Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kassaihmiset hoi!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.8.24 12:16:24

Muistakaa että te ootte _itse_ valinnut sen työpaikkanne. Ei siellä mikään pakko ole olla. Vai eikö ne minun rahat kelpaa?

  Re: Kassaihmiset hoi!

Lähettäjä: nii 
Päivämäärä:   10.8.24 12:19:05

Ai kui?

  Re: Kassaihmiset hoi!

Lähettäjä: Hm 
Päivämäärä:   10.8.24 12:19:16

. Ei sinunkaan ole pakko käydä tietyssä kaupassa jos siitä on vain valittamista?
Myyjät eivät päätä siitä mitä mikäkin kauppaketju myy ja mihin hintaan ja kuinka hommaa pyöritetään, he ovat vain töissä. Muistathan sen? :)

Tökerösti käyttäytyvä asiakas voi kyllä saada vaikka porttikiellon kauppaan joten molemmin puolin kysytään asiallista käytöstä.

  Re: Kassaihmiset hoi!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.8.24 12:23:50

Hm: En ole käyttäytynyt tökerösti, sattui vain olemaan kassahenkilöllä huono päivä. Pakkohan sitä ruokaa on jostain ostettava.

  Re: Kassaihmiset hoi!

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   10.8.24 12:27:29

"Muistakaa että te ootte _itse_ valinnut sen työpaikkanne. Ei siellä mikään pakko ole olla."

Ootko nyt ihan varma, että on itse VALITTU? Kaikista niistä upeista vaihtoehdoista, mitä maailma tarjoaa, on valittu alkaa juuri Lidlin kassaksi...

Ja ei ole pakko? Niinkö? Ihanko saapi itse valita, että voisi samalla rahalla maata kotona?

  Re: Kassaihmiset hoi!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.8.24 12:30:22

Eikö sinulle myyty vai miten ei raha kelvannut?

  Re: Kassaihmiset hoi!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.8.24 12:48:59

huoh: juuri näin. Itse ne on ne hakemukset väsänny ja haastatteluissa käyny. Olkaa ylpeitä Lidlin kassat! Ja kaikki muutkin.

  Re: Kassaihmiset hoi!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.8.24 13:06:55

” Vai eikö ne minun rahat kelpaa?”

Voi kun saisikin juuri ne sinun rahat laittaa taskuun.

  Re: Kassaihmiset hoi!

Lähettäjä: toisaalta 
Päivämäärä:   10.8.24 13:13:57

Se, että olen itse valinnut sen työpaikakseni, ei todellakaan tarkoita sitä että olisin jokin julkinen likaämpäri johon saa vapaasti oksentaa kaiken pahan olonsa ja patoumansa pelkäämättä mitään seuraamuksia. Muistakaan aina, että se kassa_ihminen_ on myöskin ihminen!

  Re: Kassaihmiset hoi!

Lähettäjä: kokki 
Päivämäärä:   10.8.24 13:48:41

Kaikki me duunarit olemme- tadaa myös ihmisiä. Minun työpaikalla ihan kaikki ei käsitä sitä. He saavat arvostella ihan kaikkea. Minun ulkonäöstä lähtien olen ihan vapaata riistaa.
Kuusi vuotta jaksoin- nyt en taida enää jaksaa.

  Re: Kassaihmiset hoi!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.8.24 13:57:39

Kenenkään kassan ei tarvitse palvella epäasiallisia asiakkaita ja uskokaa vaan, niitä riittää. Kaikki ihmiset käyvät kaupassa, joten kusipäitä on jonoksi asti.

  Re: Kassaihmiset hoi!

Lähettäjä: .x2 
Päivämäärä:   10.8.24 14:17:11

Miksi ne myyjät menee aina niin kovasti jonkun tunteisiin? Toinen pahoittaa mielensä siitä että myyjä ei tervehtinyt ja toinen siitä että tervehti. Kassalla asioidaan yleensä kuitenkin vain hyvin pieni hetki. Joo, se pienikin hetki voi toki olla hauska tai nihkeä, mutta sen voi unohtaa saman tien jos se ei ollut omaan mieleen. Ne ei kuitenkaan vielä ole kaikki robotteja vaan ihan Ihmisiä ja aina ei pysty täydelliseen suoritukseen.

Näitä vastaavanlaisia aloituksia on täällä toistuvasti, miksi? Mitä ne myyjät teille oikein tekee ja mitä te näistä avautumisesta koette saavanne?

  Re: Kassaihmiset hoi!

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   10.8.24 14:24:31

Ei tästä ole kuin viikko, kun joku netissä vinkui, kun kassa oli toivottanut hauskaa viikonloppua. Oli kuulemma loukkaavaa, kun mistä kassa voi tietää, onko hällä hauskaa viikonloppua tiedossa!

Kaupan kassalla on aivan sama, mitä teet tai sanot, aina joku idiootti pahoittaa mielensä. Aina.

  Re: Kassaihmiset hoi!

Lähettäjä: testing 
Päivämäärä:   10.8.24 14:28:30

Tässä voi ihan jokainen tehdä itselleen pienen nopean testin. Eli minkä seuraavista epäkohdista kaupassa uskot olevan nimenomaan sen kassalla istuvan ihmisen vika:

-Kaupan tuotevalikoima.
-Tuotteiden pakkauskoko, eli se että Pikku-Sirkkua ei saakaan enää 100g pakkauksissa vaan on ostettava 250g.
-Tuotteiden esillepano kaupassa, eli mitkä tuotteet ovat milläkin hyllyillä ja minkä muitten tuotteitten vieressä.
-Se, mistä pulloista saa pullopantin ja mistä ei.
-Se, että Atrialta/HK:lta tulleen, vakuumipakkauksessa olleen lihan seassa oli (väitetysti) hius.
-Se, että kaupan vieressä olevan bussipysäkin lasi on rikottu.
-Se, että kaupan viereisellä (ei kuitenkaan kaupan) parkkipaikalla on jo monta viikkoa seissyt epäsiisti romuauto.
-Se, että kauppaan ei enää pääse 5 minuuttia sulkemisajan jälkeen.

Ja mikä on mielestäsi sopivat toimenpide tätä kassahenkilöä kohtaan, jotta asia ratkeaisi?

a) huorittelu
b) haukkuminen
c) totaalinen nälviminen ja lyttääminen "sinusta ei koskaan tule mitään, ei ihme että joudut jumittamaan täällä kaupan kassalla"
d) tappouhkaukset
e) jokin muu, mikä?

  Re: Kassaihmiset hoi!

Lähettäjä: Jees 
Päivämäärä:   10.8.24 14:30:16

Kaikissa ammateissa myös työntekijöillä on oikeus olla huonoja päiviä, kunhan ei ala asiakkaille turhaa kiukuttelemaan. Eli aina ei tarvitse olla pepsodent hymy tai tekopirteä. Joskus riittää ne perusjutut kuten hei ja kiitos hyvää päivän jatkoa. Itse en ole kaupan kassa vaan toisella alalla. Välillä en jaksa turhaa lätistä asiakkaiden kanssa. Mistäs sitä tietää mitä sillä työntekijällä on taustalla, vaikka lapsi olisi kuollut kaksi viikkoa sitten. Ja tämä oli kärjistetty esimerkki.

  Re: Kassaihmiset hoi!

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   10.8.24 14:41:35

Mä olen kolmasti saanut työvuoroni aikana tiedon läheisen kuolemasta. Ei tosiaan silloin hirveästi hymyilyttänyt ja joo, itkinkin. Sori, kun en ollut hangon keksinä siinä, jos joku mielensä pahoitti. Onneksi tutut asiakkaat ja työkaveri ymmärsi.

  Re: Kassaihmiset hoi!

Lähettäjä: kokki 
Päivämäärä:   10.8.24 14:47:11

Juu minä olen kokki, mutta myös rahastan.

Firman sisäinen lounasravintola- syöjät ovat minun "työkavereita".
Silti kokevat olevansa niin paljon parempia ihmisiä, että minulle saa sanoa ihan mitä vaan.

Tuo testi oli ihan loistava. Täytyy tehdä vastaava hieman muokaten.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.