Lähettäjä: Vakavaa?
Päivämäärä: 13.8.24 10:52:03
Noniin, aloittaja täällä. Jokunen maininnut tuosta lämmöstä, niin tosiaan normaali lämpöni on 35,9 joten 37 on selkeästi koholla. Tänään en ole mitannut.
Ja minä olen aina mieltänyt ummetuksen sellaiseksi että tuntuu ulostuksen tarve, mutta ilmeisesti tämäkin sitten oli yhden sortin ummetusta.
Tilanne nyt joka tapauksessa se, että otin eilen vielä lisää pegorionia ja aamuksi oli varattuna Microlax. Yöllä tuli sellaista kokolailla vesiripulia jonkin verran, mutten tiedä tuliko sen verran mitä nyt voisi kuvitella viikon aikana suolistoon kertyneen; yhdellä vessareissulla selvisin. En sitten tiedä, pitäisikö kuitenkin tuo Microlax ottaa, vai kuinka hiljalleen suolen voi olettaa tyhjentyvän nyt kun se alkoi..?
Mä en nyt ymmärrä, miten mulla pissaa on päässä jos en ole lääkäriin lähtenyt, eikös @!#$ nyt yleensä ole veemäisiä ihmisiä... Ketä olen käytökselläni loukannut? Mä inhoan mennä lääkäriin, koska ne ovat aina hoitajista lähtien niin töykeitä ja kohtelevat potilaita siten ettei sinne olisi saanut tulla valittamaan. Jotenkin mieluummin odottelen kotosalla ja katselen oloani, kunnes tuntuu siltä että kuolo on korjaamassa.
|