Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Selittäkää hölmölle vinted

Lähettäjä: Myyjä 
Päivämäärä:   10.8.24 14:17:03

Vääntäkää rautalangasta tietämättömälle. Miten vinted toimii myyjän näkökulmasta? En ole koskaan myynyt missään mitään niin, että pitäisi postittaa. Vinted vaikuttaa todella helpolta ja yksinkertaiselta mutta olen sitä käyttänyt vaan ostajana, en myyjänä. Eli kun sinne laittaa myyntiin ja joku ostaa, mitä sitten? Mihin pakkaan tavarat? Pitääkö käydä ostamassa jotain laatikoita/kirjekuoria vai miten? Olisi paljon lastenvaatteita, mitä voisi myydä mutta en ymmärrä miten pakkaan ne tavarat jos esim. Myyntiin menee 50kpl eri vaatteita ja kaikki menee yksitellen, tarviiko tässä ensin hankkia iso määrä pakkausmateriaalia kotiin?

  Re: Selittäkää hölmölle vinted

Lähettäjä: foks 
Päivämäärä:   10.8.24 14:19:07

Pakkaat mihin haluat, kunhan pakkaat siisti ja huolellisesti. Mä pakkaan siisteihin muovikasseihin, paksuihin kirjekuoriin, milloin mitenkin. Pahvilaatikoihinkin (murolaatikot, puhelimen myyntiboksikin oli hyvä)...

  Re: Selittäkää hölmölle vinted

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.8.24 14:22:32

Vintedissa on sitten paljon huijauksia, tarkkana niiden kanssa. Mitään linkkejä ja qr-koodeja ei tule avata.

  Re: Selittäkää hölmölle vinted

Lähettäjä: Myyjä 
Päivämäärä:   10.8.24 14:30:12

Entäs kun ohjeissa lukee, että "tulosta valmiiksi maksettu lähetystarra", missä tämä siis tulostetaan? Ei minulla ole kotona mitään millä tulostaa.

  Re: Selittäkää hölmölle vinted

Lähettäjä: foks 
Päivämäärä:   10.8.24 14:40:15

Ei tulosteta. Siihen tulee kuuden kirjaimen/numeron koodi, jonka kirjoitat paketin päälle. Postissa tulostavat tarran.

  Re: Selittäkää hölmölle vinted

Lähettäjä: Jjjjep 
Päivämäärä:   10.8.24 15:27:09

Toi on maailman helpoin juttu. Tykkään vintedistä just siks kun kaikki ylimääräinen säätö jää pois.

Tulosta lähetystarra: et oikeasti tulosta mitään vaan klikkaat painiketta ja kirjoitat vaikka lyijykynällä paketille luodun koodin paketin kylkeen. Sen jälkeen viet postiin ja homma hoidossa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.