Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vanhat ilmoitukset hylätty

Lähettäjä: Tori 
Päivämäärä:   7.8.24 10:02:04

Onko muilla käynyt niin että yht’äkkiä torissa jo esillä olleet ilmoitukset on merkattu hylätyiksi…

  Re: Vanhat ilmoitukset hylätty

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.8.24 10:20:40

Ei, mutta yksikään ilmoitus ei mene läpi.

  Re: Vanhat ilmoitukset hylätty

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.8.24 10:31:44

Tori on kokoajan heikentänyt laatuaan, ja viime uudistus maksoi kyllä monta käyttäjää..

Lisäksi kun jotain saavat päähänsä, niin se käpy on sitten kunnolla jumissa. Esim itse en saanut laittaa mitään ilmoitusta arvokkaammasta ktk siitostammasta, kun siitoseläimiä ei kuulemma saa myydä vaikka silloinkin kaikenmaailman kinnasvärkkiä oli siitokseen tarjolla ko alustalla. Latviasta tullut 120 kokoinen pikkuponi sitävastoin sai heidän sivuilla myynnissä olla..

  Re: Vanhat ilmoitukset hylätty

Lähettäjä: Diip 
Päivämäärä:   7.8.24 10:40:48

Mulla just toissa päivänä Tori hylkäsi ilmoituksen joka oli ollut siellä jo pari viikkoa!? Ihan todella typerä koko uudistunut Tori. Erittäin vaikea saada läpi mitään hevosen myynti/osto ilmoitusta ja nyt vielä tämä temppuilu.

  Re: Vanhat ilmoitukset hylätty

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.8.24 10:43:16

Koirissa saa olla pieniä pörröisiä sekarotuisia ja kaikenmaailman taistelukoiria mutta laitappa ilmoitus puhdasrotuisista rekisteröidyistä pennuista niin ei millään mene läpi.

  Re: Vanhat ilmoitukset hylätty

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   7.8.24 11:31:07

On ihan normaalia toria, ensin ilmo menee suoraan esille ja myöhemmin hylätään. Asiakaspalveluun vaan vittumaista tekstiä niin hupsis, ilmoituksesi käydään julkaisemassa uudestaan.

  Re: Vanhat ilmoitukset hylätty

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   7.8.24 12:39:05

No se on tori.

  Re: Vanhat ilmoitukset hylätty

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   7.8.24 12:40:22

Olen kuullut sellaista että jotkut ilmiantavat ilmoituksia ns turhaan esim sen perusteella ettei myyjä ole suostunut laskemaan hintaa hänelle tms

  Re: Vanhat ilmoitukset hylätty

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   7.8.24 12:41:45

Nykyään tarvii jo viesteihinkin vahvan tunnistautumisen niin pitäkööt tunkkinsa

  Re: Vanhat ilmoitukset hylätty

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   7.8.24 13:28:45

No vahva tunnistautuminen nyt on kaikkien etu, kivempi ostaa jotain kun tietää että ihminen on edes oikeesti olemassa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.