Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä tapahtuu jos estää tägääjän facessa?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.8.24 21:53:28

Jos joku tägännyt minut julkaisuun ja estän hänet, häviääkö tägäys?

  Re: Mitä tapahtuu jos estää tägääjän facessa?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.8.24 22:24:41

Kukaan?

  Re: Mitä tapahtuu jos estää tägääjän facessa?

Lähettäjä: Ei 
Päivämäärä:   9.8.24 02:02:14

Häviää sinulta (et näe enää estetyn kirjoittamia viestejä). En ole varma, näkeekö estetty tägäystä, viesti kun on kuitenkin hänen kirjoittamansa. Muut näkevät tägäyksen.

Ja tämä siis koskee kommenttiin kirjoitettua tägäystä. Jos julkaisuun tägää ”henkilön Maija Möttösen kanssa”, niin en tiedä, miten tägäys näkyy, jos Maija estää julkaisun kirjoittajan. Maijaille julkaisu (ja tägäys) eivät kuitenkaan enää näy.

  Re: Mitä tapahtuu jos estää tägääjän facessa?

Lähettäjä: Suru 
Päivämäärä:   9.8.24 04:53:32

Ummikkona kysyn että mikä on tägääjä? Sit vielä se että miksi joku estetään. Mitä syitä jollain on estää jjoku toinen katsomasta esim facebookkia. En ymmärrä.

  Re: Mitä tapahtuu jos estää tägääjän facessa?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   9.8.24 08:36:36

Toimintalogista vähän katsomalla löytyy kohta mistä voit poistaa sen tägäyksen. Sitten sen itse tägäämisen voi estää jos ei tuossa niin ainakin Fb asetuksissa. Tai silleen, että kukaan ei pysty profiilisi näkymään saamaan ennen kuin itse katsot ja hyväksyt / hylkäät.

Sen toisen osapuolen postauksen näkevät ehkä voivat silti nähdä sen että sinua on yritetty tägätä. En ole varma.

Suru,
Ei kukaan estä ketään toista käyttämästä / katsomasta Facebookia.

Käyttäjä voi blokata eli estää jonkun tietyn näkemästä HÄNEN profiiliaan, häntä itseään, Facebookissa. Olemasta missään kontaktissa.

Miksi ihmeessä tahtoisit sinusta epämiellyttävien ja epätoivottavien ihmisten jos sinulla niitä tiedossasi on, näkevän sinusta mitään somessa?

Niissä on luonnevikaisia ja täysin hulluja, ja minä tässä tarkoitan tuolla hullulla aivan muuta kuin masentunutta, ahdistunutta, bipolaarista, skitsofreenista tms. tavallista sairautta potevaa ihmistä. Tarkoitan häijyjä, pahoja, ilkeitä, ilkivaltaisia. Nettikiusaajia. Yllyttäjiä ja yllytyshulluja. Sitten päälle on joka lajin fanaatikoita.

Esimerkiksi minä en siedä sen paremmin persuja ja äärioikeistoa kuin vihreitäkään ja näiden minkäänlaisia aktivisteja tai nk uskovaissettiä: en mitään fanaatikkoja. Minä blokkaan nämä pois. Kaikki hirveää hörhösakkia, aivan kammottavia, ihan sama mitä ja ketä. En halua olla missään tekemisissä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.