Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lahti ja sen kehyskunnat

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   10.8.24 14:40:22

Millaisia ovat Lahti, sen eri alueet tai kehyskunnat asuinpaikkana? Pienen lapsen yksinhuoltajan näkövinkkelistä ajatellen siis.

  Re: Lahti ja sen kehyskunnat

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   10.8.24 15:41:25

Lahti taitaa olla Suomen huumepääkaupunki?

  Re: Lahti ja sen kehyskunnat

Lähettäjä: 123 
Päivämäärä:   10.8.24 17:40:43

Hollola on todella kiva, rauhallinen (soramäen salpaus on ainoa vähän rauhattomampi alue) pikkukunta, jossa palvelut pelaa ja kivaa luontoa paljon, mm.järvien ympärillä. Suosittelen, täällä viihtyy!

  Re: Lahti ja sen kehyskunnat

Lähettäjä: & 
Päivämäärä:   10.8.24 18:05:26

Kai Lahdestakin kivoja alueita löytyy, mutta Hollolaa meinasin kanssa suositella. Kuntakeskuksesta löytyy kaikki tarvittava ja vielä mahtava luonto ympärillä. Ja jos jotain ei löydy niin Lahti on hyvin lähellä.

  Re: Lahti ja sen kehyskunnat

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.8.24 18:26:42

Tervetuloa jos nautit hevosihmisten paskan jauhannasta ja riidoista. Kannattaa kuunnella tarkkaan mitä missäkin juoruillaan ja välttää pahimpia paikkoja.

  Re: Lahti ja sen kehyskunnat

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.8.24 19:03:11

Olen itse asunut Orimattilassa ja Nastolassa (Nastolassa edelleen töissä) ja suosittelisin sitä Hollolaa minäkin. =) Kaveri asuu siellä, ja vaikuttaa todella mukavalta paikalta.

  Re: Lahti ja sen kehyskunnat

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.8.24 19:28:19

Olen syntyperäinen lahtelainen ja nykyään asun Hollolassa. Kuntakeskus on hyvä paikka elää ja asua. Palvelut toimii paremmin kuin Lahdessa.

  Re: Lahti ja sen kehyskunnat

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   11.8.24 00:10:57

Ok, kiitos! Täytyypä ottaa enemmän selvää Hollolasta. Lisävinkit kiinnostaa :)

  Re: Lahti ja sen kehyskunnat

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   11.8.24 00:12:59

Kiinnostaa erityisesti, miten yleisesti kuvailisitte ilmapiiriä? Onko enemmän nurkkakuntainen/sulkeutunut, vai onko helppo tutustua ihmisiin uutena? Ja onko yleinen ilmapiiri enemmän ns. konservatiivinen vai vapaamielinen tms?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.