Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kahden vanhemmat eivät aina ole idiootteja

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.8.24 00:54:18

Yhden lapsen äitinä sain kuulla, miten en osaa, voi enkä tiedä. Olin hysteerinen kun en antanut appelsiinimehua, kiviä ja karkkia. En antanut istuttaa vastasyntynyttä ja mitä kaikkea yhden lapsen äiti voikaan tehdä väärin. Isä oli samoilla linjoilla, mutta eihän isälle uhmailla, koska hän on mies.

Nyt on lopultakin toinenkin lapsi. Vauva. Hän on myös täysimetyksellä ilman velliä ja mehua, koska hänkin on ihan samanlainen kuin esikoinen ja maitoa riittää. Nyt en kuulemma taaskaan osaa hoitaa ja olen hysteerinen jne jne jne. Että I feel you, yhden lapsen äidit. Itse olin sellainen 13 vuotta ja nyt tää paska ilmeisesti alkaa alusta. Onneksi mulla sentään on maailman paras mies ja maailman parhaat tytöt.

  Re: Kahden vanhemmat eivät aina ole idiootteja

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.8.24 00:59:06

Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Aina löytyy kommentoijia, ihan aina. Itse päätät otatko itseesi vai naureskeletko.

  Re: Kahden vanhemmat eivät aina ole idiootteja

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.8.24 01:00:34

Kiitos, pitää yrittää tällä kertaa olla aikuisempi.

  Re: Kahden vanhemmat eivät aina ole idiootteja

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   7.8.24 08:33:19

Lopeta kuuntelu ja tekemisissä olo.

  Re: Kahden vanhemmat eivät aina ole idiootteja

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   7.8.24 08:35:33

Kaikki keskusteleminen ei myöskään ole kritisoimista. "Ai sä teet noin" saattaa olla ihan tavallinen keskustelunaloitus, ei pään aukomista

  Re: Kahden vanhemmat eivät aina ole idiootteja

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   7.8.24 11:21:58

"Et taaskaan osaa lastasi! Hysteerikko!" Ei ole minusta mitään "Ai sä teet näin!"-keskustelua.

  Re: Kahden vanhemmat eivät aina ole idiootteja

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.8.24 11:29:48

Välit vaan poikki siihen anoppiin, niin minäkin tein siedettyäni lyttäämistä 10 vuotta.

  Re: Kahden vanhemmat eivät aina ole idiootteja

Lähettäjä: millie 
Päivämäärä:   7.8.24 11:39:50

Missä ihmeen porukassa liikut kun tommoista joudut kuuntelemaan? Mulla jo 3 lasta eikä kukaan ikinä ole sanonut mitään tonne päinkään!

Jos toi on anoppi,niin mies laittamaan anoppi kuriin, jos ei sua usko!

"Äiti, xx on erinomainen äiti meidän lapselle. Emme kaipaa sulta minkäänlaisia neuvoja tai kommentteja lapsenhoidosta. Jos tämä on sulle vaikeaa, niin sitten vaan pysyt poissa!"

Nyt vähän jämäkkyyttä peliin, jotkut ei ihan pienellä vikinällä usko.

  Re: Kahden vanhemmat eivät aina ole idiootteja

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   7.8.24 11:55:40

Mitäpä jos hankit parempaa seuraa? En ole ikinä kuullut tuollaista, ja tasan yksi lapsi löytyy. Jos joku olisi kitissyt, olisi entinen ystävä.

  Re: Kahden vanhemmat eivät aina ole idiootteja

Lähettäjä: huumaa 
Päivämäärä:   7.8.24 11:58:20

Mäkään en ole ikinä kuullut keneltäkään tommoista, vaikka 2 lasta on. Sulla on jotain outoja wt kavereita, joilta puuttuu alkeelliset käytöstavat.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.