Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  nykyajan musiikki hirveää

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.8.24 22:05:53

ei iske coldplayt ja taylor swiftit

  Re: nykyajan musiikki hirveää

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   8.8.24 22:07:00

. Anteeksi, missä komerossa olet asunut, kun Coldplay on nykyajan musiikkia? :D

  Re: nykyajan musiikki hirveää

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   8.8.24 22:11:30

Nykyaikana on paljon muutakin musiikkia kuin mainitut.

  Re: nykyajan musiikki hirveää

Lähettäjä: Nebbiolo 
Päivämäärä:   8.8.24 22:15:10

Kyllä siitä oppii tykkäämään. Minä "vihasin" Harjutorin joulusaunaa, mutta nykyään veisaan sitäkin ihan täpöllä.

  Re: nykyajan musiikki hirveää

Lähettäjä: gw 
Päivämäärä:   8.8.24 22:15:51

Maailma on siitä kiva paikka että voi kuunnella ihan sitä musiikkia mitä haluaa. Minä en pidä ns mainstream musiikista joten en nykyään avaa radiota koskaan ja kuuntelen vain spotifysta mitä haluan.

  Re: nykyajan musiikki hirveää

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.8.24 22:40:17

Se on sinun mielipiteesi

  Re: nykyajan musiikki hirveää

Lähettäjä: Rytkönen 
Päivämäärä:   9.8.24 01:07:26

Ennen oli kunnollista, nykyään ei oo kunnollista. Ennen oli mukavia iskelmiäkin kuten Eldankajärven jää ja Vain vanha riimu on enää tallissain. Nykyään on ties mitä Sannia ja rokin rämpytystä.

  Re: nykyajan musiikki hirveää

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   9.8.24 01:15:35

Onneksi maailma on täynnä entisajan musiikkia. Ole hyvä!

  Re: nykyajan musiikki hirveää

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.8.24 01:52:33

Vuosikymmenestä toiseen oman sukupolven (tai yhtä edeltävän) musiikki on hyvää ja "sitä oikeaa musiikkia" ja uuden sukupolven musiikki kakkaa. Onneksi voit kuunnella just mitä haluat

  Re: nykyajan musiikki hirveää

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   9.8.24 02:11:17

Jotenkin kummallista nykyajassa kuitenkin on koska aina ennen vastaavaan kysymykseen olisi tullut vastauksena noin 100 sen hetkistä artistia joita olisi kivenkovaan väitetty hyväksi musiikiksi.

Näinä aikoina tällaista ei tapahdu vaan joko aletaan filosofoimaan asiasta teoreettisesti tai väittelemään semantiikasta tai sitten esitetään määrittelemätön väite että on sitä hyvää musiikkia tälläkin hetkellä, se pitää vain kaivaa jostakin kiven alta mutta nimeltä mainittuja esimerkkejä siitä hyvästä musiikista ei koskaan tule samallatavalla kuin aikaisempina vuosikymmeninä olisi helposti tullut 100 kappaletta ihan alkuun helposti ilman kaivamista.

Tämä ilmiö on näkyvissä tässäkin keskustelussa.

  Re: nykyajan musiikki hirveää

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.8.24 02:16:29

Minä tykkään Coldplaysta ja Taylor Swiftistä. Jälkimmäistä olin katsomassa toukokuussa Tukholmassa. Pidän kyllä myös vanhasta musiikista, esim. Frank Sinatra kuuluu myös lemppareihin.

...// No en mä ainakaan koe että olisi tarve saada ap tykkäämään samasta musiikista kuin minä:D Ihan fine että ihmiset tykkää eri musiikista. Siksihän sitä onkin niin paljon eri tyylistä. Toki jos joku kysyy ehdotuksia niin voin kyllä kertoa lempparibiisejäni.

  Re: nykyajan musiikki hirveää

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   9.8.24 02:41:15

Nykyajan musiikki on ollut läpi historian hirveää.
Varmasti jo kivikaudella.

  Re: nykyajan musiikki hirveää

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   9.8.24 09:33:57

Ja nuoriso on pilalla.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.