Lähettäjä: Laura
Päivämäärä: 6.8.24 15:34:00
Teimme vain yhden lapsen. Ensin mietimme, että toinen perään, mutta ei sitten kuitenkaan. Lapsemme oli vauvana "helppo", eli ei ollut allergioita, refluksia tai muuta valvottavaa, vaan nukkui kun nukutti, valvoi kun ei nukuttanut. Emme tehneet elämästä sen hankalampaa tahallaan. Mies kävi töissä, minä olin kotona, ja jos mies ei päässyt ajallaan kotiin, vanhempani tulivat että pääsin ratsastamaan, tai ratsastimme kaverini kanssa niin, että toinen vahti vauvoja.
Myös vauva-ajan jälkeen on ollut mukavaa. Yhden hyväkäytöksisen lapsen kanssa on mukavaa elää arkea ja käydä matkoilla. Myös kaverin voi pyytää mukaan, kun perhetarjouksiin usein sisältyy kaksi lasta.
Jos nyt jotain negatiivista on pakko keksiä, niin todella vihamielisesti minuun suhtautuva mustasukkainen anoppi ja ihmisten alentuvat kommentit siitä, miten en tiedä lapsiperhe-elämästä mitään, kun mulla on vain se yksi lapsi :D alkuun se meinasi mennä tunteisiin, mutta nykyään vain naurahdan, vaikka eipä sitä enää nykyään kukaan ole huomautellutkaan, kiitos ilkeiden vastauksieni ja mieheni tuen.
|