Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ikuinen kakkonen

Lähettäjä: Irkku 
Päivämäärä:   9.8.24 23:02:09

Tuli paska fiilis... Mulla oli juttua yhden miehen kanssa pari vuotta sitten, oltiin molemmat aika voimakkaasti toisistamme kiinnostuneita. Mut jäätiin vaan kaveri tasolle kun meillä tosi pitkä välimatka. Kuitenkin joko kipinä siinä oli. Järki voitti. Mut hän alko seurustelee, meni vuosi. Ja Eros, sit jonku ajan päästä mä olin taas kiikarissa ja sovittiin tapaamista. Nyt, just äsken .. näen että hän on laittanu someen kuvan tän mimmin kanssa sydämmien kera. Ai että sattuu taas sieluun. Että jälleen kerran, olin vaihtoehto b

  Re: Ikuinen kakkonen

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   9.8.24 23:05:36

Teillä on se välimatka, mikä sun mielestä oli järkisyy jäädä kaveripohjalle.
Olisit silloin pari vuotta sitten iskenyt kiinni.

  Re: Ikuinen kakkonen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.8.24 23:09:29

Saatoit olla sille miehelle jo silloin pari vuotta sitten se vaihtoehto b. Uutta kiikariin vaan!

  Re: Ikuinen kakkonen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.8.24 23:09:43

No, toivottavasti ymmärrät nyt lakata seuraamasta sitä miestä enää missään somessa ja estät sen jottet saa noita asioita tietoosi. Sellaista se välillä on, sinun kanssasi saattoi kolahtaa 90 % ja tämän toisen kanssa 100 %. Taatusti sinäkin olit hänen tyyppiä

  Re: Ikuinen kakkonen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.8.24 23:26:50

Aloittaja, ei ehkä nyt tunnu siltä, mutta saatoit väistää luodin. Kuulostaa vähän ikävälle tyypille jos sopii tapaamisia sinun kanssa ja sen perään julkaisee kuvia toisen kanssa. Tuskin seuraamisesi on jäänyt häneltä huomaamatta.

  Re: Ikuinen kakkonen

Lähettäjä: Irkku 
Päivämäärä:   9.8.24 23:28:54

Siltä tuntuu kans että saatoin väistää luodin. Hän mulle puhui kuinka tän naisen kanssa suhde oli vaikeeta monista eri syistä. Siks oon erittäin hämmentynyt että nyt alle kuukauden päästä hän on taas sen kanssa niin lovee. Voisin poistaa hänet kyllä somesta, vaikka ollaankin muka kavereita.

  Re: Ikuinen kakkonen

Lähettäjä: Irkku 
Päivämäärä:   9.8.24 23:29:35

Kyseessä on kuitenkin 40 mies eikä mikään poikanen

  Re: Ikuinen kakkonen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.8.24 23:46:59

Unohda tuollaiset 40v poikaset! Poikanen kasvaa tai on kasvamatta aikuiseksi, olkoot aivan rauhassa pelkkää lovee sen toisen kanssa, sehän voi olla juuri sopiva tyttönen hänelle. Elä omaa elämääsi.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.