Ap

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   12.8.24 18:19:08

Siis mä kyllä olen niii-in kiireinen ja ei sitä osaa vaan olla ja istua, laiskojen hommaa tuollainen television tuijottelu. Sohvallekaan en ole istahtanut ainakaan viiteen vuoteen... :D

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   12.8.24 18:21:36

Katon sarjoja suoratoistosta jonkin verran. Koirien kanssa tulee lenkkeiltyy, käytyä kirppareilla, kotihommat, pyöräilyä, sali ja vesijumppa... Ja viikonloput mökillä on kesäaikaan aika paljon hommaa.

Lähettäjä: öö,.. 
Päivämäärä:   12.8.24 18:28:32

Lähettäjä: --
Päivämäärä: 12.8.24 18:19:08

Siis mä kyllä olen niii-in kiireinen ja ei sitä osaa vaan olla ja istua, laiskojen hommaa tuollainen television tuijottelu. Sohvallekaan en ole istahtanut ainakaan viiteen vuoteen... :D

Okei.

Päivämäärä:   12.8.24 18:31:00

Mutta jos on niin kiire, mutta ehtii silti vastailee HT netin alotuksiin

Lähettäjä: Opo 
Päivämäärä:   12.8.24 18:34:09

Eihän siellä ole mitään katottavaa.

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   12.8.24 18:34:23

Ei mulla ole ainakaan mihinkään kiire :D

Päivämäärä:   12.8.24 18:36:07

Mulla on ihan ikävä niitä aikoja kun ei ollut netflixiä yms. Se oli sellainen rutiini, että on istuttava telkan eteen silloin kun se sarja tulee. Eikä voinut katsoa koko kautta yhdeltä istumalta.

Toki nykyään monen sarjan kaudet on myös paljon lyhyempiä, ei sitä ehdi edes oppia kellonaikoja ennen kuin sarja jo loppuu :D

Lähettäjä: Kelo 
Päivämäärä:   12.8.24 18:39:30

Talvisin enemmän, kesällä vähemmän. Käsitöitä tehdessä on aikaa katsoa sarjoja ja elokuvia. Käytän aivojani koko päivän, joten mielelläni annan niidenkin levätä illat.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.8.24 18:39:37

En telkkua, mutta sarjoja katselen tietsikalta.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   12.8.24 18:54:26

Kesällä harvoin ehdin, talvella kärppäpelit ja ravit pyörii taustalla. Mitään sarjoja en juuri katso, uudet kotimaiset pyrin katsomaan.

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   12.8.24 18:57:36

Telkkarista tulee katsottua lähinnä puoli ysin uutiset... :D Suoratoistojen kautta sitten puolisen tuntia samalla kun syödään ja toiset puolisen tuntia ennen hammaspesuja yms. Viikonloppuisin ehkä vähän pidempään ja joskus harvoin katselen itsekseni jotain piirrettyjä tms. totaalisen aivotonta.

Lähettäjä: Bää 
Päivämäärä:   12.8.24 19:04:16

No harvemmin telkkaria mutta suoratoistosta sarjoja kyllä. Yritän joka päivä ehtiä mutta en kyllä ehdi. Kuitenkin työpäivä, koira ja muut harrastukset niin haluaisin ehtiä myös rentoutua hetken päivittäin. Ihan parasta on kun on urheillut ja koira yms hoidettu ja on aikaa vaan löhötä ja katsoa jotain.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   12.8.24 19:16:21

Pari iltaa viikossa kun ei ole harrastuksia niin todellakin katon. Emmerdalet, Sykettä, Salkkarit ja kaikkina iltoina kotona klo 21-22 erilaisia sarjoja mitä nyt sit sattuu tulemaan.

Rentouttavaa!

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.8.24 19:18:08

En katso. Sitten taas, kun Maajussit alkavat.

Päivämäärä:   12.8.24 19:20:01

Normitelkkaria ei ole tullut katsottua vuosiin. Netflixiä, Disney+:aa, Maxia tulee katottua. Ei lapsia, ei koiria.

Lähettäjä: Meik 
Päivämäärä:   12.8.24 19:26:43

Normitelkkaria katson tosi harvoin. Nyt tuli katsottua pari lajia olympialaisia. Muuten saatan katsoa muutaman kerran viikossa YLE Areenasta jotain sarjaa. Nyt kesällä sinne ei ole vaan oikein tullut mitään uutta. Muista suoratoistopalveluista en ole oikein mitään löytänyt, varsinkin Netflix on ihan skeidaa. Nyt pohdin että ottaisin jonkun pätkän Ruutu +, kun siellä on se jokin taideväärennöksistä kertova uusi sarja.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   12.8.24 19:28:16

En ole katsonut telkkaria vuosikausiin.

Lähettäjä: Tollo 
Päivämäärä:   12.8.24 19:57:59

Ei ole yhtäkään telkkariohjelmaa katsonut moneen vuoteen, mutta käytän tv- ruutua näyttönä katsoessani suoratoistopalveluja.

Öisin katson näitä.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   12.8.24 22:36:42

Aika vähän nykyään. Varsinaista telkkaria ihan satunnaisesti, enimmäkseen suoratoistoja ja niitäkin lähinnä siinä sivussa, kun syön tai surffailen läppärillä netissä. Mies hallinnoi kaukosäädintä, niin seuraan ohjelmaa vähän sen mukaan sattuuko olemaan minuakin kiinnostavaa, vai ei.

Lähettäjä: Nina 
Päivämäärä:   12.8.24 22:40:20

En ole useaan vuoteen paljoa televisiota katsellut. Vapaa-aika menee lisätöissä, harrastuksissa, urheillessa, opiskellessa jne. Katson kännykällä katsomosta parhaat sarjat. Muuten en juuri puhelintakaan käytä enkä ole somessa.

Lähettäjä: Kiulu 
Päivämäärä:   12.8.24 22:42:06

"Nämä "en ehdi" tyypit käyttää sen ajan siis puhelinta selaten, en ole kensinyt mitä muutakaan aikuiset muka tekee iltaisin töiden jälkee n. 6 h :D"

Puuskulle tiedoksi, että tänään olen ennen 8 h työpäivää tehnyt aamutallin ja työpäivän jälkeen liikuttanut 2 hevosta ja tehnyt iltatallin. Herätys oli noin 6.30 ja nyt ensimmäistä kertaa istun selaamaan hötönettiä samalla kun haukkaan jotain.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   12.8.24 22:43:00

Puusku: tää on hevospalsta...

Lähettäjä: Sipsi 
Päivämäärä:   12.8.24 23:51:45

Mulla on töiden jälkeen 7h ennen unta ja siitä yritän katsoa tunnin jotain ohjelmaa.

Mun keskittymiskyky on niin huono etten oikein osaa enää keskittyä joten otan nämä keskittymiskykyharjoitteina.

Ainakin 3h päivästä tosiaan tuijotan puhelinta.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.8.24 23:57:03

Tv-kanavia ei katsota ollenkaan, joten meillä ei ole edes antennia :D tv on silti ja esim Netflix iltaisin käytössä vaihtelevasti. Lapset myös katsoo netflixiä tai youtubesta ramboa tvstä.

Lähettäjä: joku 
Päivämäärä:   13.8.24 01:00:56

Työkaveredeiden kanssa keskustellessani havahduin joskus,etten oikeastaan koskaan katso telkkaria. Mieheni katsoo kyllä ja joskus pysätelen ohimennen hetkeksi,mutta juurikaan muuten en. Aina on jotain touhua. Mutta yleismaaailmallisen tiedon nälkäni palkitsee yle areena. Sieltä voin touhutessa kuunnella samalla ajankohtaisohjelmat ja uutiset,ne kiinnostaa kyllä.

Päivämäärä:   13.8.24 01:48:35

Minulla ei ole tv:tä. Ei ole koskaan ollutkaan.

Lähettäjä: Metris 
Päivämäärä:   13.8.24 06:01:31

Jonkin verran, joskin monesti suoraa lähetystä jälkijunassa. Valikoidut pelit jääkiekosta tai pesiksestä taustalla kun kudon tai vaikka parsin sukkia. Puoli yhdeksän uutiset liki päivittäin, a-studiot ym. aiheen perusteella. Joitain valikoituja sarjoja areenasta, Netflixistä, Ruudusta tai täsmäpätkänä juuri sitä sarjaa varten otetusta jostain muusta.

Lähettäjä: Juulia 
Päivämäärä:   13.8.24 06:39:13

Viikolla en jaksa katsoa, menen nukkumaan 21-22 aikaan. Viikonloppuna saatan katsoa yhden elokuvan tai vähän jotain sarjaa Netflixistä. Tavallinen TV on aika turha minulle.
Kännykällä taas olen netissä joka päivä, sitäkin on kyllä tullut vähennettyä.
Iltaisin se vapaa-aika menee nyt ruuan laittoon, marjastukseen ja sienestykseen sekä hevosiin ja koiraan. Ei mulla jää sellaista tyhjää yhtään.

Päivämäärä:   13.8.24 07:39:30

Kiulut ja ?, niin aina niin aina, 365 ja silleen :D

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.8.24 07:57:51

"Nämä "en ehdi" tyypit käyttää sen ajan siis puhelinta selaten, en ole kensinyt mitä muutakaan aikuiset muka tekee iltaisin töiden jälkee n. 6 h :D"

Ikinä kuullut esim. harrastuksista? Itse menen joka arkipäivä töiden jälkeen tallille, kotona olen yleensä noin klo 21-22, sitten iltatoimet ja nukkumaan. Viikonloppuisin teen kotitöitä, joita en ehdi tehdä arkisin juuri ollenkaan, j akäyn toki tallille usein vielä vähän pidemmän kaavan mukaan.

Ja ei, en tosiaankaan ehdi katsoa telkkaria ollenkaan iltaisin, eikä kyllä kiinnostakaan. Viikonloppuisin saatan joskus katsoa jotain Areenasta, jos siellä on jotain mielenkiintoista. Maksullisia suoratoistopalveluja en ole omistanut ikinä, koska en tosiaan ikinä ehdi eikä kiinnostakaan katsoa, niin ei ole järkeä maksaa.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   13.8.24 08:15:10

Itse en ole keksinyt, että miten toisilla on aikaa katsoa telkkaria tuntikaupalla joka päivä. Eikö elämässä ole mitään muuta kuin työ ja kaikki vapaa-aika sitten täytetään telkkarin katsomisella?

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   13.8.24 08:16:55

Teen paljon käsitöitä ja samalla katson sarjoja Viaplaysta. Varsinaisia tv- ohjelmia en katso.

Lähettäjä: koo 
Päivämäärä:   13.8.24 08:20:35

Katsoisin mutta kaikki parhaat sarjat tulevat niin myöhään, etten ole enää hereillä. Onneksi sunnuntaisin tulee uusintoina tai sitten katson Areenasta. Katsomo ei valitettavasti näy meidän telkkarissa, joku Samsungin pugi.

Mä menen usein töihin jo klo 7 (eli herään 5.30) koska vastaavasti pääsee lähtemään kolmelta ja välttyy kehä3 ruuhkalta. Eli jos joku hyvä sarja, kuten nämä ruotsalaiset ja norjalaiset dekkarisarjat, alkavat vasta kympin uutisten jälkeen niin mä olen jo hyvää matkaa untenmailla. Siinä viiden ja ysin väliin tulee harvoin sellaista ohjelmaa, mikä itseäni kiinnostaa. Viikonloppuisin sitten tulee katsottua jonkin verran. Ja vaikka meilläkin on välillä näitä maksullisia suoratoistopalveluita niin tässä vuosien varrella kaikki kiinnostavat on jo katsottu ja aika huono tarjonta mm. Netflixissä.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   13.8.24 08:24:28

""Nämä "en ehdi" tyypit käyttää sen ajan siis puhelinta selaten, en ole kensinyt mitä muutakaan aikuiset muka tekee iltaisin töiden jälkee n. 6 h :D""

No ei todella käytä.. Kaikki sentään eivät ole siihen puhelimeen vielä koukussa ! Ja meitä koko ajan "kiireisiä" on aika paljonkin eläinihmisissä, kuka koiriensa ja kuka hevostensa kanssa illat -joo ja sama homma yhtään reippaammin tai vakavammin harrastavien lasten perheissä.

Mutta vaikka itsekin kuulun näihin "ei ehdi" ja "aina kiire" tyyppeihin niin katson telkkua (ts suoratoistoja), koska olen todennut jonkun kivan ohjelman katsomisen nopeimmaksi tavaksi rentouttaa itseni unia varten hektisen päivän jälkeen. Kirjoistakin tykkään, mutta jotenkin ne ovat nyt viime vuosina vain jääneet kun ei ole mieleistä lukupaikkaa niin se on sitten joku ohjelma. Vapaapäivinä voin "hemmotella" itseäni jollain ihan tyttöjen hömpällä odotellessani miestä kotiin ja illan harrastuksia, yhdessä voidaan katsoa enemmänkin dokkareita tms. asiaa.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   13.8.24 08:30:20

"Itse en ole keksinyt, että miten toisilla on aikaa katsoa telkkaria tuntikaupalla joka päivä. Eikö elämässä ole mitään muuta kuin työ ja kaikki vapaa-aika sitten täytetään telkkarin katsomisella?"

-Tv ja netti on täytettä ajalle, jolla ei vaan jaksa tehdä mitään. Katson eniten TV:tä & suoratoistoa ja roikun netissä ollessani sairaana. Jos ei saa nukuttua, eikä kykene päätä nostamaan tyynystä, niin ne tarjoaa jotain kevyttä viihdykettä. Käytännössä sama asia terveenäkin: kun työ ylikuormittaa, ei sen jälkeen jaksa tehdä mitään järkevää ja tulee lojuttua sohvalla sähköisen lobotomian parissa. Kun työ ei kuormita ihan niin pahasti, jaksaa vapaa-ajalla touhuta mielekkäämpiä asioita ja sähköisen lobotomian äärellä viettää selvästi vähemmän aikaa. Lomareissulla en välttämättä katso minuuttiakaan mitään ohjelmaa ja uutisotsikotkin vilkaisen hyvin pintapuolisesti, jos lainkaan.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   13.8.24 08:44:48

Katson korkeintaan vähän pikkukakkosta, muuta en ehdi. Meillä 3v ja 5 v lapset.

Lähettäjä: äm 
Päivämäärä:   13.8.24 08:47:10

Tulen tallilta yleensä noin klo 20.30-21 välillä, käyn suihkussa, teen iltapalaa ja katselen telkkaria/suoratoistoja parisen tuntia. Se on minulle mukavaa nollausta. Nukkumaan menen puolenyön aikoihin ja sängyssä luen vielä kirjaa hetken.

Lähettäjä: koo 
Päivämäärä:   13.8.24 08:50:46

Jos joka arki-ilta viettää telkkarin ääressä 6h niin anteeksi nyt vaan mutta eikä teillä ole muuta tekemistä?

Mä kävin eilen töiden jälkeen koirien kanssa tunnin lenkillä lähimetsässä. Kun tulin kotiin, oli mies tullut ja syötin yhdessä ja juteltiin miten päivä oli mennyt yms. Mies siivosi keittiön, mä laitoin pyykit pyörimään ja mies lähti omiin harrastuksiin, mä aloin tekemään kouluhommia koska jatko-opiskelen. Juttelin mutsin kanssa puhelimessa noin puoli tuntia, neuloin hetken aikaa ja siirsin pyykit koneesta kuivuriin ja sitten viikkasin ne kaappeihin ennen kuin mies tuli kotiin. Syötiin iltapalaa ja käytin koirat niiden iltaruuan jälkeen pienellä pissatuksella, itse kävin nukkumaan puoli kympin aikaan.

Lähettäjä: Kiulu 
Päivämäärä:   13.8.24 08:52:51

Olen pahoillani Puuskun puolesta, niin tyhjä elämä ettei edes osaa kuvitella muiden tekevän elämässään muutakin kuin töitä.

Lähettäjä: iik 
Päivämäärä:   13.8.24 09:16:47

Katson toki, vaikka käyn töissä ja pyöritän harrastetallia sivussa. En siis varsinaisesti istu seuraamaan mitään tiettyä ohjelmaa, mutta kyllä tv:tä tulee katsottua päivittäin, esim käsitöitä tehdessä illalla sohvalla. Sen sijaan puhelimen jätän toiseen huoneeseen kun menen makuuhuoneeseen, laitan mieluummin jonkun kivan sarjan pyörimään kun menen nukkumaan.

Ehkä tämä on monille ikäkysymys, olen keski-ikäinen ja esim. omilla aikuisilla lapsillani ei televisiota ole kotonaan.

Päivämäärä:   13.8.24 10:13:16

Jaa, aika harva harrastaakaan sitä kuutta tuntia illasta. Koiran kanssa lenkkeillään tunti tai tallilla menee ehkä 2-3 h tai kuntosalilla tunti. Ruokaa ja kotitöitä tunti eikä sitäkään joka päivä. Kyllä siinä aika monta tuntia vielä on, jolloin muka "tehdään kauheasti" :D ja Kiulu, teen ja harrastan kyllä monenlaista (enemmän kuin moni muu edes) mutta en mä ala valehtelemaan, että olen joka ikinen päivä töiden jälkeen 16.30-22 harrastamassa ja siitä sitten suoraan nukkumaan. Kun se nyt on vaan 99%:lla ihmisistä ihan potaskaa. En myöskään ole väittänyt, et joku katsoisi 6 h telkkaria ...

Lähettäjä: r 
Päivämäärä:   13.8.24 10:38:27

En ole koskaan omistanut televisiota, lapsuudenkodissa oli.

Lähettäjä: Zn 
Päivämäärä:   13.8.24 10:42:47

Noin tunnin katselen iltaisin ennen nukkumaan menoa jotain Netflixistä, ellen lue kirjaa. Tv:tä en jaksa älyttömien mainosmäärien vuoksi.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   13.8.24 10:49:51

"Jaa, aika harva harrastaakaan sitä kuutta tuntia illasta. Koiran kanssa lenkkeillään tunti tai tallilla menee ehkä 2-3 h tai kuntosalilla tunti. Ruokaa ja kotitöitä tunti eikä sitäkään joka päivä. Kyllä siinä aika monta tuntia vielä on, jolloin muka "tehdään kauheasti""

Nyt kannattaa tosiaan muistaa, että ollaan hevospalstalla, jossa monella on myös oma hevonen tai useampikin, ja hevosenpitoonhan tunnetusti menee rahan lisäksi paljon aikaa. Itsellänikin on oma hevonen ja käyn tallilla joka päivä, joten kyllä siihen vain sitä aikaa kuluu. Herään arkisin yleensä klo 6.30, töihin lähden aamutoimien jälkeen klo 7.30. Työpäivän jälkeen olen kotona yleensä 16.30-17.00, syön, lepään hetken, vaihdan vaatteet, teen tarvittaessa pienet kotityöt ja lähden sitten tallille noin klo 18. Tallireissuun matkoineen menee arkisin 3-4 tuntia eli kotona olen noin klo 21-22 riippuen vähän siitä, käynkö matkalla kaupassa tms. Käyn suihkussa, syön iltapalaa, katson seuraavan päivän vaatteet valmiiksi yms., kuuntelen vähän musiikkia tai podcasteja. Nukkumassa haluan olla viimeistään klo 23. Ei siinä ihan oikeasti jää aikaa mihinkään telkkarin töllöttämiseen, tosin ei sillä, että haluaisinkaan. Toki sitten on näitä yli-ihmisiä, joilla ei mene lainkaan aikaa esim. siirtymiseen paikasta toiseen, kotitöihin, kaupassa käymiseen jne., ja kaikki varsinaisen työajan ulkopuolinen aika on luppoaikaa, jonka voi käyttää ihan miten vain.

Lähettäjä: Möö 
Päivämäärä:   13.8.24 11:32:22

En edes muista, milloin viimeksi olisin avannut tv:n kotona. Katson tv:tä lähinnä vain silloin, jos olen kipeänä tai ei muuten vain ole yhtään mitään muuta tekemistä ja pitää vain tappaa aikaa jotain odotellessa. Areenaa tai Katsomoa katson satunnaisesti, jos on vaikka joku mielenkiintoinen dokkari. Tv:stä (tai suoratoistopalveluista) tulee todella vähän mitään itseäni kiinnostavaa, joten käytän aikani mieluummin johonkin mielekkäämpään tekemiseen, kuten ajan viettämiseen oman hevosen kanssa.

Lähettäjä: joan 
Päivämäärä:   13.8.24 12:53:42

Koska en juurikaan pääse liikkumaan kodin ulkopuolella, katselen melko paljon telkkaa, tai katsoisin, jos sieltä tulisi parempaa ohjelmaa. Melkein kaikki sarjat, jotka tulevat minun valvonta-aikanani, käsittelevät murhia, joita sitten milloin minkäkin niminen ja näköinen poliisi selvittää. Ja monet ovat hämmästyttävän raakoja tai muuten sellaisia, että niistä jää painostava ja huono maku. TosiTV-ohjelmista katson esim. Farmia, joka tosin on mennyt joutavanpäiväisten julkkisten keskinäuseksi hömpäksi olevinaan maatilan "töissä". Muutamia muitakin on, mutta esim. nämä ns. "huumoriohjelmat" eivät naurata näin tosikkoa ihmistä yhtään. Ja mitään maksullisa kanavia en katso, pakko-otettu ylevero saa riittää.

Lähettäjä: Noppa 
Päivämäärä:   13.8.24 13:04:10

Minulla taas ei ole ikinä ollut suoratoistopalveluita vaan katselen ihan perinteistä telkkaria. Työn ja harrastusten ym jälkeen mieluusti katselen ohjelmia klo 20-21 tai 21-22. Monesti tuleekin joku sarja mitä seuraan. Nyt viime viikkoina Ensitreffit alttarilla Australia klo 20- 21.30. Sen jälkeen vielä koirat lenkille ja sit nukkumaan.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   13.8.24 13:06:55

Oon kyllä telkkarin suurkuluttaja . Jos en siivoa, tee ruokaa tai hoida koiria niin aivan varmasti tuijotan telkkaria. Enimmäkseen eri suoratoistopalveluita. Kesällä oon nyt käynyt myös uimassa ja rannalla sekä pihalla nukkumassa päivisin. Nyt istun kuistilla kuuntelemassa musiikkia ja selaan luuria, mut tän jälkeen siirryn telkkarin äärelle.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   13.8.24 13:35:10

Katson kyllä paljon erilaisia suoratoistopalveluita. Joskus vietän koko päivän sohvan pohjalla pitäen sarjamaratonia ja herkutellen, sillä harva asia on yhtä rentouttavaa.

Päivämäärä:   13.8.24 13:39:41

Olemme aika nörtti pariskunta ja teknologiaa löytyy. Ei kuitenkaan tvtä, digiboksia tai suoratoistopalveluita. Tvn paikalla olkkarissa on kyllä näyttö konsoleita varten, niitä riittää vanhasta Nintendosta asti. Leffoja löytyy pilvestä tallessa kirjastoajoiltani ja vpn yhteyden päästä mitä tahansa. Tosin lähinnä katson Poirotteja kerta toisensa jälkeen Youtubesta :D

Lähettäjä: Juju 
Päivämäärä:   13.8.24 14:41:32

Katson liikaakin.

Lähettäjä: (tyhjä) 
Päivämäärä:   13.8.24 15:29:31

"Toki sitten on näitä yli-ihmisiä, joilla ei mene lainkaan aikaa esim. siirtymiseen paikasta toiseen, kotitöihin, kaupassa käymiseen jne., ja kaikki varsinaisen työajan ulkopuolinen aika on luppoaikaa, jonka voi käyttää ihan miten vain."

Esim. minä teen pääasiassa etätöitä (toimistolla käyn kerran viikossa, matkaa 15 km), käyn arkena kerran viikossa lähikaupassa (5 km) ja viikonloppuna isommassa marketissa (15 km), siivoamiset ym. kotityöt hoidan pääasiassa viikonloppuna (ja esim. pyykkejä ehtii hyvin pestä etätyön lomassa), laitan arkisin nopeita ruokia ja/tai isompia satseja niin ettei tarvitse kokata ihan päivittäin ja tallillekin on matkaa vain 2,5 km, joten ei noihin mainitsemiisi asioihin ihan hirveästi mene aikaa. Käyn päivittäin tallilla ja lisäksi pari kertaa viikossa ryhmäliikuntatunnilla, ja silti minulle jää iltaisin pari tuntia "luppoaikaa", jolloin mieluiten katson telkkaria.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.