Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mustasukkaisuus, turhastako?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.8.24 20:43:10

Suhkot tuore parisuhde, noin vajaa vuosi ollaan seurusteltu. Mies tekee reissutyötä, joten väliin voi tulla pidempiä taukoja ettei nähdä.

Mies on todella aktiivinen somenkäyttäjä (facebook, insta) viettää päivässä yleensä pari tuntia aikaa vähintään somessa ja tykkäilee mm. vähäpukeisten naisten kuvista päivittäin, juttelee muiden naisten kanssa (näitä useita kymmeniä) Joukossa mukana joitakin ex säätöjä ja kiinnostusten kohteita, mutta nykyään ovat vain kavereita, eikä kehenkään mitään tunteita miehen mukaan. Silloin tällöin myös kasvotusten nähnyt naispuolisia kavereita( ei entisiä säätöjä, mutta kiinnostusta joskus ollut ilmassa)
Itse en ole aktiivinen somen käyttäjä, en pääsääntöisesti juttele muiden miesten kanssa. Mieheltä olen kysynyt, mitä hän olisi mieltä jos tekisin samalla tavalla kun hän, niin hänen mukaan minun käytös radikaalisesti muuttuisi ja ei hyväksyisi asiaa, jos viestittelisin muiden miesten kanssa.

Näistä ollaan puhuttu, miehen mukaan olen mustasukkainen aivan turhaan. Itse koen asian kuitenkin vaivaavan mieltäni. Mietin, että olenko oikeasti turhaan mustasukkainen ja vika minussa?
En haluaisi, että muuten hyvä suhde menee pilalle mustasukkaisuuden takia.. :(

  Re: Mustasukkaisuus, turhastako?

Lähettäjä: …. 
Päivämäärä:   11.8.24 20:57:08

Et voi muuttaa miestä jos tuo on hänen mielipide. Ehkä hetkellisesti vähentää muttta kyllä siihen jossain vaiheessa. Joko hyväksyt asian ihan oikeasti tai sitten toteat että teidän somekäyttäytyninen ei vain sovi yhteen. On ihan ok jos asia häiritsee, et voi tunteillesi mitään. Mutta silloin tämä mies ei vaan ole sinulle oikea ja turha jatkaa yhtään pidempään

  Re: Mustasukkaisuus, turhastako?

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   11.8.24 21:11:28

Et voi tunteillesi mitään, te olette tuon suhteen vain todella erilaisia. Ei siinä ole mitään väärää. Jos nyt jo alle vuoden tuntemisen jälkeen asia häiritsee, tulee se häiritsemään vuosien kuluessa voelä enemmän. Hän ei ole ehlä oikea mies sinulle.

  Re: Mustasukkaisuus, turhastako?

Lähettäjä: kokemusasiantuntij 
Päivämäärä:   11.8.24 23:01:11

Kokemuksesta voin kertoa että pettää ihan varmasti jos kerran noin käyttäytyy. Eihän parisuhteessa oleva tykkäile toisten tissikuvista saatikka viestittelee tai käy tapaamassa.
"En haluaisi, että muuten hyvä suhde menee pilalle mustasukkaisuuden takia.. :( "
nyt herätys!!

  Re: Mustasukkaisuus, turhastako?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.8.24 23:07:09

Hohhoijjaa aloittaja, kasva aikuiseksi. Ei kukaan normaali tuollaista katsele. Miehesi on nolo ja sinä olet tossu.

  Re: Mustasukkaisuus, turhastako?

Lähettäjä: Likka 
Päivämäärä:   11.8.24 23:11:28

Ex oli juuri tuollainen. Katseli ja tykkäsi muiden naisten kuvista. Sanoi ettei hyväksy minulta samaa toimintaa. Jos epäilisin häntä pettämisestä olisin mustasukkainen eikä hän siedä sitä ja hän lähtisi. Jäi kiinni pettämisestä joka oli alkanut jo ennen näitä epäilyjä. Valitan mutta teidän suhde on jo päättynyt hänen osaltaan ja haluaa vierittää syyn sinuun.

  Re: Mustasukkaisuus, turhastako?

Lähettäjä: Ei nyt omalla 
Päivämäärä:   11.8.24 23:16:21

Juu ei todellakaan turhasta. Jos ei ole vielä pettänyt (tätä epäilisin suuresti ) niin ainakin jo petaa ja varmistelee mahdollisuutta sille.
Ei varatulla ja suhteeseen sitoutuneella miehellä pitäisi olla mitään syytä tuommoiseen.

  Re: Mustasukkaisuus, turhastako?

Lähettäjä: gfr 
Päivämäärä:   12.8.24 01:28:48

no, itse en voisi tuollaisen kanssa olla.. oma valintasi jos olet..

  Re: Mustasukkaisuus, turhastako?

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   12.8.24 01:43:05

Tuo ettei hän hyväksyisi samaa käytöstä sinulta on se isoin punainen lippu.

  Re: Mustasukkaisuus, turhastako?

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   12.8.24 02:20:44

Suhkot. Suhkot! Olette varmaan toisenne ansainneet.

  Re: Mustasukkaisuus, turhastako?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.8.24 04:26:12

No onhan tuon perus luonne ihan per...tä!

  Re: Mustasukkaisuus, turhastako?

Lähettäjä: TipTap 
Päivämäärä:   12.8.24 07:53:25

En jaksaisi katsella tuollaista. Minusta tuollainen käytös kuuluu teinivuosiin / varhaisaikuisuuteen.

  Re: Mustasukkaisuus, turhastako?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.8.24 08:23:01

OIlette varmaan jotain 20 vuotiaita? Jos olette 30v+ niin ei ole todellakaan ok. Tuo on miehen puolelta epäkunnioittavaa ja huomion kalastelua. Mitään muuta syytä tuohon ei ole kun se että nauttii saamastaan huomiosta eikä välitä jos näät että tykkää kaikki tissi ja peffa kuvat läpi. Todella lapsellista. Niitä tissejä voi katsella ihan tykkäämättäkin. Aikuisen hyvällä itsetunnolla ja kunnioituksella varustetun ihmisen ei tarvitse käyttäytyä noin. En itse katselisi noin epäkypsää ihmistä päivääkään.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.