Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi toiset saavat enemmän tuhoa aikaan

Lähettäjä: Eeli 
Päivämäärä:   11.8.24 12:17:06

Niin, mieheni on kova korjaamaan kaikkea, mutta vääjäämättä kun hän korjaa tai häärää ihan varmasti jotain myös hajoaa. Esimerkiksi nyt kun levitti hiekkaa tallin reunaan onnistui rikkomaan osan tallin katosta kaivurilla. Jos vaihtaa autoon jarrupaloja ihan varmasti katkeaa joku letku tai menee ruuvi poikki. Vähintään unohtaa kiristää jotain mitä piti tai kiristää liikaa ja sitten ihmetellään kun autosta renkaat irti kun pultit joko poikki tai kateissa . Mistä moinen johtuu? Vikaa hahmotuskyvyssä vai?

Re: Miksi toiset saavat enemmän tuhoa aikaan

Lähettäjä: Manteli 
Päivämäärä:   11.8.24 12:25:53

Mun miehellä on ADHD ja toisinaan meno on vähän sellaista, että ohessa sattuu ja tapahtuu kaikenlaista vaikka parhaansa yrittää. Välillä se harmittaa häntä itseään tosi paljon, mutta yritän aina lohduttaa että se on ihan ok eikä oikeasti haittaa - sit vaan paikkaillaan. Rakastan tuota toheloa, sydän puhdasta kultaa vaikka keskittyminen ei aina onnistukaan.

Lähettäjä: selitän 
Päivämäärä:   11.8.24 12:51:36

Kun ei ole mitään malttia mihinkään. Nykyään sitä voidaan kutsua jollain hienoilla kirjainlyhennelmilläkin, mutta sama juttu se on aina ollut.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   11.8.24 12:58:46

No siis itse olen tällainen tuhoaja :D Olen kyllä huolellinen, mutta selvästi jotain ongelmaa on koordinaatiokyvyssä ja hahmottamisessa. Olen myös aika kömpelö. Tavarat tippuu, lasit kaatuu ja törmäilen ovenkarmeihin. Ruoanlaiton jälkeen keittiössä on järkyttävä kaaos ja pihahommissa jää aina miinukselle kun onnistun hajottamaan työvälineet.

Lähettäjä: Kiire 
Päivämäärä:   11.8.24 13:38:31

Keskittymiskyvyttömyys ja turbo päällä koko ajan. Aloituksen kaltainen tapaus löytyy meiltäkin. Ei melkein päivääkään ettei jotain mene rikki kun sählää ihan kaikessa. Päälle alkoholin käyttöä lähes joka päivä ja huonoa nukkumista. Jos joku kerta aiheuttaa ison vahingon niin ei tule yllätyksenä. Vahinkoja käy kaikille mutta kun tälle aivan jatkuvasti jotain.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.