Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sheivausteristä

Lähettäjä: Marianne 
Päivämäärä:   10.8.24 23:11:05

Testasin Ekolla sarjan sheiveriä terineen ja oli ainakin parempi bikinialueelle kuin Estrid.
Kovin on kuitenkin kalliiita nuo Ekollan vaihtoterät. Esim. Gillette Venus teriä saa tuplasti enemmän samaan hintaan (ainakin verkosta). En ole vuosikausiin käyttänyt mitään gilleten tuotteita. Onko kenelläkään kokemusta Venus vs. Ekolla tuotteista? Vai suositteletko jotain muuta terää henkilölle jonka bikiniraja menee herkästi näpyille?

Re: Sheivausteristä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.8.24 23:35:28

Suosittelisin kemiallista kuorintaa sheivauksen jälkeen, auttaa itsellä.

Päivämäärä:   11.8.24 09:13:58

Piste: kerro lisää? Missä ja miten tämä kemiallinen kuorinta tapahtuu?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.8.24 09:18:10

Mulla on herkkä iho, mutta Gillette Venus -terien kanssa ei ole koskaan tullut nyppyjä. Ensin riittävän pitkä suihku, jotta iho on varmasti mahdollisimman pehmeä ja sitten shave. Terän vaihto riittävän väh kerran kuussa, koska Venus -terän voitelunauha kuluu.

Päivämäärä:   11.8.24 09:36:36

Siis vaikka salisyylihappokuorinta iholle sheivauksen jälkeen. Ihan niitä kasvoille käytettäviä, itselle sopivia tuotteita. On minulla poistanut pahimman ärsytyksen ja ei tule sisäänpäin kasvaneita karvojakaan kun ei ole kuollutta ihosolukkoa tiellä.

Toki pitää löytää itselle sopiva tuote.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.8.24 09:38:56

Mulla on itellä sheivaamiseen miesten partahöylä, ja en oo naisten osastolta koskaan löytänyt parempaa korvaaja, eli suosittelen

Päivämäärä:   11.8.24 10:24:48

Geisha shaver

Päivämäärä:   11.8.24 12:15:52

Kuorintahomma menee testiin...
Geisha Sheiver on testattu, ei ollut sen parempi. :(
Muistan joskus lainanneeni miehen partaterää ja muistelisin että se llis ollut hyvä. Ehkä voi testaa sen uudestaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.