Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pohjola vakuutus

Lähettäjä: ,, 
Päivämäärä:   7.8.24 19:06:57

Tarvitsisin kokemuksianne ja näkemyksiänne Pohjola vakuutuksesta. Auto-, koti- ja sairausvakuutuksista.

  Re: Pohjola vakuutus

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   7.8.24 20:02:00

Mulla on kotivakuutus Pohjolassa. Olen OP:n omistaja-asiakas, joten vakuutus oli vaivattominta ottaa sieltä ja bonukset tulevat päälle. Taisi tulla myös vertaillessa edullisimmaksi. Ei valittamista, tosin en ole koskaan joutunut sieltä korvauksia hakemaan.

  Re: Pohjola vakuutus

Lähettäjä: ninni 
Päivämäärä:   7.8.24 20:28:08

Mulla koiria lukuunottamatta kaikki Pohjolassa eli koti, autot 2 ja traktori. Kaiken asiakkuuden (asuntolainan) takia bonuksia kertyy reilusti enkä muista esim milloin olisin viimeksi maksanut okt kotivakuutuksesta laskua kun menee bonuksista. Parin kolmen vuoden välein kilpailutan, ainakin viimeksi oli OP yhä halvin. Korvauksia muistan hakeneeni kerran, joskus 20v sitten kun olin ketjukolarissa ja silloin kaikki meni ok. Ei muita korvauskokemuksia.

  Re: Pohjola vakuutus

Lähettäjä: Mrs Smith 
Päivämäärä:   7.8.24 20:45:07

Minulla on Pohjolassa maatilan ja yrityksen vakuutukset. Suosittelen jakorvaukset toimii. Lähi-Tapiolaa en suosittele. If yrityspuolikin on huono, kun taas yksityispuoli on loistava.

  Re: Pohjola vakuutus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.8.24 21:15:19

Minulla hoitokuluvakuutus Pohjolassa, toiminut hyvin, joskus on pitänyt kysellä korvauksen perään, sitten on tullut nopeasti.

Muut vakuutukset Ifillä ja on mielestäni toimivin kaikessa.

  Re: Pohjola vakuutus

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   7.8.24 21:47:09

Mulla kotivakuutus autovakuutus ja matkavakuutus pohjolassa. Maksaneet Kaikki tapaturmat hyvin mm sairastuin Thaimaassa, vko sairaalassa siellä, uudet lennot/hotelli 1 luokassa. Hyvin toimi.
Oman asunnon palo, korvaukset ja väliaikaisen asunnon vuokra 90% maksoi. En vaihda mihinkään

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.