Lähettäjä: AH
Päivämäärä: 11.8.24 01:59:36
Olin ensimmäisessä suhteessa kauan aikaa. Olimme naimisissa ja lapsia. Sosiaalisessa mediassa sain todella rohkeita ehdotuksia varatuilta miehiltä, jopa mieheni kavereilta. Asia ei tietenkään silloin kiinnostanut, mutta annas olla, kun jäin sinkuksi. Kaikki hävisi. Ainakin melkein. Oli niitä rohkeita kuitenkin vielä jäljellä, jotka uskalsi lähestyä, mutta minua ei kiinnostanut. Halusin ihan vapaan miehen. Miehet siis piiritti todellakin sinnikkäästi kun olin varattu, vaikka en noteeranut heidän viestejä tai sanoin että ei kiitos. Kun jäin sinkuksi niin kaikki loppui. Onnekseni.
Nyt minulla on kuitenkin mies, joka jätti pitkän liiton vuokseni. Ei siis niin että sanoin että pitäisi. Emme pettäneet miehen exää, koska ei minun tarvinnut. Nyt kuitenkin on tullut mieleen, että toooooodella moni omaan mieleen kunnollinen mies olisi pettänyt puolisoa minun kanssani joten miksikäs ei miehenikin tekisi niin? Miehet jotka piiritti aikoinaan oli juuri kuin mieheni; äärimmäisen perhekeskeisiä ja somessa kaikki näytti hyvältä. Kamala tunne.
|