Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Somettaja murtautui autiotaloon

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.8.24 08:00:01

Onko se hyväksyttävää murtautua ja jättää ovet auki vaikka talo onkin ollut pitkään tyhjillään. Joku sen kuitenkin omistaa ja mitä jos omistajan tilanne muuttuu ja haluaa alkaa tekemään taloa/haluaa myydä kohteen/tarvitsee sieltä jotain ja tulee kaukaa katsomaan ja sitten on joku käynyt avaamassa ovet jotta muutkin pääsee penkomaan.

  Re: Somettaja murtautui autiotaloon

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   8.8.24 08:03:18

En ymmärrä näitä autiotalojen etsijöitä sekä kuvaajia.
Jos meidän pihapiiriin tulisi niin saisi äkkilähdöt.

  Re: Somettaja murtautui autiotaloon

Lähettäjä: Pistepistepiste 
Päivämäärä:   8.8.24 08:03:46

Rikosilmoituksen paikka.

  Re: Somettaja murtautui autiotaloon

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   8.8.24 08:03:49

Mikähän somettaja? Nuo urban explorer- tyypit ovat varsin tarkkoja, ettei mitään viedä, kosketa tmv. Saati murtauduttu...

  Re: Somettaja murtautui autiotaloon

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   8.8.24 08:04:15

Ei ole hyväksyttyä ja se on rikos vaikka olisi autiotalo.

  Re: Somettaja murtautui autiotaloon

Lähettäjä: Lila 
Päivämäärä:   8.8.24 08:05:54

Ei todellakaan ole ok murtautua. Ne ketkä noita tutkivat seikkailu mielessä eivät murtaudu vaan etsivät toisen reitin sisälle ja eivät esim paljasta missä ovat. Toki välillä joku arvaa ja usein sitten onkin pistetty paikat rikki mikä sitten harmittaa näitä seikkailijoita.

  Re: Somettaja murtautui autiotaloon

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.8.24 08:07:47

Mä pelkään että joku vatipää tekee mulle ton, mun mökki on ulospäin niin autiotalon näkönen. Nämä selittelee tekojaan jollain että hylätty yms. Kuvia kun katselee niin nämä tampiot ei edes tajua että nurmi on ajettu ja osa pihasta voi olla hoitamatta. Mä vaan kuvaan, ikkuna oli auki niin kiipesin sisään, avasin oven niin helpompi kulkea. Vi tu kuula kalloon näille.

Yks selitti netissä että laittakaa kunnon kamerat ja hälytykset että ihmiset tietää ettei ole autiotalo. Miksi. Joka talolla on omistaja.

  Re: Somettaja murtautui autiotaloon

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.8.24 08:09:24

Ällö urbanex ninja teki jutun kun kiipesi kirkkonummella yläkerran ikkunasta sisään, avasi oven ja vuoden päästä oli talo paskana.

  Re: Somettaja murtautui autiotaloon

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.8.24 08:32:56

Ois hieno olla väijyssä ja ampua värikuula-aseella jotain murtautujaa. No se tietysti tekisi rikosilmoituksen kun vaatteet sottaantui. Mutta puolustin vain itseäni ja omaisuuttani.

  Re: Somettaja murtautui autiotaloon

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.8.24 08:45:09

nigitaaa kertonut tarinoissaan tästä eilisestä tempusta

  Re: Somettaja murtautui autiotaloon

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.8.24 08:50:57

Oikeasti, rikosilmoitus pitää tehdä kun näkee tuollaista netissä

Nämä pitäisi laittaa vankilaan ja korvaamaan tuhot

Kuvottavia huomiohuora loisia

  Re: Somettaja murtautui autiotaloon

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   8.8.24 08:55:28

Jep, ottivat "vaik" 10senttiä mukaan. Eivät näköjään oikeen ymmärrä mitä tuli tehtyä...

  Re: Somettaja murtautui autiotaloon

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   8.8.24 08:55:42

vain

  Re: Somettaja murtautui autiotaloon

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   8.8.24 09:18:14

Minun äidin entinen koti oli hänen siskonsa hallussa ja sisar joutui muuttamaan talosta pois. Sieltä käytiin varastamassa kaikki omaisuus. Jopa naapurin ison talon nuori emäntä oli kertonut äidilleni hakeneensa sieltä tavaraa. Ei voi ymmärtää, että mikä ihmisiä oikein vaivaa!!! Tuokin oli ihminen, jolla oli omaisuutta yllinkyllin. Yleensä nämä kai ovat tyyppejä, jotka eivät ole eläissään omistaneet oikein mitään, eivätkä siksi osaa kunnioittaa toisen omaisuutta lainkaan. Rikosilmoitus vaan kun joku laittaa someen kuvia tällaisesta murrosta.

  Re: Somettaja murtautui autiotaloon

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.8.24 09:47:14

Eräs fb sivusto pitäisi sulkea, julkaisevat siellä näitä "mä vaan kuvaan historiaa". Tai näitä sivustoja on varmaan paljon, mutta yksikään viranomainen ei oikeasti tee mitään ennaltaehkäisevää, vasta kun paikat on tuhottu levitellään käsiä, tekijästä ei tietoa.

  Re: Somettaja murtautui autiotaloon

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.8.24 10:29:47

Juu ei minusta saisi

  Re: Somettaja murtautui autiotaloon

Lähettäjä: hääh 
Päivämäärä:   8.8.24 13:24:45

"En ymmärrä näitä autiotalojen etsijöitä sekä kuvaajia.
Jos meidän pihapiiriin tulisi niin saisi äkkilähdöt."

Asut autiotalossa? Eikös tämä ole paradoxi.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.