Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tui pakettimatka - hotellin vaihto?

Lähettäjä: Vieras 
Päivämäärä:   12.8.24 04:38:33

Tiedän, oma moka kun en mennyt googlailemaan hotellin arvosteluja. Luotin tuin sivulla olevaan arviointiin missä tui arvioinut hotellin viiden tähden hotelliksi. GoogleArvostelut siis aika huonoja, ruoka huonoa, hygienia huonoa jopa hometta huoneissa. Onko kokemusta minkälainen prosessi vaihtaa hotellia? Maksaako mitä? Huomenna otan yhteyttä joka tapauksessa asiakaspalveluun. Minä en astman takia voi majoitua missään homehotellissa..

  Re: Tui pakettimatka - hotellin vaihto?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.8.24 10:24:10

Meillä ilmoittivat, et senkus vaihdat, mut kaiken ois joutunut maksamaan itse. Eivät olisi tulleet yhtään vastaan.

  Re: Tui pakettimatka - hotellin vaihto?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   12.8.24 10:47:48

Jos Kreikkaan tms Välimeren maahan olet menossa niin siellä on 5*hotellissakin hometta. En ole tainnut kertaakaan käydä hotellissa missä ei olisi ollut. Se ei meitä ole ainakaan ärsyttänyt, ei taida ihan samaa hometta olla kuin meillä Suomessa kun talot ympätään purkeiksi, nuo etelässä homehtuu koska ilman kosteus on suuri. Ilmanvaihto taas niissä on yleensä hyvä kun mitään ei tukita ja yrityksiä ei pahemmin ole.
Tuin asiakaspalvelusta kannattaa kysyä vaihtoa, mutta veikkaan että aika nihkeitä ovat, ja voi olla että joudut maksamaan jos vaihtavat.

  Re: Tui pakettimatka - hotellin vaihto?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   12.8.24 10:48:21

Ps..utelias..mikä hotelli ja maa?

  Re: Tui pakettimatka - hotellin vaihto?

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   12.8.24 11:40:31

Mä en ole kertaakaan ollut Kreikassa viiden tähden hotellissa, jossa olisi ollut huoneessa ainakaan näkyvää hometta. Eikä ole home haissutkaan. Usein ja monessa käynyt, että mielestäni huono tuuri saa olla, jos sellainen kohdalle osuu. Viimeksikin huoneessa oli jopa kuiva ilma, kun ilmastointi oli niin tehokas. Toki ne yleiset tilat on eri asia, kun monesti ovat avoimia ulos saakka.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.