Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Eturauhaskiihottimesta kysymys

Lähettäjä: Utelias 
Päivämäärä:   9.8.24 14:51:44

Haluaisin kokemuksia. Pitkä avioliitto kaipaa nyt hieman virikettä makkariin. Itseä ällöttää ajatus anus hommista, mutta haluaisin nautintoa miehelleni. Onnistuuko noi niin et mies laittaa itelleen ja se on paikoillaan yhdynnän ajan vai onko noi jotain itsetyydytys vempeleitä? Ja onko joku kokenut jonku tietyn hyväksi? Ja tiedän mieheni tämän ottavan iloisesti vastaan..

  Re: Eturauhaskiihottimesta kysymys

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   9.8.24 15:05:22

No kuulostaa aika typerältä... kuka haluaa mitään ylimääräistå persukisiin petipuhissa... Mies hankkikoon itse sellaista joita voisi haluta. Eturauhanen on vaan rauhanen joka erittää nesteen sperman sekaan.

  Re: Eturauhaskiihottimesta kysymys

Lähettäjä: Nojo 
Päivämäärä:   9.8.24 15:06:55

Olispa tuollainen nainen. Ei mitään muuta kuin samaa aina ja aina.

  Re: Eturauhaskiihottimesta kysymys

Lähettäjä: Puro 
Päivämäärä:   9.8.24 15:08:56

Minä Vaan, olipa ahdasmielinen kommentti. Eiköhän aloittajan mies itse päätä mistä tykkää, ja kerro sen aloittajalle.

Minä ostin miehelleni joskus tuollaisen, kun hän oli kiinnostunut kokeilemaan. Kyllä se sisällä pysyy pitelemättäkin. :)

  Re: Eturauhaskiihottimesta kysymys

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   9.8.24 15:12:55

No oli. No juuri siksi että mies itse miettiköön ja hankkikoon mitä haluaa jos haluaa.

  Re: Eturauhaskiihottimesta kysymys

Lähettäjä: Inna 
Päivämäärä:   9.8.24 15:14:14

LähettäjäMinä Vaan
Päivämäärä9.8.24 15:05:22

No kuulostaa aika typerältä... kuka haluaa mitään ylimääräistå persukisiin petipuhissa... Mies hankkikoon itse sellaista joita voisi haluta. Eturauhanen on vaan rauhanen joka erittää nesteen sperman sekaan.

Huh mikä kommentti… Itse asiassa aika moni voi haluta, koska voi tuoda osalle miehistä äärettömän suurta nautintoa.

  Re: Eturauhaskiihottimesta kysymys

Lähettäjä: Puro 
Päivämäärä:   9.8.24 16:50:21

Minä Vaan, eiköhän aloittaja tunne miehensä ja siksi tietää, että voi hankkia tuollaista.

  Re: Eturauhaskiihottimesta kysymys

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   9.8.24 16:58:16

Mies tykkää hirmuisesti kun peppureijällä käyttää jotain ;) Huima orgasmi. Ja takasinkin päin saan sitten :)

  Re: Eturauhaskiihottimesta kysymys

Lähettäjä: Mikko 
Päivämäärä:   9.8.24 17:04:37

Mukana ollaan, jotain muuta kun kurkku tai banaani, ne vaan on niin koettu jo

  Re: Eturauhaskiihottimesta kysymys

Lähettäjä: <33 
Päivämäärä:   9.8.24 17:26:06

Noniii
Hötötietäjät nyt kehiin vaan. Vai pitääkä miehen aina tyydyttää nainen, eikä toisinpäin?
Jos minä naisena laukean heti, eikä yhtäännkiinnosta imee munaa, niin mitäs keksin miehelle?

  Re: Eturauhaskiihottimesta kysymys

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   9.8.24 17:46:11

No mistä miehet tykkää?

  Re: Eturauhaskiihottimesta kysymys

Lähettäjä: weber 
Päivämäärä:   9.8.24 21:05:19

Strapon ;)

  Re: Eturauhaskiihottimesta kysymys

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.8.24 21:16:54

En tiedä onko tämä jotain mitä aloittajan kannattaa kokeilla jos ajatuskin ällöttää?

Kyllä noita voi yhdynnän aikana käyttää, ihan kuten anaalitappejakin. Tai yksikseen. Tai muun seksin yhteydessä.

  Re: Eturauhaskiihottimesta kysymys

Lähettäjä: Utelias 
Päivämäärä:   10.8.24 03:05:52

Ei minnuu ällötä kuin ajatus siitä et itte pitäs koskee toisen anukseen.
Kiitos teille. Enköhän siis uskalla jonki tilata.
Suihin voin ottaa jos on juuri pesty puhdas vehe. Muuten sen hajukin ällöttää. Mutta jospa tuosta mies saisi kivaa extraa.

  Re: Eturauhaskiihottimesta kysymys

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.8.24 08:04:24

Hienosti toimittu miestä kohtaan utelias!

  Re: Eturauhaskiihottimesta kysymys

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   10.8.24 09:38:55

Eikö nainen voi sen tapin laittaa omaan perseeseensä jos on väljä vehje itsellään.

  Re: Eturauhaskiihottimesta kysymys

Lähettäjä: What ever works 
Päivämäärä:   10.8.24 09:43:11

Lähettäjä: Mies
Päivämäärä: 10.8.24 09:38:55

Eikö nainen voi sen tapin laittaa omaan perseeseensä jos on väljä vehje itsellään.

Toki niinkin voi jos tykkää, riippumatta nyt mistään ”väljyyksistä” (joka taas ei liity tähän mitenkään). MUTTA tuon aloittajan tarkoittaman vekottimen tarkoitus on tuoda miehelle ekstranautintoa ja siksi se on suunniteltu miehelle laitettavaksi

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.