Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kehu tyynyäsi tänne

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   6.8.24 21:11:34

Pitäisi päivittää tyynyt jälleen kerran kun edelliset on ihan muodottomat .. mistä olet ostanut hyvän tyynysi ja minkä merkkinen/mallinen se on?

  Re: Kehu tyynyäsi tänne

Lähettäjä: Juu tuota 
Päivämäärä:   6.8.24 21:13:19

Mikä on hyvä tyyny? Itse rakastan mahdollisimman pehmeää eli juuri sitä Ikean kaikkein halvinta. Sen saa muotoiltua juuri sopivasti pään alle kasaan.

Makuasioita siis!

  Re: Kehu tyynyäsi tänne

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.8.24 21:15:09

Tempur Ombracio.

  Re: Kehu tyynyäsi tänne

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   6.8.24 21:17:15

Materiaali ei saa olla sellaista höttöä joka menee kasoihin tyynyn sisällä. Familon princess oli materiaalilta hyvä mutta meni nopeasti ns littaan eli liian matalaksi. Hoien materiaali hyvä mutta painajainen pestä ja uusia ei raski. Kaikki viskoelastaaniset yms on kammotus ja ihan liian kovia.

  Re: Kehu tyynyäsi tänne

Lähettäjä: Mitä ihmetta 
Päivämäärä:   6.8.24 21:19:41

Jysk viskoelastaani. Ei ole kova, täytteen määrää voi säätää.

  Re: Kehu tyynyäsi tänne

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   6.8.24 21:20:23

Mitä ihmettä: Kolme erilaista niitä ollut sieltä enkä tykännyt yhdestäkään.

  Re: Kehu tyynyäsi tänne

Lähettäjä: kirkkis 
Päivämäärä:   6.8.24 21:20:30

Mä en käytä lainkaan tyynyä.

  Re: Kehu tyynyäsi tänne

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.8.24 21:36:12

Tuo Tempurin Ombracio ei ole lainkaan kova (omani tosin on n. 10 vuotta vanha, en muista oliko jämäkämpi tuoreena). On ihan unelma, sen kanssa voi nukkua niin kyljellään, selällään kuin mahallaankin. Raahaan sen matkoillekin mukaan, muuten menee niskat muusiksi ja elämä sekaisin.

Ainoa huono puoli on se, että kaikki eläimet yrittää omia sen itselleen. Omat edesmenneet koirani ja kissani olivat aina sen päällä poikittain. Ei auttanut, vaikka niille hommasi omat memoryfoam-pedit. Kun aitoa Tempuria sen olisi olla pitänyt. :)

  Re: Kehu tyynyäsi tänne

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.8.24 21:51:27

Mulle tuli sängyn mukana sellanen iso muistivaahtotyyny. Täydellinen. En tykkää sellasista lötteröistä tyynyistä, joissa täytteet vaihtaa paikkaa.

  Re: Kehu tyynyäsi tänne

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.8.24 21:58:56

En tiedä mitä mallia mutta kuvailen sen sisustaa: sisin on pientä palloa.

Pesen tyynyn usein eikä vaan mene miksikään. On vielä joku alle parin kympin tusinatyyny. Vuosia vanha.

Käytän korviksia myös nukkuessa ja tyynyyn saa muotoiltua hyvin kolon korvalehden alle :D

  Re: Kehu tyynyäsi tänne

Lähettäjä: Nojaa 
Päivämäärä:   6.8.24 22:22:16

Ei taida näitä tyynyjä enää löytää kaupoista. Mummoni perintöjä taivahan vanha höyhentyyny! <3 Päällisen olen täjän ostanut uuden, mutta ikinä en tätä vaihda.

  Re: Kehu tyynyäsi tänne

Lähettäjä: Tris 
Päivämäärä:   6.8.24 22:24:23

Mulla myös tempur, tämmöinen ns tavallista tyynyä muistuttava. Ei voi kun kehua

  Re: Kehu tyynyäsi tänne

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   6.8.24 23:01:04

Raha ratkaisee näissä…

Nyt mulla on Joutsen-merkin Syli -untuvatyyny.
Untuva on paras materiaali tyynyihin ja peittoihin.

  Re: Kehu tyynyäsi tänne

Lähettäjä: Mörö 
Päivämäärä:   7.8.24 07:25:48

Jyskin Tronfjellet. Tyynyssä on 10 cm korkea sivukaitale, eli ei ohene reunaa kohti kuten normityyny. Hyvä kyljellään nukkuvalle.

  Re: Kehu tyynyäsi tänne

Lähettäjä: .x2 
Päivämäärä:   7.8.24 08:12:36

Mulla on wellpurin versio tuosta ombraciosta. On kyllä hyvä etenkin kylkinukkujalle kunhan säätää täytteen määrän itselleen sopivaksi. Täynnä on melko jämäkkä mutta vähemmällä täytteellä kivan pehmeä eikä mene luttuun mutta saa kuitenkin nutuutettua haluamaansa kuosiin.

Toinen meidän perheessä vähän yllättävänkin suosion saanut on ollut Lidlin vastaavalla rouheella täytetty tavistyyny, josta on n. puolet täytteestä poistettu. Kangas on mukavan vahvaa, ei sellaista perinteistä tekokuitulirua ja tyyny on pysynyt hyvin kuosissaan.

  Re: Kehu tyynyäsi tänne

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   7.8.24 08:18:03

Ikean Rölleka tai Jyskin vastaava, nimeä en muista.

  Re: Kehu tyynyäsi tänne

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.8.24 08:21:07

Tempurin Ombracio täälläkin, parhain tyyny mitä on, säilyttää muodon ja voi nukkua miten vaan, sopivan pehmeä ja vaan pelkästään hyvää sanottavaa kaikin puolin!

  Re: Kehu tyynyäsi tänne

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.8.24 09:24:22

Tempur Obracio. Suositeltu käyttöikä n 7 vuotta ja mulla jo toinen menossa, en edes harkinnut mitään muuta! Kaikilla meidän taloudessa ja myös mun vanhemmilla on tämä.

  Re: Kehu tyynyäsi tänne

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   7.8.24 09:27:08

Ikean Rosenskärm-ergotyyny ylitti kaikki odotukset. Maksaa parikymppiä. Ennen nukuin kalliilla Tempurin Sonata-tyynyllä, mutta tuo Ikean on oikeasti parempi. Sopii kylki- ja selkänukkujalle.

Jyskin "kiinteät" kuitutyynyt olivat surkeita. Menivät parin kerran käytöllä ihan löllöiksi.

  Re: Kehu tyynyäsi tänne

Lähettäjä: ,, 
Päivämäärä:   7.8.24 09:48:12

Wellpur toimii kun nukun paljon myös mahallaan.

  Re: Kehu tyynyäsi tänne

Lähettäjä: Qi 
Päivämäärä:   7.8.24 10:41:01

Ikean untuvatyyny

  Re: Kehu tyynyäsi tänne

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.8.24 10:50:04

Duqem -terveystyyny. On kestävä ja pestävä ja voi muokata mieleiseksi täytettä vähentämällä tai lisäämällä.

  Re: Kehu tyynyäsi tänne

Lähettäjä: ++ 
Päivämäärä:   7.8.24 10:54:58

Luin Tempurin pesuohjeet… noita ei saa kunnolla pestä. Yök.
Untuvatyyny siis jatkossakin.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.