Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hitaus deittailussa ja painostus (OM)

Lähettäjä: sinkku 
Päivämäärä:   11.8.24 11:51:34

Olen hitaasti lämpenevä ja arka tyyppi, ja nykydeittailussa tuntuu että kolmansilla treffeillä pitäisi viimeistään olla seksiä "kaikkien" mielestä.

Itse pystyn kuvittelemaan vasta maksimissaan pussailevani kun tapaan tuntematonta miestä kolmatta kertaa. Onko muita hitaammin eteneviä ja miten pitäisi luovia tilanteissa jossa deittikumppani on kärsimätön? Jos torjun suorilta tämän perusteella, voisin kuvitella että menee hyviäkin tyyppejä ohi. Toisaalta hieman ahdistavaa kun toinen tekee aloitteita ja joutuu jatkuvasti torjumaan..

Vai jatkanko etsimistä kunnes löytyy aidosti kunnioittava mies jolla ei ole hirveä kiire pöksyihin?

Re: Hitaus deittailussa ja painostus (OM)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.8.24 12:01:50

Minulla on käytössä 90 päivän sääntö, ja jos mies ei siihen kykene, niin ei ole oikea minulla :) Eli 3kk deittailua ennen seksiä.

Muut tehkööt mitä tykkää, ei se minulle kuulu. Mutta itse en harrasta seksiä tuntemattoman kanssa.

Lähettäjä: sinkku 
Päivämäärä:   11.8.24 12:04:00

Kiitos piste, alan jo tuntemaan itseni vialliseksi kun olen "liian" hidas muille. Jatkan omien rajojeni pitämistä ja annan miesten mennä jos heillä on liian kiire..

Lähettäjä: Seuraava 
Päivämäärä:   11.8.24 12:04:18

Jatkat tapailua kunnes löydöt miehen jonka kanssa eteneminen on luontevaa. Ei pidä väkisin tehdä mitään sellaista mitä ei halua ja jos koet olon vaivautuneeksi tai ahdistuneeksi niin sanoisin ettei ole sopiva kumppani ehdokas.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.8.24 12:05:07

Ei ne ole sulle hyviä tyyppejä etkä sinä heille, jos haluatte eri asioita kuten edetä eri tahtiin. Mutta turha kuvitella, että eri asioiden haluaminen tarkoittaisi kunnioituksen puutetta tai muuta negatiivista eli ihan ensiksi kannattaa korjata oma asenne.

Päivämäärä:   11.8.24 12:08:17

Aloittaja, todellakin pidät rajasi ja teet mikä sinulle parhaimmalta tuntuu! Etkä ole todellakaan viallinen, ehkä olemme samanlaisia ja minä ainakin kaipaan luottamusta ja syvempää yhteyttä toiseen, enen kuin haluan mitään fyysistä :) Ja sanottakoon, että aikaisemmin harrastin deittien kanssa nopeammin seksiä, mutta se ei ikinä tuntunut jotenkin oikealta/hyvältä. Siksi olenkin asettanut tämän 90 päivän säännön, ja olenkin mieluummin sinkku kuin miehen kanssa joka ei tarpeitani kunnioita!

Lähettäjä: Xyz 
Päivämäärä:   11.8.24 12:14:39

Suosittelen ihan avoimesti puhumaan omista tarpeista. Jos siitä huolimatta kumppaniehdokas on kärsimätön / ei pysty sitä kunnioittamaan, ei ole oikea pari sinulle. Ei mene mitään helmiä ohi. Ei ole millään tavalla kohtuutonta, että haluaa tutustua toiseen ensin. Ehkä tapaat joskus jonkun, joka saa suurinpiirtein ensitreffeillä sukat pyörimään jaloissa, mutta ei siinä ole mitään vikaa, jos ei sellaista fiilistä heti tule. Orastava luottamus menee heti pilalle jos suhteen alkuun liittyy painostusta, ahdistusta jne. Mutta korostaisin jälleen sitä puhumista. Ei miehet ole mitään öriseviä luolamiehiä, vaan ihan voit heille puhua. Jos et voi, jälleen kerran, pari ei ole oikea

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   11.8.24 12:42:41

Kunnioituksen puutetta se on vasta sitten, kun olet kommunikoinut omat rajasi ja toinen ei kykene olemaan ylittämättä niitä.

Mulla oli vähän aikaa sitten päinvastainen ongelma, vaikka alkuun oli heti seksiä mutta sitten tyyppi kävi niin varovaiseksi että olin ihan hämilläni. Tapailukumppani perusteli lopulta kysyttäessä varovaisuutensa sillä, että haluaa osoittaa kunnioittavansa mua eikä olevan vain seksin perässä… Totesin että kiitos mutta ei kiitos, en toivo sellaista ”kunnioitusta”, haluan seksiä :D Ja haluan hänen kunnioittavan toiveitani ja kuuntelevan mitä haluan, eikä sitä mitä hän kuvittelee minun haluavan ja toivovan.

Onneksi hän sitten kunnioitti minua ja toiveitani kyllin paljon jotta seksiä on nyt taas jatkuvasti…

Tarinan opetus: puhu ja kysy, älä oleta.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   11.8.24 12:53:48

Ei ole mitään tuollaista sääntöä, että heti pitää mennä sänkyyn eikä kaikki niin myöskään tee. Siitä vaan ei hirveästi puhuta. Mutta on ihan normaalia tutustua ensin, ja voi jopa mennä naimisiin ennen ekaa seksikertaa.

Päivämäärä:   11.8.24 13:11:48

Tee ihan niinkuin itsestäsi hyvältä tuntuu. Pelkkä "en halua seksiä ihan vielä" jos karkottaa miehen tai aiheuttaa kiukuttelua tai painostusta niin ei sellaisten perään kannatakaan itkeä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.