Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Virheellisesti ajanvarausviesti mun numeroon

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   6.8.24 12:15:36

Jonkun tyypin Pihlajalinnan ajanvarausviesti tuli mun puhelimeen. Pitääkö mun ilmoittaa siitä tonne firmaan, että nyt tuli väärälle tyypille viesti? Tosin luulisi että se kyseinen tyyppi tietää kyllä koska tälle aika varattu.

  Re: Virheellisesti ajanvarausviesti mun numeroon

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   6.8.24 12:17:31

Ilmoittaisin.

  Re: Virheellisesti ajanvarausviesti mun numeroon

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   6.8.24 12:22:30

Tottakai ilmoittaisin!

Nyt siellä joku ihmettelee, että miksi ei tule varausviestiä ja Pihlajalinnalla on luultavasti väärä numero.

  Re: Virheellisesti ajanvarausviesti mun numeroon

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.8.24 12:54:59

En. Kyselköön itse perään kun itse on antanut väärän numeron.

  Re: Virheellisesti ajanvarausviesti mun numeroon

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   6.8.24 13:03:00

"En. Kyselköön itse perään kun itse on antanut väärän numeron"

Kiva asenne sulla...

  Re: Virheellisesti ajanvarausviesti mun numeroon

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   6.8.24 13:06:33

Ilmoita vaan. Mulle oli kerran varattu aika kampaamoon noin 250 km päähän. Laitoin viestin, että onko tosi, ja kampaaja soitti ja sanoi että se on oikeasti jonkun muun aika, mutta ajanvarausjärjestelmä perustuu nimeen eikä muihin tietoihin. Mulla on Suomen yleisin sukunimi, ja etunimikin ikäluokassani hyvin yleinen...

  Re: Virheellisesti ajanvarausviesti mun numeroon

Lähettäjä: Henne 
Päivämäärä:   6.8.24 13:11:32

On ihan asiallista ilmoittaa, mutta ei kukaan sinua voi siihen pakottaa jos on mielestäsi vastenmielistä...

  Re: Virheellisesti ajanvarausviesti mun numeroon

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   6.8.24 14:07:16

"Mulle oli kerran varattu aika kampaamoon noin 250 km päähän. Laitoin viestin, että onko tosi, ja kampaaja soitti ja sanoi että se on oikeasti jonkun muun aika, mutta ajanvarausjärjestelmä perustuu nimeen eikä muihin tietoihin."

No just joo, sillä nimelläkö se ajanvarausjärjestelmä ihan itsenäisesti haki sun sähköpostin tai puhelinnumeron johon laittoi viestin? Vai laittoiko savumerkkejä?

Kyllä tasan tarkkaan joku ihminen sen väärän sähköpostiosoitteen tai numeron on sinne näpytellyt.

  Re: Virheellisesti ajanvarausviesti mun numeroon

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   6.8.24 14:22:41

Mä en tiedä miten se toimii. Mä olen käyttänyt sitä samaa ajanvarausjärjestelmää itsekin, kampaamoketju on kyseessä, olen vain varannut eri toimipisteeseen ajan. Eli kyllä mun tiedot on olleet siellä järjestelmässä.

  Re: Virheellisesti ajanvarausviesti mun numeroon

Lähettäjä: Miten? 
Päivämäärä:   6.8.24 15:16:33

Miten aloittaja saisi Pihlajalinnaan yhteyden? Yleensä niissä ajanvaraustekstareissa lukee ”tähän viestiin ei voi vastata” ja jos yrittää löytää nettisivuilta jonkun puhelinnumeron, ei sellaista ole. Kaikki ajanvarausasiat pitää hoitaa kirjautumalla omilla pankkitunnuksilla. Ja silloinkin voi vain varata ajan tai perua jo varaamansa ajan. Chat on maksullinen, saa valita keskusteleeko hoitajan vai lääkärin kanssa. Pitää maksaa etukäteen.

  Re: Virheellisesti ajanvarausviesti mun numeroon

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   6.8.24 16:14:30

En tekisi mitään, koska jos soitat sinne niin maksat siitä puhelusta kun on joku palvelunumero. Oletettavasti oikea asiakas on vaan syöttänyt numeronsa väärin.

  Re: Virheellisesti ajanvarausviesti mun numeroon

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   6.8.24 16:15:13

Pihlajalinnaan on tosi vaikea saada yhteyttä jos asia kodkee muuta kuin olet varaamassa aikaa. Pitä rekisteröityä niiden sivuille, soittaminen maksaa

  Re: Virheellisesti ajanvarausviesti mun numeroon

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   6.8.24 16:15:35

Eikä ne varmaan siellä Pihlajalinnassakaan asialle voi mitään jos ja kun oikean asiakkaan puhelinnumero on nyt väärin siellä sinun numerolla.

  Re: Virheellisesti ajanvarausviesti mun numeroon

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.8.24 17:31:00

Toki ne siitä varatusta ajasta voi päätellä kenen henkilön tiedoissa on väärä puhelinnumero ja poistaa sen.

  Re: Virheellisesti ajanvarausviesti mun numeroon

Lähettäjä: Krooh 
Päivämäärä:   6.8.24 22:56:05

Mulle kävi sama, muttei näkynyt, mihin ajanvaraus on tehty. Viestissä oli lähettäjänä vain 'Työterveys'. Myöhemmin lääkäri soitteli tuolta, niin sain ilmoitettua, että on väärä numero.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.