Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Haukkuu aamulla, hyvittelee iltapäivällä

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   10.8.24 10:57:50

Tykkään itse työstä ja olen siinä hyvä, mutta kylläpä sattui ahdistava työnantaja. Haukkuu aamulla, hyvittelee iltapäivällä ennen kotiinlähtöä. Ihan tapa tuntuu olevan. Ei tällaista ole ollut missään muualla, mutta tää onkin itse yrittäjä. Harkitsen vakavasti, että lähden hakemaan tasapainoisempaa työympäristöä jostain muualta. Nyt huomaan, että mulla koko ajan pieni stressi päällä ja työnantaja ryöstää multa työnilon.

Tällaistako on aina pienissä yrityksissä?

  Re: Haukkuu aamulla, hyvittelee iltapäivällä

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   10.8.24 11:02:20

Yhdellä tutulla oli myös tuollainen pomo (pienyritys) että välillä sai kunnon kilarit ja huusi, räyhäsi ym. mutta sitten taas välillä oli hyvällä tuulella, naureskeli jne.

  Re: Haukkuu aamulla, hyvittelee iltapäivällä

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   10.8.24 11:04:15

Unohdin mainita että tämä tuttuni oli myös erittäin stressaantunut työilmapiiristä.

  Re: Haukkuu aamulla, hyvittelee iltapäivällä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.8.24 11:17:27

Tuttua. Voi että on raskasta. Ja sekavaa ja vie mielen masennukseen

  Re: Haukkuu aamulla, hyvittelee iltapäivällä

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   10.8.24 13:04:28

Just mietin, että avaisin oman topikin, kun itse koen (ja moni muukin), että esimies suosii tiettyjä työntekijöitä ja purkaa oman kiukkunsa minuun.

Esim vaikka joku on viikkokausia tehnyt työnsä vähän sinne päin ja olen tästä esimiehelle huomauttanut niin hän vain viittaa kintaalla asialle (itse olen siis tiiminvetäjä). Mutta samassa hommassa joku minulla huomaamatta jäänyt pieni asia onkin sitten kynnyskysymys siinä vaiheessa, kun jokin asia ei mennyt kuten hän halusi.

Lisäksi hänellä itsellään on todella pitkä rästilista, on älyttömän noloa kun itse kuulen asiakkaalta, että jokin asia on tökkinyt VUODEN kun itse olisin voinut hoitaa sen kuntoon heti. Satuinpa myös kuulemaan, että asiakkaatkin puhuu tästä, että miten hommat hoituu siinä vaiheessa kun soittavat minulle.

Oon nyt saanut tarpeekseni tästä ja mietin vaan, että otanko asian puheeksi esimiehen kanssa kahden kesken, vai otanko keskusteluun saman tien myös isomman pomon, sillä en tiedä onko hän tietoinen tilanteen koko karmeudesta.

  Re: Haukkuu aamulla, hyvittelee iltapäivällä

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   10.8.24 13:08:54

Onko kyseessä yrityksen omistaja? Joko toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos eikä anna sen mennä ihon alle, tai sitten työpaikan vaihto. Jälkimmäinen kannattavampi.

  Re: Haukkuu aamulla, hyvittelee iltapäivällä

Lähettäjä: kokemusasiantuntij 
Päivämäärä:   10.8.24 13:36:30

Yksi asia minkä olen oman kymmenien vuosien työurani aikana oppinut on se, että ei hullujen kanssa pysty töitä tekemään. Ei kannata edes yrittää, ei se onnistu koskaan ja siinä rikkoo vain itsensä. Mitä aiemmassa vaiheessa äänestää jaloillaan, sitä vähemmällä selviää.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.