Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä vialla? Aikuisten leluista (OS)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.8.24 22:07:47

Sanottakoon heti alkuun että keskustelu koskee aikuisten leluja ja niiden käyttöä. Jos seksiin/seksuaalisuuteen liittyvät keskustelut ovat mielestäsi ällöttäviä niin älä lue yhtään pidemmälle. Tässä tulee nyt varmasti siveämpien henkilöiden makuun ihan liikaa tietoa.

Ostin siis itselleni ensimmäisen d*ldon (en tiedä sensuroiko palsta kyseisen sanan), sellaisen aidon kokoisen. On kooltaan hyvinkin keskivertomiehen vehje, Googlen tietojen mukaan ehkä jopa aavistuksen keskivertoa pienempi. Yritin testata tätä uutta hankintaani mutta mitäs ihmettä, eihän tuo mennyt ollenkaan sisään! Siis ei ollenkaan! En viitsinyt sitten väkisin runnoa kun tuntui jo epämukavalta. Liukkari oli kyllä käytössä.

Nyt on vähän sellainen olo, että mitäs hittoa. Todettakoon, etten ole miehen kanssa harrastanut s*ksiä moneen vuoteen, mutta kyllä se aiemmin on kuitenkin aina onnistunut. Vähän on ehkä voinut joutua alussa sovittelemaan, mutta sitten ei mitään ongelmaa. Onko tämä ihan yleistä ja normaalia, että oikea p*nis menee sisään, mutta samankokoinen tekosellainen ei? Vai pitääkö minun huolestua, että jos tästä joskus vielä miehen kanssa hommiin lähtisin, niin ongelmia voi tulla siinäkin? Tosiaan toistan vielä että se liukkari oli kyllä käytössä ja olin muuten hyvinkin "valmis".

Olikohan nyt ihan turha lelu... Vai voisiko olla materiaalistakin kiinni? Voisikohan auttaa jos kokeilisi kondomin kanssa?

Ja pahoittelut jos jotakuta ärsyttää tähtien käyttö sanoissa, en ole ihan selvillä mihin kaikkiin sanoihin täällä iskee sensuuri.

  Re: Mikä vialla? Aikuisten leluista (OS)

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   6.8.24 22:13:03

Usein dildot on isompia kuin oikeat ja oikea vehje on usein joustavampi.

Mutta kyllä sisään mahtuu varsin isokin tavara, kun lämmittelee (tuleehan sieltä vauva uloskin, joten kyllä se emätin venyy). Kannattaa aloittaa pienemmällä (vaikka sormilla) ja hitaasti laittaa sisään. Ei yritäkään heti työntää syvälle, vaan vain vähän kerrallaan.

Liukkaria voi laittaa reilusti ja kannattaa myös kokeilla erilaisi liukkareita. Osa vesipohjaisista kuivuu tosi nopeasti ja omaan makuun tekee jopa tahmaiseksi kuivuessaan.

  Re: Mikä vialla? Aikuisten leluista (OS)

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   6.8.24 22:18:34

Olen aika reilulla kädellä kyseisiä leluja kuluttava nainen ja miehellä keskivertoa isompi vehje.. enkä silti oikein onnistu tai ainakaan nauti edes perusdillestä, isommasta varsinkaan. Se on vain niin eri kuin aito. Osta satisfyer tai muu kiva klitoriksen päristin, olet paljon tyytyväisempi (äläkä huoli, kyllä aito taas aikanaan menee sisään).

  Re: Mikä vialla? Aikuisten leluista (OS)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.8.24 22:24:55

Kiitos asiallisesta vastauksesta --. Yritin tarkoituksella valita pienemmästä päästä olevan dildon, tässä on halkaisija 3,5 senttiä kun Google väittää keskimääräisen peniksen halkaisijan olevan 3,7 cm :D Omaankin silmään/käteen tuo on varsin peruspenis eikä mikään järkäle. Mutta materiaali voi tietenkin olla ongelma. Joustaa kyllä käteen, mutta voi olla että oikea penis on vielä jollain tavalla pehmeämpi. Samalla rauhallisella tekniikalla yritin laittaa sisään kuin miehenkin kanssa.

Liukkaria voisi yrittää tietty vaihtaa, kiitos vinkistä.

  Re: Mikä vialla? Aikuisten leluista (OS)

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   6.8.24 22:28:06

Kiihotu kunnolla. Et tule pelkästään märemmäksi, vaan myös limakalvot tulee jotenkin pehmeämmäksi ja joustavaksi. Itsellä tuntuu tosi ikävältä jos en ole kunnolla kiihottunut, sitten kun olen, tuntuu ihan messuhallilta.

  Re: Mikä vialla? Aikuisten leluista (OS)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.8.24 22:28:44

Kiitos Hmmm..... ! Helpottavaa tietää, jos ei muidenkaan mielestä vastaa aitoa kokemusta. Ehkä en sitten ole tuomittu nunnaksi...

  Re: Mikä vialla? Aikuisten leluista (OS)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.8.24 22:32:32

P, mielestäni olin tarpeeksi kiihottunut, mutta eihän sitä tietty koskaan tiedä, voihan olla etten ollut niin valmis kuin kuvittelin. Samalla ja huonommallakin kiihotustasolla on joskus miestenkin kanssa onnistunut. Mutta pitää ehkä kokeilla vielä uusiksi ja kaivaa tuo kapina esiin jollain kertaa kun hormonit hyrrää ekstralujaa.

  Re: Mikä vialla? Aikuisten leluista (OS)

Lähettäjä: xx 
Päivämäärä:   6.8.24 22:32:32

Ja mä oon taas tykännyt ja nauttinut enemmän dilleistä kuin oikeista peniksistä :D En tarvitse liukkaria, melkein turhan liukkaat paikat omastakin takaa.

Kai nämä on niin yksilöllisiä juttuja, mikä kenellekin paras. Kokeilisin tosiaan vaihtaa liukkaria, sekä välineen mallia/materiaalia. Niitäkin on niin monenlaisia.

  Re: Mikä vialla? Aikuisten leluista (OS)

Lähettäjä: Hilda 
Päivämäärä:   6.8.24 22:32:33

Minä tykkään eniten lasisista ja metallisista. Niiden kanssa ei edes tarvitse liukkaria. Muoviset ovat usein nihkeitä liukkarista huolimatta eivätkä tunnu läheskään yhtä hyviltä.

  Re: Mikä vialla? Aikuisten leluista (OS)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.8.24 22:44:54

xx, kätevää, olisipa itsellekin dille parempi! :D Minäkin olen kuvitellut olevani hyvin luistavaa sorttia, kun joskus liika kosteus on ollut yhdynnässä melkein ongelma, mutta voihan nyt toki kiikastaa liukkarista/materiaalistakin.

Hilda, valitsin nyt tuollaisen pehmeämmän dildon sillä ajatuksella, kun joskus kauan sitten oli sellainen minivibra jotain kovaa materiaalia, josta en yhtään tykännyt. Tämän materiaali oli nettisivun mukaan silikoni, mutta pakkauksessa lukee PVC... En tiedä pitäisikö sitten kuitenkin testata vaikka tuollaista lasista? Tämä kokeilemani dildo on kieltämättä aika nihkeän oloinen.

  Re: Mikä vialla? Aikuisten leluista (OS)

Lähettäjä: Mimmi 
Päivämäärä:   6.8.24 22:45:42

Mulla ainakin menee dildo paljon huonommin sisään kun aito tavara

  Re: Mikä vialla? Aikuisten leluista (OS)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.8.24 22:56:20

Mimmi, no helpottava tieto. Tämä dildon huonompi sisäänmeno näyttäisi olevan suht yleinen kokemus.

  Re: Mikä vialla? Aikuisten leluista (OS)

Lähettäjä: Hilda 
Päivämäärä:   6.8.24 23:20:17

Jos päädyt ostamaan jotain muuta materiaalia olevan niin icicles ja le wand ovat minun suosikki merkkejäni. Toki se mikä yhden mielestä on paras ei välttämättä ole sitä toisen mielestä eli kokeilemalla löytyy itselle parhaimmat ;)

  Re: Mikä vialla? Aikuisten leluista (OS)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.8.24 23:31:12

harjoittelua. itsekin ostin ekaksi dildoksi aika ison, eipä mahtunut. nyt menee helposti ilman liukkariakin. on todella eri tuntuinen kuin aito penis, tosin dildojakin on pehmeitä ja liukuvalla esinahalla :D eli kannattaa etsiä mieluinen.

  Re: Mikä vialla? Aikuisten leluista (OS)

Lähettäjä: niin no 
Päivämäärä:   6.8.24 23:38:06

No nyt on kyllä erikoista? Kyllähän se nyt vähänkään liian kuivana hannaa vastaan, mutta että ei fyysisesti mahtuisi?

  Re: Mikä vialla? Aikuisten leluista (OS)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.8.24 08:07:09

Onhan meitä toki myös opetettu siihen, että miehellä pitää olla iso ja sinne värkkiin kyllä mahtuu vaikka litran limsapullo.
Mulle riittäis sormettelukin ja onneksi omalla miehellä on aika pieni, joten kivaa on.
Ei kaikkien paikat ole samankokoisia, eikä kaikista kaikki tunnu kivalta.

  Re: Mikä vialla? Aikuisten leluista (OS)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.8.24 08:28:15

Joko meni sisään?

  Re: Mikä vialla? Aikuisten leluista (OS)

Lähettäjä: vesiselvä 
Päivämäärä:   7.8.24 08:42:17

Mulla on ihan sama juttu, sormilla pakko availla alkuun ja sittenkin saa tosi hissukseen mallailla välineitä sisään.

  Re: Mikä vialla? Aikuisten leluista (OS)

Lähettäjä: Käyttöä varten 
Päivämäärä:   7.8.24 09:44:16

"Use it or lose it"
Kuinka vanha olet? Arvelisin kyllä lukeneeni tuosta ilmiöstä vaihdevuosien jälkeen jos penetraatiota ei ole vuosiin.
Emätin siis ns.surkastuu

  Re: Mikä vialla? Aikuisten leluista (OS)

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   7.8.24 10:18:54

Itse en ainakaan tykkää juuri siitä silikoni materiaalista, kinnaa ja kaikki pöly ja karvat yms tarttuu heti kiinni. Käytän sellaisia kortsun kanssa ja auttaa asiaan.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.