Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Yöllä 
Päivämäärä:   11.8.24 09:49:37

Ollaan kylässä ja nukuttiin lapsen kanssa ved

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Yöllä 
Päivämäärä:   11.8.24 09:58:41

Lähti liian aikaisin...

Nukuttiin lapsen kanssa levitettävällä sohvalla. Mies vieressä lattialla. Lapsi kiukutteli yöllä ja olisi halunnut riisua vaatteita, vaikka oli liian kylmää vierashuoneessa. Väittelin lapsen kanssa. Mies suuttui, koska häiritsen äänellä hänen untaan. Mä en halunnut, että lapsi paleltuu kun on jo aivastellut unissaan. Mies löi mua selkään joka oli ennestään kipeä. Huusin kivusta, edelleen kivut kovat. Teki mieli soittaa ambulanssi koska kipu on viiltävä, polttaa ja en pysty nyt kävelemään. En uskaltanut soittaa apua ympäristön paineen takia. Hävettää ja itkettää. Mies väittää että vain lättäisi avokämmenellä, ettei käyttänyt edes nyrkkiä.

Olen sitä mieltä et yksikin lyönti on liikaa ja ero. Sanoin sen ääneen. Lapsi alkoi parkumaan, ettei saa erota.
Miehen mielestä oli oikeus motata mua, koska en ollut hiljaa. Väittää et huusin. Korotin ääntä, en huutanut. Mies olettaa, että jos en tottele, hänen on oikeus laittaa mut hiljaiseksi keinolla millä hyvänsä.

Mä herään monta kertaa yössä hoitamaan lasta, mutta jos mies herää tai ei saa nukkua, se on maailmanloppu.

En tiedä mitä teen. Ero vai mitä. Ilman tätä episodia en olisi miettimässä eroa. Olen tosi järkyttynyt, luottamus mennyt ja itkettää. Sattuu todella paljon selkään, en tiedä miten kävellä.

Ja lapsi parka näki ja kuuli kaiken.
Mitä teen? Olen niin shokissa ja hävettää.
Varmaan mun tuskan ulvonta on kuulunut isäntäväelle. Ja ne näkee, etten pysty kävelemään. En taida päästä huomenna töihin.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: foks 
Päivämäärä:   11.8.24 10:04:25

Ja tällaisen helmen kanssa tahdot olla, koska...?
Haluat tarjota lapsellesi tällaiset kasvuolosuhteet, -ympäristön, koska...?
Tuollaisen esimerkinkö haluat lapsellesi näyttää terveestä parisuhteesta? Että lyöminen/läpsiminen on ihan ok ja niin voi tehdä?

Ero. Jos kerran mies on sitä mieltä, että sinut saa hiljentää "keinolla millä hyvänsä", niin ei tule jäämään yhteen osumaan.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Yöllä 
Päivämäärä:   11.8.24 10:08:46

Ylireakoinko?

Miehen mielestä pitäisi jatkaa elämää kuin mitään ei ole tapahtunut. Lupasi olla "huitomatta" mua jos voin luvata, etten enää koskaan korota ääntä.
Sellaista en voi luvata, enkä suostu elämään väkivallan uhan alla.

Mies alkoi puolustelemaan, että mä mukamas pahoinpitelen lasta! Olen pitänyt kiinni uhmaikäistä, estänyt häntä lähtemästä tms. Eli joskus joutuu lasta rajoittaakseen käyttämään voimaa. Mies tulkitsee sen nyt väkivallaksi kun puolustelee omaa käytöstään.
Itse en ikinä hyväksy lapsen satuttamista. Olen itse kokenut fyysistä kuritusta kotona lapsuudessa ja ole ehdottomasti sitä vastaan enkä suostu sellaista hyväksymään. Enkä ole lasta ikinä satuttanut. Mies yritti lapsen kuullen laittaa sanoja, että äiti onkin paha, ei hän.

Mun mielestä tämä tilanne eskaloitui niin sairaaksi, että järki käskee eroamaan. Se suojelisi lasta, ei näkisi enää ikinä tällaista järkyttävää sekoilua.

Mies on hyvä isä ja puoliso muuten. Rakastan, tai ennen tätä päivää rakastin häntä sydämestäni. Tuntuu järkyttävältä heittää tämä kaikki hukkaan.
Ja samaan aikaan järki sanoo, että ehdottomasti ero. Tilanne on ihan sairas mun mielestä.
Olenko mä nyt väärässä ja liioittelen?
Onko tällainen normaalia?

Mies nukkuu edelleen ja me ollaan oltu lapsen kanssa mahdollisimman hiljaa, että hän saa nukkua. Tosiaan sen episodin jälkeen aamuyöllä ei olla lapsen kanssa saatu unta.

Mun mielestä sekin on sairasta, että pystyy tyynesti vaan jatkamaan unia. Ja me ei saada häiritä häntä.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   11.8.24 10:11:31

Juokse

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Hulda 
Päivämäärä:   11.8.24 10:11:33

Nyt tilanne kuulostaa kyllä niin solmuiselta (jopa ennen tuota mottaisua, mutta erityisesti vakavalta sen jälkeen), että huhhuh. Asiat EI ole teillä yhtään hyvin! Tuollainen ei ole ok. Ja kuten itse sanoit; luottamus on mennyt. Siihen kiteytyy kaikki. Eroa (tai iha;vähintään ainakin vahvasti time outia ja apua) tuo tilanne kaipaa ASAP. Unohda kaikki pääsi sisäiset esittämisen tarpeet ja ympäristön paineet. Ja sinä ehdottomasti tarvitset nyt luotettavaa keskusteluapua.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Hei 
Päivämäärä:   11.8.24 10:11:34

Ei ole tervettä käytöstä mieheltä. Kuulostaa melkoiselta kuspäältä.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Hei 
Päivämäärä:   11.8.24 10:12:25

Ja ei en itse sietäisi tuollaista käytöstä, että herran pitää saada levätä :D ihan oikeesti pärjäät paremmin ilman miesvauvaa

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Yöllä 
Päivämäärä:   11.8.24 10:14:00

foks, juuri samoin sanoisin muille kuin sä sanot nyt.
Mua järkyttää riistää lapselta perhe, koska meidän onni on ilman tätä ollut lähes täydellistä. Mut alkaa vaikuttaa siltä, että mies on mennyt sekaisin. Hänen uni on kuin pyhä lehmä. Mun uni ei ole tärkeää hänelle.

Ja hänellä on oikeus läppäistä. Pyysi kerran anteeksi, mutta aika pian sanoi, että hänellä on oikeus jne.

Mä olen ihan shokissa ja kivuissa. Voisin vaan alistua ja olla olla mieliksi lapsen takia, mutta luultavasti alkaisin vain vihaamaan miestä.
Ja kuka tietää vaikka silti keksii oikeuden läpsiä mua.
Mulla on fyysinen sairaus joka tekee musta muutenkin heikon, niin ei mua tarvitse paljon töniä kun jo sattuu.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.8.24 10:15:14

Ei tule jäämään yhteen kertaan. Mies paljasti todellisen luonteensa, on hillinnyt itsensä tähän asti. Ajattele ihanaa tulevaisuutta omassa kodissa, jossa saatte lapsen kanssa äännellä ja elää vailla pelkoa. Mies voi koittaa saada huoltajuutta tuolla väkivaltaselityksellä, yleensä äidit on kuitenkin vahvoilla ja kerrot itse vaan suoraan että löi sua lapsen nähden.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Rio 
Päivämäärä:   11.8.24 10:16:40

Onko sulla joku paikka minne nyt mennä heti? Onko sulla läheisiä vaikka ystäviä, joille voit puhua ihan rehellisesti ja suoraan? Mene lääkäriin nyt ainakin ja kerro mitä kävi. ÄLÄ SALAA tai vähättele ASIAA! Tuo ei ole terve tai turvallinen tilanne perheessä. Sinä selviät kyllä ja lapsesi selviää kyllä vaikka eroatte. Kaikki järjestyy kyllä, mutta se vaatii nyt sinulta ensin rohkeutta tehdä ratkaisuja. Auttavia chatteja ja puhelimia on, joihin voi matalalla kynnyksellä kertoa mitä kävi ja he auttavat sinua järkeilemään ajatuksiasi.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Hei 
Päivämäärä:   11.8.24 10:16:49

No ei tietenkään ole oikeus!!!

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Yöllä 
Päivämäärä:   11.8.24 10:16:51

Ihan järkyttävää oli lukea omat kirjoitukset. Ihan sairas tilanne oikeasti.
Lapsi yrittää nyt herättää isää, koska hänen sänky on oven edessä. Vierashuone on niin pieni. Lapsi haluaa ulos. Mies huutaa et lopeta, hänen sydän tykyttää ja haluaa nukkua.
Klo 10.15.
Me ollaan oltu aamuyöstä asti hereillä ja katsottu piirrettyjä.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   11.8.24 10:17:50

"Ja tällaisen helmen kanssa tahdot olla, koska...?
Haluat tarjota lapsellesi tällaiset kasvuolosuhteet, -ympäristön, koska...?
Tuollaisen esimerkinkö haluat lapsellesi näyttää terveestä parisuhteesta? Että lyöminen/läpsiminen on ihan ok ja niin voi tehdä?

Ero. Jos kerran mies on sitä mieltä, että sinut saa hiljentää "keinolla millä hyvänsä", niin ei tule jäämään yhteen osumaan."

Lauseesta lauseeseen juuri näin.

Ja olet äiti-ihminen eli lapsen etu on laitettava omien tunteiden edelle ! Mitkä vanhemmat käyttäytyvät noin lapsen edessä ? Sinä myös, että aloitit eropuheet yms. keskellä yötä lapsen kuullen. Nyt kerta kaikkiaan hävetkää ja yrittäkää järjestää sille lapselle hyvä elämä !
Ja tuo sankari ei tähän asti ole ollut täydellinen aviomies ja isä, yhtäkkiä muka käy lyömään ja on vielä sitä mieltä, että siihen on oikeus, koska häiritsette hänen uniaan ? jep jep.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Hei 
Päivämäärä:   11.8.24 10:18:56

Eiks se nukkunutkaan lattialla?

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Yöllä 
Päivämäärä:   11.8.24 10:21:15

Ei ole mitään minne mennä. Mies yrittää nyt puhua musta väkivaltaista ja pahaa äitiä. Sitä puhui aamuyöllä, kuinka mä tönin lasta yms. Viittaa näillä tilanteisiin joissa uhmakohtauksia ja olen joutunut viemään säännöt perille. Esimerkiksi ei saa heittää ruokaa pöydässä, täytyy tulla sisälle, täytyy olla sängyssä tms normaalia.
Eri yrittää nyt kiristää mua tällaisella.

Ja hän on ulospäin kiltti ja hyvä mies, kuten on 99% ajasta.

Sitä pelkään, että tämä tapahtuu uudelleen.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.8.24 10:23:05

Mikään muu syy kuin itsepuolustus ei ole hyväksyttävä syy lyödä toista, mutta tässä se syy on noinkin mitätön ja mies on kaiken lisäksi vielä sitä mieltä, että hänellä on oikeus lyödä sinua?? Tuo on jo hemmetin sairasta. Kaiken lisäksi löi vielä lapsen nähden ja lisäksi haukkuu ja syyttelee sinua lapsen kuullen. Kivat traumat lapsellekin. Juokse nyt kuule ja juoksekin lujaa.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Wonka 
Päivämäärä:   11.8.24 10:23:17

Juokse! Hae apua. HETI! Sun on päästävä heti pois tuosta. Turvakodit, auttavat linjat yms auttaa sua kyllä, vaikka ei läheisiä olisikaan.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.8.24 10:24:59

Sanokoon mies ihan mitä tahansa (eikä tunnu edes piittaavan), niin et pysty tämän jälkeen enää koskaan olemaan normaalisti oma itsesi miehen seurassa vaan varot joko tietoisesti tai tiedostamatta käytöstäsi ja varmasti yrität myös hyssytellä lastasi.

Et voi jäädä miehen luokse. Jos valitset jäädä, elät loppuikäsi jatkuvassa pelossa ja epävarmuudessa,

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.8.24 10:26:05

"Sitä pelkään, että tämä tapahtuu uudelleen."

Kyllä se tuleekin tapahtumaan uudelleen, sillä miehellähän on omien sanojensa mukaan oikeus.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Yöllä 
Päivämäärä:   11.8.24 10:27:38

Oli iso virhe sanoa lapsen kuullen ero sana. Olin aivan shokissa kivuista ja tapahtuneesta. Tuokin kertoo, etten ole oma itsesi tapahtuneen jälkeen. Olen niin järkyttynyt. En olisi ikinä uskonut joutuvani tällaiseen.

Mies heräsi ja on sitä mieltä, että jos en ole hiljaa kun hän käskee, hän saa huitasta mua jos muu ei auta.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   11.8.24 10:27:53

Nukkui lattialla ja nyt onkin sänky oven edessä?

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   11.8.24 10:30:25

Sano miehelle, että jos tämä ei anna sinulle tuhatta euroa rahaa aina kun käsket, niin sinä saat lyödä häntä paistinpannulla päähän, jos muu ei auta.

No vitsit sikseen. Eroa.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Oikea mies 
Päivämäärä:   11.8.24 10:30:41

Jätä tommonen kasa paskaa ja hankkiudu siitä eroon kaikin keinoin ennenkuin sinä tai lapsi olette uutisissa.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Yöllä 
Päivämäärä:   11.8.24 10:31:05

.
Olet oikeassa. Vaikka hän lupaisi, ettei enää koskaan "lapsi" niin mun sydän oikeasti särkyi. En luota enää. En koskaan pysty enää nauttimaan hänen kosketuksesta tai läsnäolosta. Jotain on särkynyt ja pahasti.
Lapsen takia on varmaan pakko erota. Tilanne on niin sairas, että lapsi tästä kärsii eniten.

Mies ei hallitse muutenkaan itseään. Menettää usein hermonsa, huutaa jne.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   11.8.24 10:31:24

EROA!!!

Muita vaihtoehtoja älä edes mieti. Tuo on tyypillistä, että mies yrittää puhua itsensä hyväksi ja syyllistää naista, jotta nainen ei uskaltaisi poistua liitosta.

Onko paikkakunnallasi naisten turvakotia tai vastaavaa? Soita Turvakoti Monaan ja kysy lisäohjeita, koska siellä on aivan varmasti parempia asiantuntijoita kuin täällä.

Turvakotiin voit soittaa ja hakeutua kaikkialta Suomesta, jos kotona tai lähiyhteisössä on vaarallista olla väkivallan takia. Puhelin: 045 6396 274 (24/7).

Turvakoti Mona on tarkoitettu lyhytaikaiseen asumiseen. Työntekijät auttavat ja tukevat sinua elämäntilanteesi ratkaisemiseksi. Palvelu on sinulle maksutonta.

Kolmeen asuntoon on mahdollista tulla oman lemmikkinsä kanssa.
Turvakoti sijaitsee hyvien julkisten liikenneyhteyksien varrella.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   11.8.24 10:32:17

Turvakoti, airbnb, paikkoja on. Lähtekää heti.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   11.8.24 10:34:31

Älkää nyt kaikkea usko. Tarina muuttui

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: filly 
Päivämäärä:   11.8.24 10:36:40

”Lapsen takia on varmaan pakko erota. ”

Lapsen sekä ihan sinun itsesi!! Nyt tärkeintä toimia heti. Etkä ala yhtään vähättelemään tai jossittelemaan. Tilanne on vakava, kaikki tuo mitä kerrot on todella väärin ja vaarallista sekä sinulle että lapsellesi. Soita kiltti vaikka tukipuhelimeen heti, jooko? Asiat kyllä järjestyy ja saat apua siihen, mutta takaa teille nyt turvallisuus ihan ensin.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   11.8.24 10:38:32

Hieno tarina.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   11.8.24 10:52:52

2/5

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   11.8.24 10:53:34

No onneksi on provo ku tarina muuttui.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Fvj 
Päivämäärä:   11.8.24 10:53:44

"Miehen mielestä oli oikeus motata mua, koska en ollut hiljaa. Väittää et huusin. Korotin ääntä, en huutanut. Mies olettaa, että jos en tottele, hänen on oikeus laittaa mut hiljaiseksi keinolla millä hyvänsä."

Mitähän v ttua mä just luin... Ensinnäkin, et ole mikään lapsi, sinun ei tarvitse totella häntä yhtään missään. Eikä todellakaan ole mikään oikeus väkivaltaan.
Hitto mikä @!#$.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Fvj 
Päivämäärä:   11.8.24 10:54:42

Mutta varaudu siihen, ettei eroaminen ole helppoa. Koska hänen unensa on pyhää, lähde turvakotiin hiljaa lapsen kanssa kun hän nukkuu. Voipi muuten lähteä henki ...

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Yöllä 
Päivämäärä:   11.8.24 10:56:01

Nyt mies huusi isoon ääneen, että kaikki ympärillä varmasti kuuli.
Huusi, että mä olen mukamas hakannut ja potkinut lasta. Ihan. Sairaita tarinoita keksii. Sanoi lapselle, että jos äiti hakkaa sua niin kerro hänelle, niin hoitelee sitten äidin. Mä olen aivan shokissa miten sairas voi olla. Yrittää selvästi juurruttaa lapselle tarinaa pahasta äidistä. Lapsi on ihan ihmeissään.
Toi oli mulle viimeinen pisara. Myrkyttää lapsen mieli. Onneksi hän on fiksu, mutta varmasti menee tätä menoa sekaisin jos päästä nopeasti eroon miehestä.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.8.24 10:58:18

Kirjoittelit tänne jo monta vuotta sitten, ja nyt teillä on jo lapsikin siunaantunut. Leikki- ikäinen, joka ymmärtää jo itkeä teidän eroa mutta jota joudut nousemaan hoitamaan useita kertoja yössä, vaikka sulla nuo liikuntavaikeudet ja kivut. En voi kuin toivottaa tsemppiä.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: joopa 
Päivämäärä:   11.8.24 10:58:28

Ja kirjoitat tarinat nettiin muina naisina vaikka siellä tilanne päällä?
Huono provo.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   11.8.24 10:58:28

Joo no nyt meni vähän liian pitkälle tarinointi

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.8.24 11:16:53

No onneksi oli porvoosta tämä juttu.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   11.8.24 11:23:54

Nyt turvakotiin ja heti. Sitten rikosilmoitus ja ero vireille. Turvakodilta ja poliisilta saat yhteystiedot instansseihin, mitkä tukee sinua tässä asiassa.
Voiko isäntäperhe auttaa?
Nyt lakkaat olemasta miehen kynnysmatto koska seuraava kerta voi päättyä sinun osalta vielä huonommin.
Tsemppiä!

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.8.24 11:24:55

Missä te siis olette kylässä? Miehen vanhemmilla? Vai miksei isäntäperhe ole jo puuttunut tilanteeseen?

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: l 
Päivämäärä:   11.8.24 11:29:39

Jos tämä ei ole provo, niin nyt tiukka keskustelu miehen kanssa: onko oikein motata toista missään tilanteessa?

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Yöllä 
Päivämäärä:   11.8.24 11:40:55

I,
Tiukka keskustelu ei auta. Mies syyttää mua tapahtuneesta. Kuulemma kun olin sanonut lapselle, että paita pitää olla päällä tai tulee kylmä, jos ei tottele niin äiti kohta suuttua (olin vängännyt vaatteesta jo monta kertaa, kerännyt yöllä peittelemään kun palelee ja pyytää peittelemään).
Miehen mielestä hänen piti hyökätä pelastamaan lapsi äkkiä ennen kuin mä suutun. Hänen mukaansa oli 2 s aikaa toimia ja keskeyttää mut. Jos mies oikeasti kuvittelee omiaan? Hän ihan tosissaan selitti, että olen muka paha.
Tuo pistää mut miettimään, onko mies voinut mennä henkisesti jotenkin ihan sekaisin JOS oikeasti kuvittelee musta pahaa?
Mun mielestä hän ennemmin käyttää keksittyä tarinaa aseena mua vastaan. Yrittää myrkyttää mua lapselle.

Tuollainen käytös saa mut todella vihaamaan miestä. Hän ei ole sama ihminen johon olen joskus rakastunut.
Häntä on koulukiusattu ja on siitä jälkiä. Voiko ihminen mennä niin sekaisin, että kuvittelee kaikkea sairasta? Jos työnnän lapsen takaisin omaan sänkyyn, hän väittää että väkivalloin olen paiskannut lapsen. Ihan sairaita juttuja sanoo.
Mä alan pelkäämään, jos joku uskoo häntä. Vaikka itse tiedän mikä on totuus, en jaksaisi sossun kanssa alkaa selvittämään tällaista. Sossuhan tähän tulee puuttumaan kun ero on muuttumassa todella likaiseksi.

Mut mun täytyy pelastaa lapsi. Hän ei saa nähdä tällaista.

Ja mies käy varmasti seuraavalla kerralla pahemmin päälle.
En edelleenkään pysty kävelemään. Selkä ei pysty suoristumaan.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.8.24 11:42:56

Mitä mä just luin? Miehellä OIKEUS hiljentää? Ihminen, joka ajattelee noin, on sairas. Empatiakyky ihan täys nolla ja kuvittelee olevansa aloittajan yläpuolella. Syyttää aloittajaa, vaikka itse on väkivaltainen. Taitaa miehen sisällä oleva narsisti nostaa päätään.

Aloittaja, jos mies ei kykene ymmärtämään, kuinka järkyttävää hänen käytöksensä on, eroa ja pelasta itsesi ja lapsesi tuollaiselta. Tämän lisäksi hakeudu lääkäriin mahdollisimman pian ja kerro miehen lyöneen sinua selkään. Todella kurja tilanne, puhu asiasta mahdollisimman monelle, miehen käytös ei ole sinun häpeäsi.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Lila 
Päivämäärä:   11.8.24 11:43:31

Nyt äkkiä pois sieltä. Menet lääkäriin ja sen jälkeen turvakotiin. Rikosilmoitus miehestä.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.8.24 11:45:55

Ensinnäkin erosta ei keskustella lapsen kuullen ja osallisteta lasta päästäkseen.

Toisekseen menet nyt ensin tekemään rikosilmoituksen miehestä, että sulla on todisteet väkivallasta ettei se hullu saa lasta itselleen, koska hakkaa Kyllä sitäkin jos joutuu yksin hoitamaan.

Sitten hankit itsellesi ja lapselle salaa oman paikan, eroatte ja viet kamat sinne, et ole enää yksin miehen kanssa ettei kostohakkaa/raiskaa sinua.

Mutta ero tuossa on ainoa vaihtoehto. Muuten tappaa sut vielä joku kerta.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: foks 
Päivämäärä:   11.8.24 11:49:42

"Mua järkyttää riistää lapselta perhe, koska meidän onni on ilman tätä ollut lähes täydellistä."

Onko se ollut täydellistä oikeasti, onko? Vai oletko katsellut sitä läpi vaaleanpunaisten lasien ja kuvitellut sen kaiken täydellisyyden, ihanuuden?

Ei normaalissa lapsiperheessä pidä hiipiä ja hyssytellä, ettei "iskä vaan herää ja suutu mulle/meille".

Ja mitä tulee lastensuojeluun/sossuun, niin se ei ole se mörkö, jota tässä pitäisi pelätä. Se pelon aiheuttava mörkö asuu teillä.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.8.24 11:49:49

Hah, tyhmät ne aina vaan nimittelevät parempiaan :D

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Mangolia 
Päivämäärä:   11.8.24 11:49:57

”Mä alan pelkäämään, jos joku uskoo häntä. Vaikka itse tiedän mikä on totuus, en jaksaisi sossun kanssa alkaa selvittämään tällaista. Sossuhan tähän tulee puuttumaan kun ero on muuttumassa todella likaiseksi.


Tätähän se mies just yrittää saada sut pelkäämään, yrittää manipuloida sua hiljaiseksi. Mutta sinä ET todellakaan anna tuollaiselle periksi!
Nyt pois sieltä, apua, kerrot heti ulkopuolelle mikä on tilanne ja sitä kautta homma etenemään. Sä kyllä saat tukea kaikkeen, yksin ei tarvii pystyä jaksamaan mitään noita. Nyt just ajattele itsesi ja lapsesi parasta, älä mitään muuta.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.8.24 11:51:32

Mutta ootteko miehen vanhemmilla kylässä, jotka tietää sen väkivaltaisuudet vai miksi kukaan ei ole tullut teitä pelastamaan, varmasti luultu se yöllinen ja aamuinen huuto. Nyt mars sieltä huoneesta ulos ja suoraan poliisiasemalle.

Onko mies kenties alkoholisti jos niin kauheasti sydänkin tykyttelee?

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   11.8.24 11:51:33

Lääkäriin ja sitten rikosilmoitus. Näin saat mustaa valkoiselle. Anna miehen selittää. Eiköhän poliisit osaa hoitaa työnsä.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Yöllä 
Päivämäärä:   11.8.24 11:53:04

.
Ongelma on juuri häpeä. Olen yleensä vahva persoona. On älyttömän nöyryyttävää joutua edes fyysisesti uhatuksi, saati saada kivulias läpsäisy.

Miehen veli on uhrautuva narsisti. Jotain samaa on miehessä. Hän ottaa myös oikeudekseen määräillä. Jos vaikka "ärsytän häntä, hän karjuu parkkipaikalla tai kaupan pihalla mulle. Tietää että häpeän. Sanoo, että mitäs väitin vastaan ja en ollut hiljaa. Ei hallitse itseään. Tilanne on mennyt vuosi vuodelta pahemmaksi. Kiristää mua, eli häpäisee muiden kuullen.
Naapuri on kuullut meiltä miehen huutoa. Aina syy on minussa koska en tottele.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Yöllä 
Päivämäärä:   11.8.24 11:54:25

...
Ei ole alkoholisti. Ihan selvinpäin sekoaa.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   11.8.24 11:54:58

Ja tämä parisuhde on ollut aiemmin melkein täydellinen?

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.8.24 12:01:01

Että tällainen tarina tänään. Mutta jos olisi totta, niin vanha sanonta vakka kantensa valitsee. Kyllä vikaa olisi molemmissa.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   11.8.24 12:02:16

Seuraavaksi mies tappanut lapsen ja aloittaja kirjoittaa HT.nettiin :D älkää olko pöljiä

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.8.24 12:04:55

" tällainen tarina tänään. Mutta jos olisi totta, niin vanha sanonta vakka kantensa valitsee. Kyllä vikaa olisi molemmissa." Väkivalta on aina väkivallantekijän oma syy ja oma valinta.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   11.8.24 12:07:52

No jos tämä on totta, ni lapsi messiin, ulos sieltä missä olet ja soitto sitten sosiaalipäivystykseen ja menet turvakotiin. Sieltä sit lääkäriin ja teet molopäästä rikosilmoituksen

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: aivan oikein 
Päivämäärä:   11.8.24 12:53:13

"Olen sitä mieltä et yksikin lyönti on liikaa ja ero."

Tässä on koko tämän topan kova ydin. Noudata tätä.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   11.8.24 12:57:29

Mitä mä just luin?

Eroat!

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Yöllä 
Päivämäärä:   11.8.24 12:59:39

Mies on muuttunut. Ennen oli hyvä mies. Muuttui kun lapsi syntyi. Sen jälkeen tullut raivokohtauksia jotka on aina mun syytä.
Luultavasti on näytellyt mulle ja nyt todellinen luonto näkyy.

Mun mielestä mieluummin olisi pettänyt kuin lyönyt. Korjaan "läpäissyt. Hetken himo olisi ollut mahdollista ehkä antaa anteeksi, mutta tuo väkivalta ei varmasti ole viimeinen kerta. Etenkin kun hänellä ei ole itsehillintää. Olen pelännyt jo usean vuoden ajan, koska tekee.

Nyt väitti pihalla isoon ääneen että "Älä sitten enää lyö lasta!"

Eli yrittää muille väittää mua väkivaltaiseksi äidiksi. Lapsi kuulee kaiken ja on varmasti aivan sekaisin.
Mietin kuinka sekaisin mies on jos oikeasti uskoo itseään. Vai voiko olla niin paha, että selittää tietoisesti valheita? Jotenkin helpompi uskoa hänen olevan jossain psykoosissa kuin oikeasti niin ilkeä.

Eniten pelkään jos joku uskoo häntä. Hän osaa olla useimmiten rauhallinen ja fiksu.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Plöör 
Päivämäärä:   11.8.24 13:01:38

Lopeta jo jankkaaminen ja hankkiudu lapsen kanssa turvakotiin. Sitten ero vireille.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Yöllä 
Päivämäärä:   11.8.24 13:02:36

Emme pääse. Olemme maalla ja miehellä auton avaimet. Mun selkä on niin kipeä, etten saa sitä suoraksi. Olen täysin miehen armoilla.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Yöllä 
Päivämäärä:   11.8.24 13:06:15

Kuljen konttaamalla tai jostain pitää ottaa tukea. En pysty viemään lasta autoon vaikka olisi avaimet. Pakko yrittää päästä täältä kotiin ja sitten kotona keksiä miten pääsee eroon miehestä.
Asunto on mun. Kuinka saan miehen ulos asunnosta? Hän luultavasti alkaa valehtelemaan poliiseille, että hakkaan lasta. Silloin lapsi joutuisi väliaikaisesti huostaanotetuksi?

Onko paras vain yrittää huomenna puhua tilanteen rauhoituttua, että mies muuttaa suosiolla pois?
Luultavasti on sitä mielellään tee kun joutuisi vuokraamaan itselleen yksiön.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   11.8.24 13:12:28

Soita itsellesi ambulanssi tai taksi. Et jää keskustelemaan miehen kanssa.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   11.8.24 13:14:46

Ensin selität että parisuhde on ollut unelmaa suunnilleen ennen läppäisyä ja sitten kuitenkin olet pelännyt miestä? Joko olet trolli (hyi, ei pitäidi vakavalla asialla pelleillä) tai vaan sulkenut mielestäsi kaikki varoitusmerkit. Siinä tapauksessa eroa! Helpompi nyt, kuin 5 vuoden päästä.

” Jos mies oikeasti kuvittelee omiaan? Hän ihan tosissaan selitti, että olen muka paha.”
Normaali narsistin ns. peilausreaktio. Syyttää sinua pahaksi, vaikka on se itse.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Yöllä 
Päivämäärä:   11.8.24 13:23:10

Luultavasti on juuri noin, että olen sulkenut silmäni varoitusmerkeiltä. Mies osaa olla ihana ja meillä on seksi ollut täydellistä.
Tosiaan silloin kun on mennyt hyvin, on ollut täydellistä. Nyt muistuu mieleen niitä hetkiä kun mies on karjunut keskellä yötä, olen pelännyt että lyö mua kohta.

Reilu vuosi sitten oli tilanne kun lapsi ei millään suostunut nukkumaan. Mä olin valvonut viikosta ja kuukaudesta toiseen. Ja työnsin lapsen takaisin sänkyyn, hänen sänky oli meidän vieressä. Miehen mielestä olin liian kovakourainen. Hän nousi seisomaan mun yläpuolelle ja oli käsi nyrkissä valmiina lyömään mua. Olin varma että lyö mua naamaan. Ihme ettei lyönyt. Mut silloin jotain särkyi kyllä pahasti.
Edelleen välittää, että hän vaan puolusti lasta.
Kyseessä oli silloinkin, että hän heräsi kesken unia. Ei kestä jos herää kesken unia. Muuttuu aivan sekopääksi.
On ottanut usein tuon esille ja ihan vakavasti väittää, että mä olen muka pahoinpitellyt lasta.

Kun ajattelen tätä kaikkea niin vaan itken. Ihan sairas tilanne. Eniten surettaa lapsen puolesta, sen jälkeen suren särkynyttä elämää ja lisäksi sattuu niin paljon selkään.

En oikeasti tiedä miten tulevaisuudessa. Mutta näin ei voi jatkua.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   11.8.24 13:29:51

Sinulla on puhelin, soita apua paikalle, jos kukaan paikalla oleva ei voi/halua auttaa. Älä uhraudu, vaan toimi.

En nyt oikein ymmärrä, että minkä ikäinen lapsi on. Heräilee yöllä ja pitää rauhoitella moneen kertaan, osaa jo toivoa, että vanhemmat ei saa erota, mutta ei pääse itse autoon?

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   11.8.24 13:31:48

Valitettavasti olet tällä hetkellä järkytyksestä ihan ymmärrettävästi sekaisin. Nyt on tärkeintä jatkoa ajatellen, että menet lääkäriin, teet rikosilmoituksen ja lähdet pois keinolla millä hyvänsä. Miehen kanssa et keskustele.

Turvakoti on myös hyvä vaihtoehto. Sulla pitää olla mustaa valkoisella, mitä mies on sulle tehnyt. Muuten on sana sanaa vastaan.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.8.24 13:33:46

Tällä välineellä, millä kirjoitat tänne, voi myös hankkia ambulanssin paikalle.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   11.8.24 13:34:11

Yhdestä kerrasta, yhdestä lyönnistä se aina alkaa, väkivalta suhteessa. Puolustuksena aina se "sinun syysi, sinä sait minut tekemään niin". Sitten jossain vaiheessa tulee toinen kerta, sitten kolmas jne, kunnes väkivalta on jatkuvaa ja uhri joutuu sairaalaan aina vain uudestaan ja uudestaan. Yleensä uhri on kaiken lisäksi oppinut uskomaan että syy väkivaltaan on oikeasti hänen omaansa. Että hänen oma käytöksensä sai toisen satuttamaan. Väkivaltainen osapuoli voi pyydellä anteeksi ja vannoa ja vakuutella ettei tee niin enää koskaan, mutta silti se seuraava kerta aina tulee. Entistä pahempana. Ja jonain päivänä tulee ruumita.

Sitäkö haluat itsellesi ja lapsellesi? Että väkivallasta tulee normaali osa teidän elämäänne? Että teidät jonakin päivänä tapetaan siksi että olet sanonut yhden sanan liikaa väärään aikaan tai lapsi on kysynyt "miksi" kun mies on kieltäytynyt ostamasta karkkipussia jonka lapsi olisi halunnut?

Tiedät itsekin ettei tuossa tilanteessa ole kuin yksi vaihtoehto. Juokse! Lujaa! Ja juokse kauas!

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Ghh 
Päivämäärä:   11.8.24 13:37:21

Älä jää nyt jankkaamaan uskooko mies itse juttujan vai ei, sillä ei ole mitään väliä. Älä mieti mitä joskus ensi viikolla tapahtuu, mieti sitä ensi viikolla. Nyt pois sieltä, ei tekosyitä.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Provo 
Päivämäärä:   11.8.24 13:46:05

Sairas mieli jos tällaista keksii. Perheväkivalta on vakava asia ja valitettavan monelle todellisuutta.
Ihmettelen suuresti kuinka aloittaja on heti kirjoittamassa tällaista tänne nettiin kun tositilanteessa tulisi tehdä jotain aivan muuta!

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: ….. 
Päivämäärä:   11.8.24 13:54:41

Soita joku hakemaan teidät sieltä pois.

Mutta eikös tämä sama tarina ole ollut täällä joskus aiemminkin?

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   11.8.24 13:55:43

Provo. Oikeassa elämässä aloittaja hakisi apua siltä isäntäväeltä eikä itkisi tänne, ettei pääse autoon eikä liikkumaan. Talossa on muitakin, jotka voivat auttaa.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Klk 
Päivämäärä:   11.8.24 14:09:17

Lopeta tuo jankutus ja soita ambulanssi.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.8.24 14:14:09

Niin ja siellä kylässäkö kukaan ei ihmettele tuota teidän menoa tai sitä, että kuljet konttaamalla paikasta toiseen?

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   11.8.24 14:18:25

Ei luoja :D

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   11.8.24 14:20:17

"Niin ja siellä kylässäkö kukaan ei ihmettele tuota teidän menoa tai sitä, että kuljet konttaamalla paikasta toiseen?"

Ei tietenkään, tämähän on ihan normi.

Ihan oikeasti, en ymmärrä, kuka kehtaa keksiä tarinoita tällaisesta aiheesta.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   11.8.24 14:28:05

"Hän ottaa myös oikeudekseen määräillä. Jos vaikka "ärsytän häntä, hän karjuu parkkipaikalla tai kaupan pihalla mulle. Tietää että häpeän. Sanoo, että mitäs väitin vastaan ja en ollut hiljaa. Ei hallitse itseään. Tilanne on mennyt vuosi vuodelta pahemmaksi. Kiristää mua, eli häpäisee muiden kuullen."

Että sellaista ihanaa, täydellistä onnea.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   11.8.24 14:40:55

Konttailet ja mies karjuu että lyöt lasta ja muut paikalla ei sano mitään eikä auta?

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.8.24 14:52:02

Olen kyllä kateellinen kun olet niin ihanan miehen löytänyt. En osaa edes kuvitella, kuinka ihana olisi se jolta sietäisin tuollaista.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   11.8.24 16:01:01

Että semmonen tarina sitte.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Täti 
Päivämäärä:   11.8.24 16:11:51

Sairasta jos on keksittyä.

Mutta jos on totta, niin mene ammattilaisen luo juttelemaan, älä nyt heti eroa mieti koska se on mielellesi liian rankka ja iso asia.
Sellaisen mielen ammattilaisen luo menet, joka ei ole vastavalmistunut, vaan on jo nähnyt elämän eri kirjoja eri ikäisillä. Esim. terveyskeskuksen kautta lähetteellä mielen ammattilaisen luo. Siellä oksennat kaiken tapahtuneen tälle kuuntelijalle. Tällä myös suojaat oman selustasi tulevaa ajatellen.

Ammattilaisen kanssa mietitte yhdessä, mitä kannattaa tehdä ja millä aikataululla.

Mikä parasta, voit kertoa tämän asian ihan hyvillä mielin miehellesi. Sillä ei ole väliä, miten hän sen ottaa. Toki jos ottaa väärällä tavalla tai hyökkäyksenä, niin sitten kerrot senkin ammattilaiselle.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: gfr 
Päivämäärä:   11.8.24 16:16:29

Miksi se lapsi pitää ahtaa aina siihen viereen????? Ihan omaa syytäsi ettei teillä ole yhtään yhteistä aikaa edes yöllä. En ihmettele miehen reaktioita.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   11.8.24 16:40:19

Tässä ei nyt ihan kaikki täsmää.

Jos lapsi on niin iso, että ymmärtää mitä eroaminen tarkoittaa ja alkaa parkua sitä, niin miten niin vanhaa pitää herätä hoitamaan monta kertaa yössä? Eikä kuitenkaan osaa mennä itse autoon.

Mies nukkuu lattialla vieressä mutta kuitenkin oven edessä, täytyy olla kyllä melko pieni huone.

0/5, sairasta vitsailla tällaisella aiheella ja jatkossa keksi parempi, ettet heti puhu itseäsi pussiin.

Tähän asti kaikki on ollut hyvin mutta nyt sitten yhtäkkiä ei olekaan.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.8.24 16:51:52

Hohhoijaa. Ensin mies nukku lattialla ja sitten olikin sänky oven edessä. Aiemmin suhde ollut täydellinen ja yhtäkkiä mies ei hillitse itseään ja käytös onkin pahentunut jo vuosia.. Lisäksi tilanne koko ajan päällä, mutta silti sieltä kirjoitellaan tarinalle jatkoa. Ja joku vielä jaksaa uskoa tähän tarinaan…huoh.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.8.24 16:56:04

Vakava aihe ja toisille ihan todellinen ongelma. Pilailu tällaisella aiheella on kuvottavaa.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Aimo 
Päivämäärä:   11.8.24 16:56:17

Jos tämä olisi totta, aloittaja olisi aikoja sitten soittanut ambulanssin.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Lila 
Päivämäärä:   11.8.24 17:20:58

Se lapsen jatkuva yöheräily voi johtua myös tuosta vanhempien tilanteesta. Lapsi huomaa/vaistoaa tosi paljon ja jos on jo ennenkin nähnyt että isä nostaa nyrkkiä äitiä kohti niin onko joku ihme että pelottaa öisin ja ei ehkä uskalla nukahtaa? Näkee painajaisia ja herää itkien, vastassa on vain raivoava isä? Tekeekö mieli nukkua?

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Bertta 
Päivämäärä:   11.8.24 17:23:29

Mä en käsitä sitä, miten seksi voi olla täydellistä tuollaisen kusipään kanssa. Elämässä on muutakin kuin paneminen, eikä se pelkästään voi määrittää parisuhteen tilaa. Välillä kannattaa käyttää aivojaan alapään sijaan.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.8.24 17:24:57

Siis onko sulla jotain vikaa selässä? Jos kerta huusit kivusta ja selkä oli sen jälkeen kauankin kipeä? Koska mistään normaalista lyönnistä avokämmenellä tai nyrkillä ei tollasta kipua pitäisi tulla.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   11.8.24 17:52:54

Voit kirjoittaa tarinoita hötölään ja konttailla ympäri taloa, muttet soittaa Häkeen? Ja isäntäväki on kuurosokeita? Oikeesti nyt, mitä paskaa vakavasta aiheesta.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   11.8.24 17:59:25

@!#$ mikä ämmä.
Pakottaa lapsen nukkumaan vaatteet päällä, ja kyörää lasta jopa keskellä yötä.
Ja laittaa miehen lattialle nukkumaan.

Lähde lihomaan suhteesta, ja annan miehen ja lapsen nukkua yönsä rauhassa.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   11.8.24 18:31:56

Sillä ei ole merkitystä, onko juuri tämä provo vai ei, koska tällaista tapahtuu koko ajan. Joskus työpaikassa oli nainen, joka joutui poistumaan kesken työpäivän, ottamaan lemmikin mukaansa ja lähtemään bussilla sukulaisen luo turvaan. Syynä väkivaltainen mies. Sitä ennen nainen tuli monta kertaa töihin mustelmilla. Ja mies oli ihan unelma alussa...

Tärkeää, että autamme samalla muita, vaikka joku ei aloittajan kertomaan uskoisikaan.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Neppu 
Päivämäärä:   11.8.24 19:31:23

Eikö kukaan ihmetellyt, että yhdestä lyönnistä selkään on liikuntakyvytön? Sillon on oikeasti pitänyt iskeä todella, todella lujaa ja sillon ei olisi alottaja täällä tarinoimassa :D

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Lääkitys 
Päivämäärä:   11.8.24 19:43:20

Nyt on aloittajalla kunnolla psykoosit tulilla. Toivottavasti sulla ei ookeasti ole lasta.

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   11.8.24 20:05:22

Minusta sillä on merkitystä, että joku on niin sairas, että provoilee tällaisella. Nimenomaan siksi, että joillekin tällainen on todellisuutta. Miksi pitää leikillä aloittaa tällainen keskustelu???

  Re: Mies 'läppäsi" kipeästi

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   11.8.24 22:06:51

Kyllä. Häpeällistä provoilla asialla joka on monelle oikea ongelma.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.