Lähettäjä: A
Päivämäärä: 7.8.24 19:15:11
Avaudun nyt tänne kun muuallekaan voi. Meillä on töissä ollu jo hyvän aikaa yt päällä ja porukkaa lomautetaan vähän tilanteen mukaan. Mun yks työkaveri paasaa että hän ei ainakaan voi olla lomautettu kun asuu yksin ja maksaa kaiken yksin. Ei sillä ole edes lapsia tai lemmikkejä elätettävänä. Itsensä vaan. Minä vieressä, toisena yksin asujana joka elättää koirat. Asunto ja auto velallisena.. No koirat nyt ei osa osaa vie, mutta vie kuitenkin jotain. Yritän siinä ymmärtäväisenä sitten kuunnella kun itellä on ihan samanlainen tilanne mutta kun hänen talous ei kestä, hänen talous menee kuralle. No niin menee minullakin ja monella muulla, mut hengissä pysytään.
Nyt meidät kaikki lomautetaan osittain, eli tehdään 4 pv viikkoa. Tästäkin tuli hirvee paniikki, @!#$... Yks päivä viikossa. Hirvee rutina. Hän ei ole päivääkään ollu vielä lomautettu, minä oon ollu jo 3 kk ja kehtaa valittaa siinä vieressä kun talous menee. Jeesus. Mietin joskus, oonko minä itsekäs vai joku muu. Kun en osaa astua nyt hänen kengilleen kun itellä on talous kuralla vielä 3kk lomautuksista. Mutta laskut olen maksanut ja hengissä pysyn. Kiitos ja anteeksi
|