Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko venuksen vaihtoterät tarkoitettu

Lähettäjä: jalkakarvat 
Päivämäärä:   9.8.24 10:33:32

Kuivana vai kosteana sheivaamiseen? Ne violetit?

  Re: Onko venuksen vaihtoterät tarkoitettu

Lähettäjä: -*- 
Päivämäärä:   9.8.24 10:34:35

Yhdentekevää. Heitä se Venus mäkeen ja osta miesten Gillette, terät kestää sata kertaa kauemmin ja on paljon terävämpiä eikä hinnassa ole ladylisää.

  Re: Onko venuksen vaihtoterät tarkoitettu

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   9.8.24 11:00:04

Itse ainakaan en koskaan sheivaa kuivana yhtään millään terällä. Ärsyttää tosi paljon ihoa. Noi venuksen terät missä on sellaiset "tyynyt" terän edessä ja takana toimii aika hyvin jopa ilman sheivausgeeliä märälle iholle. mutta käytän aina myös sheivausgeeliä, koska kyllä se parantaa lopputulosta ja vähentää ihon ärsytystä.

-*- : En tiedä mistä sinä olet hintoja katsonut, mutta ainakaan itse en ole merkittävää hintaeroa huomannut. Gilleten paremmat terät maksaa sen n. 4-6e/kpl siinä missä paremmat Venus terätkin (eikös Gillette ja Venus ole samalta valmistajaltakin). Halvempia teriä saa sitten molemmilta merkeiltä eurosta ylöspäin.

Itse tykkään noista Venuksen teristä enemmän, koska niissä on terän edessä ja takana nuo "tyynyt". Niillä on helpompi sheivata isoja alueita, kuten sääriä, nopeasti. Miesten terät on suunniteltu pienemmille alueille (kasvoille) ja tarkempiin yksityiskohtiin, itse ainakin herkemmin saan haavoja niillä, kun nopeasti vetelen sääriä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.