Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko täällä siivoustyönohjaajia?

Lähettäjä: ex-siivooja 
Päivämäärä:   7.8.24 19:06:42

Olen työskennellyt aiemmin siivoojana useamman vuoden. Nyt mietin siivousalalle palaamista ja tuo ohjaajan työ vähän kiinnostaisi myös.

-Onko sinulla koulutusta tehtävään?
-Viihdytkö työssäsi?
-Minkälainen työpäiväsi yleisimmin on?
-Minkälainen palkkasi on?

  Re: Onko täällä siivoustyönohjaajia?

Lähettäjä: ## 
Päivämäärä:   7.8.24 22:41:12

Kaveri on, ei ole kertonut palkkaa enkä ole kehdannut udella. On ihan kypsä vaikka vasta vähän aikaa ollut. Joutuu edelleen tekemään myös siivoustyötä aika paljon.

  Re: Onko täällä siivoustyönohjaajia?

Lähettäjä: ## 
Päivämäärä:   7.8.24 22:43:03

Palkka ilmeisesti suunnilleen sama kuin mitä siivoojan ilta- ja viikonloppulisien kanssa olisi

  Re: Onko täällä siivoustyönohjaajia?

Lähettäjä: ex-siivooja 
Päivämäärä:   7.8.24 23:15:58

"Kaveri on, ei ole kertonut palkkaa enkä ole kehdannut udella. On ihan kypsä vaikka vasta vähän aikaa ollut. Joutuu edelleen tekemään myös siivoustyötä aika paljon."

Näin olen ymmärtänyt, että tavallista siivoustyötä tehdään ohjaajana edelleen ja siihen päälle sitten se ohjaustyö.
Onko kaverisi ylityöllistetty vai tiedätkö, miksi hän on "kypsä"?

  Re: Onko täällä siivoustyönohjaajia?

Lähettäjä: Dun 
Päivämäärä:   7.8.24 23:35:17

Työpaikkailmoituksista tulee tunne, että teet sekä siivoojan että siivoustyönohjaajan työt samassa ajassa, missä ennen teit vain siivoojan työt. Ja kun mietitään, miten kiire siivoojillakin nykyään on... Ja ohjattavina voi olla jos minkälaista porukkaa.

  Re: Onko täällä siivoustyönohjaajia?

Lähettäjä: ## 
Päivämäärä:   8.8.24 06:00:17

Ilmeisesti oletti ettei joutuisi enää siivoamaan.

  Re: Onko täällä siivoustyönohjaajia?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.8.24 06:20:24

Ohjaajantyö on virallisesti noin 50/50% siivousta ja ohjaamista. Kaikki esihenkilötyö siivousalalla on ihan syvältä. Itse siivoaminen on paljon kivempaa. .
Harmi vaan. Kun isot firmat kusee oman nilkkansa, kun kaikki kilpailutetaan (ja myydään) vain halvinta katsoen, ja siivoojat kärsii.

  Re: Onko täällä siivoustyönohjaajia?

Lähettäjä: ex-siivooja 
Päivämäärä:   8.8.24 13:40:27

"Työpaikkailmoituksista tulee tunne, että teet sekä siivoojan että siivoustyönohjaajan työt samassa ajassa, missä ennen teit vain siivoojan työt. Ja kun mietitään, miten kiire siivoojillakin nykyään on... Ja ohjattavina voi olla jos minkälaista porukkaa."

Näin se taitaa mennä. Silloin kun itse olin siivoojana (isommassa yrityksessä), nämä siivoustyönohjaajat kertoivat, että heitä on liian vähän. He kuulemma menivät aikaisin aamulla kohteisiin siivoamaan. Itse olin iltakohteissa ja he joutuivat usein käymään vielä iltaisin näissä iltakohteissa. Eli ylityöllistettyjä kyllä olivat.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.