Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Rupeaisko sitä lesboksi vielä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.8.24 00:57:45

Oon ollut hetero, ehkä jostain biologisesta syystä aina ennemmin. Ikää on jo 30+, lapset on saatu ja enempää en toivo. Mies on, ihan hyväkin sellainen.

Omat traumataustat tekevät joskus kuitenkin parisuhteesta todella vaikeaa miehen kanssa. Myös viehätyn jostain syystä paljon useammin nimenomaan naisista. Ihan tässä vuoden sisäänkin olen tosissani viehättynyt, hieman ihastunutkin oman sukupuolen edustajiin. Miehissä en tunnu näkevän oikein mitään.

Jos ero tulisi, niin voisikohan sitä noin vaan siirtää sen oman deittihaun naisiin, vaikkei mitään oikeaa kokemusta siltä saralta ole? :D

Muistan myös teininä poikasähläysten välissä, kun esim nukuttiin tyttökaverien kanssa samassa sängyssä. Kiedoin yhden kaverin ympäri käden, jota pidin todella viehättävänä. Hän tuoksui niin hyvälle. En kuitenkaan silloin osannut ajatella, että mitä ne erityisen lämpimät tunteet mahtoi olla.

Tällaista yöpohdintaa nyt. En mä nyt tätä pitkää suhdetta ole lopettamassa ja perhettä hajottamassa. Kunhan mietin. Tai olisiko se sitten edes pettämistä, jos vähän ois pientä kivaa toisen naisen kanssa, ilman intiimikosketusta. Ehkä vaan kaipaan juuri nyt jotain tosi syvää yhteyttä.

Re: Rupeaisko sitä lesboksi vielä?

Lähettäjä: anna palaa 
Päivämäärä:   6.8.24 00:58:59

Ei sitä lasketa, jos on vähäsen toisen naisen kanssa. Kannattaa kokeilla! :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.8.24 01:01:11

Kannattaa ruveta, jos vaan pystyy. Miehet ovat joka tasolla täysin perseestä, kuten tältäkin palstalta saa päivittäin todeta.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   6.8.24 02:05:52

Ei se ole "lesboksi rupeamista" vaan oman bi-seksuaalisuuden myöntämistä?

Onkohan Setalla tai vastaavalla oma keskustelufoorumi, mistä voisit saada asialista vertaistukea ja keskusteluseuraa?

Jokaisella on oikeus onneen, rakkaus ja läheisyys kuuluu kaikille. Joten miksi kieltäisit tämän itseltäsi?

Italiassa, Ranskassa, ja siellä suunnalla rakastajat kuuluvat kulttuuriin, miksi ei Suomessakin? ;)

Lähettäjä: Puolivanhus 
Päivämäärä:   6.8.24 08:41:43

Haittaisiko sinua jos miehesikin kevyesti homostelisi silloin tällöin? Olisiko se edes pettämistä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.8.24 08:45:55

No. Ei kyllä kannata viipyä pohdinnoissa saati hakeutua piireihin jos ei erota halua. Turha on avata ovia ja odottaa että mitään ei tule sisälle, se on valinta joka on hyvä tiedostaa etukäteen.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   6.8.24 10:35:25

Olisiko asiasta hyvä keskustella kumppanin kanssa? Ja kysyä häneltä mitä ajatuksia hänellä herää. Ehkä hän hyväksyisi asian?

Päivämäärä:   6.8.24 13:27:17

Juu en halua erota nyt. Meillä on kuitenkin kaikki hyvin ja useampi lapsi tässä. Talo ja laina, juuri oikealta alueelta, jossa lasten ystävät jne. Ei ole sellainen kombo, mistä erotaan vain siksi, että äipän tekisi mieli kokeilla jotain muuta seksuaalista suuntautumista :D onhan mahdollista, että se olisi sitä paitsi ojasta allikkoon ja tajuaisin vain, että kyllä, hetero olen.

Rakastan miestäni kyllä ja sen sekä näiden muiden asioiden vuoksi en ole valmis heittämään pois 13v kestänyttä suhdetta, jossa ollaan yhdessä selvitty vaikka mistä :)

Aloitukseni oli ehkä hieman provokatiivinen siinä mielessä. Mutta kyllähän kun on menty hyvä askel yli 30 vuoden, niin olisihan se tässä kohtaa melkein rupeamista, alkaa tietoisesti hakemaan naisseuraa, vaikka on ollut hetero.

Päivämäärä:   6.8.24 14:04:16

Kokeile luvan kanssa miltä tuntuu :)

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   6.8.24 14:11:34

Entä jos lupaa ei heru?

Lähettäjä: Hih 
Päivämäärä:   6.8.24 14:11:39

Mää rupesin kymmenisen vuotta sitten, otin kyllä eronkin ettei mene pettämiseksi, ja en ole päivääkään katunut tätä "rupeamista". (Toki oon aina ollu bi, en vaan ehkä tajunnut sitä jossain vaiheessa elämää.)

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   6.8.24 14:35:47

Mun mielestä on pettämistä jos on toisen naisen kanssa. Jos on avoin suhde niin sitten ei ole.
Olin aikaisemmin miehen kanssa. Oli lupa naisiin. Nopeasti jätin miehen ja olin vain naisten kanssa. Sitten pitkän ajan jälkeen tuli nykyinen mieheni vastaan, rakastuin. Hänen kanssa oltu pitkään yhdessä. Jos ero tulisi (en usko siihen) saattaisin rakastua helpommin ehkä naiseen kuin mieheen uudelleen.
Mun mielestä on pettämistä jos on muiden kanssa.
Jos lähtee tulella leikkimään niin se yleensä vie mennessään. Kannattaa miettiä mitä haluaa.
Toki on olemassa avoimia suhteita, ehkä ne joillakin toimii. Ihmiset on niin erilaisia.

Päivämäärä:   6.8.24 15:11:33

No ei se kysymättä selviä tuleeko lupaa. Niin ihmiskohtaista. Jos seksistä kyse, niin ehkä mieskin haluaa kokeilla jotain ja löytyy yhteinen linja. Tai sitten ei.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   6.8.24 15:13:41

Pelkkä luvan kysyminen sinänsä voi olla monelle jo eron paikka.

Lähettäjä: Inari 
Päivämäärä:   6.8.24 15:21:39

Itselläni oli hetki kun tunsin vetoa naispuoliseen ja hieman ihastustakin, huolimatta siitä että ole naimisissa miehen kanssa. Tunne meni ohi ja onneksi en edennyt sen tunteen mukana. Sen jälkeen ei vastaavaa ole ollut.

Päivämäärä:   6.8.24 19:16:25

Voihan sitä tosiaan olla myös bi. Tai ohimeneviä tunteita.

Lähettäjä: Silja 
Päivämäärä:   6.8.24 19:31:55

Olen miehen kanssa parisuhteessa ja miehen kanssa yhdessä etsimme kolmen kimppaan kaveria. Tutustuin naiseen joka ei etsinyt kolmen kimppaa vaan naisesta seksi seuraa. Hän on myös parisuhteessa miehen kanssa. Mieheni yllytyksestä lähdin tämän naisen kanssa treffeille ja seksi oli käsittämättömän fantastista. Olen tapaillut tätä naista nyt 2 vuotta ja suhteemme oli ensitreffeistä lähtien muutakin kuin vain seksiä. Kirjoittelimme aika pitkään ennen näkemistä ja hän on varmaan ainoa ihminen jolle olen pystynyt olemaan alusta asti täysin oma itseni ja avoin joka asiasta aikuisiällä. Kun tapasimme ensimmäiset treffit venyivät mieheni luvalla kolmipäiväisiksi ja kotimatkalla huomasin olevani korvia myöten ihastunut ja tämä tunne on vain voimistunut. Tavallaan ihanaa, mutta ihan kamalaa kun minulla on jatkuvasti häntä ikiävä ja kaipaan lähelle.

Päivämäärä:   6.8.24 20:51:04

Inari tätä juuri. Olen nyt muutenkin aika sekaisin kaikenkaikkiaan tunne-elämältäni. Tiedostan sen. Tämä ei todellakaan ole oikea aika ja hetki tehdä mitään hätiköityä. En edes tiedä, onko se nyt varsinaisesti seksuaalista se jokin näkymätön halu toista naista kohtaan. Mä luulen, että se on ennemmin jotain sellaista tosi syvää yhteyden kaipuuta, mitä tuntuu olevan vaikea löytää miehistä.

En tiedä mitä sekoilua tämä on, enkä aio alkaa kyselemään mieheltä mitään, koska en aio siis pettää tai lähteä kokeilemaan. Ei tässä elämäntilanteessa olisi edes aikaa :D jos ero kuitenkin joskus tulisi, niin luulen, että ensisijaisesti lähtisin kyllä naisten matkoihin enkä edes vilkaisisi miehiä. Toisaalta, uskon toki eniten persoonan vaikutukseen. Ehkä miehistä on vaan saanut elämässä tarpeekseen.

Pelkkää seksiä en ole hakenut enkä hae. Ei siis onnistuisi mikään sellainen lisäsuhde. Vaikka miehelle sopisi, niin minulle kyllä ei sopisi.

Kaikkea sitä voikin alkaa. Onko tämä nyt jokin 30-40v iän kriisi? :D tai sitten ihan vain elämäntilanteeseen liittyvä. Blaah.

Päivämäärä:   6.8.24 20:54:01

Silja, no apua. Ootteko te kuitenkaan koskaan tämän naisen kanssa ajatelleet, että luopuisitte parisuhteistanne ja alkaisitte olemaan yhdessä aivan kokonaan?

Lähettäjä: Silja 
Päivämäärä:   6.8.24 21:45:55

Viiva: Ei olla suoraan puhuttu, mutta puoliksi leikillään olemme jo sisustaneet kotimme kun olemme kierrelleet kaupoissa yhdessä ja montakohan kertaa toinen on viitannut jonkun asian yhteydessä, että näinkö ihanaa arki olisi sinun kanssasi. Kumpikin on tunnustanut toiselleen kyseessä olevan enemmän kuin seksi suhde, mutta kummallakin on pitkäaikainen ihan ok parisuhde niin kai tämä on aihe mistä kumpikin vihjailee, mutta en tiedä edistyykö suhteemme ikinä siihen pisteeseen, että seurustelisimme julkisesti. Meinasin kirjoittaa, että olemme tunteneet vasta niin vähän aikaa, mutta ei 2 vuotta ole kovin lyhyt aika kun viestittelemme pitkiä viestejä monta kertaa päivässä ja vietämme kuukaudessa 3 vuorokautta yhdessä. Luulisi, että tässä ajassa ihastus olisi jo laimentunut, mutta kohdallani on käynyt juuri päinvastoin.

Lähettäjä: Omalla 
Päivämäärä:   6.8.24 21:58:34

Näin lesbona minussa herää monia tunteita. Ensinnäkin, lesboksi ei vain ryhdytä. Kuulostaa siltä, että sinulla ei ole oikein mitään tunnesidettä miehesi? Oletko oikeastaan missään vaiheessa miettinyt omia tunteitasi aiemmin vai mennyt vain virran mukana?

Todella moni nainen tuntuu nyt miettivän näitä ja on avautunut minulle. Moni tuntuu kuvittelevan, että naisten kesken esim riitely olisi kehittyneempää, kotityöt jakautuivat tasan jne -tämä ei tietenkään ole mikään automaatio.

Kannattaa varmaan aloittaa olemalla itselleen rehellinen. Ehkä jopa terapia olisi tarpeen?

Minusta kuulostaa oudolta todistelulta pysyä suhteessa asunnon sopivan sijainnin ja lainan vuoksi. Yleisesti ottaen myös lasten vuoksi yhteen jääminen on huono tekosyy: lapset kyllä kärsivät jos äiti ei ole onnellinen.

Lesboudessa ei ole mitään ihmeellistä.

Lähettäjä: ”” 
Päivämäärä:   6.8.24 22:23:28

Ap, jännä, voisi olla kuin minun kynästä. Hirmu samoja pohdintoja ollut muutama vuosi ja saman suuntainen elämäntilanne. Mitään en ole asialle tehnyt, nykyinen suhde on ihan hyvä, arkinen toii nöiden vuosien jälkeen. Olen ajatellut että jos vastaan kävelisi se oikea nainen, tietäisin sen kyllö ja toimisin sitten sen mukaan.

En sinällään fantasioi seksistä naisen kanssa tai ylipäänsä kenenkään kanssa, mutta viehätyn useista naisista ja ihailen kauniita salaa etäisyyden päästä.

Lähettäjä: Hep 
Päivämäärä:   6.8.24 22:27:25

Tää on vanha keskustelu, mutta hyvä https://ranneliike.net/keskustelu/6984/avioeroaitiysmyohainen-heraaminen Jos jaksaa lukea koko ketjun niin sille on kakkososakin.

Myös tämä kirja saattaa olla kiinnostava https://atena.fi/kirjat/entiset-heterot

Lähettäjä: Kyllä 
Päivämäärä:   6.8.24 22:45:46

Rupee vaan, ite oon tykännyt!

Päivämäärä:   7.8.24 14:40:49

Omalla, varmasti herättää tunteita. Kuten jo sanoinkin, niin vähän provokatiivinenhan tää aloitus oli. Ehkä hieman karrikatiivinenkin.

Ehdottomasti rakastan kyllä miestäni. Tässä ei ole vain lainat ja lapset, vaan myös kymmeniä muita osasia, jotka kaikki vaikuttaa kaikkeen. Ja ne traumat, josta jo aloituksessa taisin mainita. Ne vaikuttavat ehkä juuri niin, että kun useiden miesten vuoksi on kärsinyt lapsuudesta asti, niin joskus ne hankaloittavat suhdetta nykyiseen mieheen, ilman että hän on oikeasti mitään virhettä tehnytkään. En osaa sanoa, triggeröisikö naisen kanssa samat asiat samalla tavalla. Sitä en oleta, että naisen kanssa helpompaa ois.

Mä en myöskään ikimaailmassa haluaisi esim uusperhekuviota. Se olisi aivan järjettömän rankkaa. Sitten taas jos toinen nainen olisi lapseton, hän ehkä joko haluaisi oman vielä (eli lisää lapsia, nouuu) tai jos olisi vapaaehtoisesti lapseton eikä niitä haluaisi, niin silloin tuskin haluaisi minunkaan kanssa tätä sirkusta pyörittää :D näin kun näitä lapsia on meillä monta, niin ei tämä ole mikään helppo juttu.

Ja kuten sanottua, mieheni on rakas. Ehkä tämä on vaan jotain kriisiä moneenkin asiaan sekä 30-40 ikään liittyen. Ai niin ja terapian olen aloittanut jo! Ja tämä ei ole sellanen asia mitä siellä rupean nyt ekana juttelemaan, jos ensin puisi noita muita asioita läpi. Ehkä se jo auttaa selvittämään päätä. Nyt on kuitenkin niin, että nimenomaan tarvitsisi vakautella elämää, ei pistää sitä uusiksi ties millä impulsseilla. Joten ei, nyt ei päde se ettenkö olisi onnellinen ja lapset siitä kärsisi. Olen vakavasti traumatisoitunut ja sekaisin, siitä ne lapset kärsii, vaikka yritänkin sen minimoida.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   7.8.24 15:07:54

Hienoa että pääset käymään läpi elämäsi asioita jonkun kanssa! Haaveilussa ja eri vaihtoehtojen pohtimisessa ei ole mitään väärää tai hävettävää, anna ajatusten tulla ja mennä. Uskoisin että kun saat enemmän vakautta niin olet vankemmalla pohjalla tekemään muutoksia, tai sitten huomaat että tämän hetkinen suhdetilanne on hyvä.

Päivämäärä:   7.8.24 18:23:36

T, ihana kiitos <3

Mä luulen, että tuossa tosiaan on perää. Toki, jos olenkin oikeasti bi ja vaikka olisinkin tyytyväinen suhteeseeni suurimmin osin, niin mahtaakohan sitten kuitenkin alkaa houkuttaa suhteen kokeilu naisenkin kanssa. Silja oli kyllä löytänyt ihanasti ymmärrystä miehen kanssa. Ehkä jos joskus tulevaisuudessa ja tilanteen ollessa tasapainossa kaikin puolin, voisi moisen tyylistä ratkaisua etsiäkin. Saada ehkä lupa kokeilla, ilman että silti joutuisi luopumaan nykyisestä suhteesta.

Miehethän kuolee lähes aina aiemmin kuin naiset. Ajatelkaa, kun naiset alkavat pistämään hynttyitään yhteen sitten siinä eläkeiässä. Miehet ottaa ja lähtee manan majoille, naiset löytää romantiikan toisistaan.

Voi että, mä rakastan traagisia ajatusleikkejä.

Lähettäjä: juuli 
Päivämäärä:   13.8.24 12:05:54

Onko alottaja päässyt jo kokeilemaan?

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   13.8.24 14:35:02

Minäkin olen ihan tosissani ajatellut muuttavani kaupunkiin ja rupeavani lesboksi.

Lähettäjä: Mimi 
Päivämäärä:   13.8.24 14:53:20

Täällä yksi bi - tosin naisten kanssa säätämisestä on aikaa..olen myös naimisissa miehen kanssa ja on talo, lainat, eläimet, vene..lapsia ei luojan kiitos :D

Itselle on tullut halu ja kaipuu myös nyt 35v iässä ja välillä siinäkin määrin että on ihan vaikeaa. Mies ei tietenkään tiedä.

Lähettäjä: Meppi 
Päivämäärä:   13.8.24 15:53:25

Juulin tavoin kiinnostaa joko viiva on päässyt kokeilemaan tai kertomaan omista haluistaan ;)

Lähettäjä: TT 
Päivämäärä:   13.8.24 17:49:29

Mielenkiintoinen keskustelu. Olen itse eronnut pitkästä liitosta pari vuotta sitten ja miettinyt ja kyseenalaistanut kaikenlaisia asioita yksin ollessani. Ehkä aina ollut jonkinasteinen uteliaisuus naisiin, mutta nyt kun 35-vuotiaana sinkkuna katselen maailmaa aivan uusin silmin, olen alkanut miettimään että kiinnostaako minua ylipäätään miehet kun kertakaikkiaan mikään ei nappaa? Tinderissä menee kaikki vasuriin, livenä luikin paikalta aina kun joku mies katselee kiinnostuneena tai jopa flirttailee. Keksin tuhat ja sata syytä miksi elämä tai seksi ei ole miehen kanssa kivaa, miksi miesvartalo ei nappaa ja mietin voisiko se elämä naisen kanssa olla sitä kaikkea mitä kaipaan.
Toiseksi en ole oikein ikinä kyennyt unohtamaan yhtä naista joka kauan sitten oli työkaverini, vaan ajattelen häntä yhä tietämättä mitä tämä tunne oikein on. Onko se todellista, pelkkää fantasiaa vai joku eronjälkeinen vaihe? Pelkkä ajatuskin tuntuu niin oikealta mutta kuitenkin niin väärältä, enkä ole ikinä ollut naisen kanssa tai välttämättä uskaltaisi sitä lähteä kokeilemaankaan.
Ja kun kuitenkin muutkin naiset niin usein pohtii näitä asioita, en voi täysin poissulkea sitäkään että nämä ajatukset ja halut kuuluvat lähes jokaisen naisen elämään ainakin jossain vaiheessa tekemättä kenestäkään varsinaisesti lesboa tai biseksuaalia. Tai voidaanko seksuaalisuutta yleensäkään lokeroida niin kuin tänä päivänä tehdään?

Lähettäjä: _mies_ 
Päivämäärä:   14.8.24 09:55:29

TT, kyllä ihminen on varmaan sellainen seksuaalinen olento jossa on monenlaista ulottuvuutta.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   14.8.24 10:06:22

Ei siksi ruveta-sitä joko ollaan tai ei.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.8.24 11:08:15

TT, tähän ketjuun nyt varmaan kommentoi sellaiset, joilla on tämänsuuntaisia ajatuksia, mikä luo harhan, että se olisi tosi yleistä kaikkien naisten keskuudessa. Eiköhän se, että tuntee selvää viehätystä naisiin kerro siitä, että on BI. Jos miehet ei kiinnosta yhtään, niin jopa lesbo. Toki seksuaalisuudessa mikään ei taida olla 100% joko tai, vaan se on jana. Itse katselen ja ajattelen vain miehiä sillä silmällä. Kaunista naista katson kyllä ihaillen, mutta ajatus on enemmän että "näyttäisinpä minäkin tuolta", kuin "saisinpa hänet itselleni".

Päivämäärä:   14.8.24 11:20:26

Meinasin myös tulla kommentoimaan, että lesboksi ei ruveta. Joko ollaan tai ei olla.
Bi-utelias olet, et tiedä oletko vai et, mutta mielessäsi harkitset asiaa.
Minulla sama. Joskus olen suudellut tai kosketellut naista, ja se on tuntunut hyvältä. Pelkästään naisen kanssa en kuitenkaan pystyisi pidemmän päälle olemaan, niin paljon nautin miehisestä vartalosta, miehen tuoksusta ja ennenkaikkea peniksestä. Sellaista dildoa ei vielä ole löytynyt, joka aitoa hyvää penistä vastaisi.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   14.8.24 11:39:57

Viiva, et ole kuitenkaan harrastanut naisen kanssa seksiä?
Itse olen harrastanut sekä miesten, että naisten kanssa. Voin sanoa, että naisten kanssa saan 100% joka kerta, miesten kanssa en todellakaan aina. Miesten vartalot, tuoksut, karvat, ja etenkin aivot on alkaneet tökkiä enemmän ja enemmän kun olen ollut naisten kanssa.

Just saying.

Päivämäärä:   14.8.24 11:44:02

Minä kuumenen karvoista miehellä. En tosiaan ole naisen kanssa kuin suudellut ja hyväillyt, mutta esim miehen kanssa pelkkä suuseksi ei anna minulle sitä nautintoa mitä penetraatio, olipa miten taitava kielensä ja käsiensä kanssa tahansa.
Eikä siis tarkoita etten saisi orgasmia, saan, mutta se täydellinen nautinto jota tunnen penetraatiossa, puuttuu.

Lähettäjä: Miehen jyrähdys 
Päivämäärä:   14.8.24 11:50:07

"Minulla sama. Joskus olen suudellut tai kosketellut naista, ja se on tuntunut hyvältä. Pelkästään naisen kanssa en kuitenkaan pystyisi pidemmän päälle olemaan, niin paljon nautin miehisestä vartalosta, miehen tuoksusta ja ennenkaikkea peniksestä."

Naiset voivat kokeilla seksiä saman sukupuolen kanssa ja pysyä silti heteroina. Jos mies tekee saman, hän on heti bi tai homo.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   14.8.24 11:52:13

Voi viiva, viiva. Tuo onkin yleinen harhaluulo, että naisten välinen seksi olisi suuseksiä tai dildoilla leikkimistä. Itse en ole harrastanut kumpaakaan ikinä naisten kanssa! Ja nuo ovat itse asiassa melko harvinaisia naisten kesken :D

Lähettäjä: mitä 
Päivämäärä:   14.8.24 12:20:28

Ne naiset sitten yleensä keskenään tekee?

Lähettäjä: juuli 
Päivämäärä:   14.8.24 13:07:27

mitä: kortin peluuta ja pitsinnypläystä.

Lähettäjä: TT 
Päivämäärä:   14.8.24 16:42:48

Lähettäjä... 

Päivämäärä14.8.24 11:08:15

TT, tähän ketjuun nyt varmaan kommentoi sellaiset, joilla on tämänsuuntaisia ajatuksia, mikä luo harhan, että se olisi tosi yleistä kaikkien naisten keskuudessa. Eiköhän se, että tuntee selvää viehätystä naisiin kerro siitä, että on BI. Jos miehet ei kiinnosta yhtään, niin jopa lesbo. Toki seksuaalisuudessa mikään ei taida olla 100% joko tai, vaan se on jana. Itse katselen ja ajattelen vain miehiä sillä silmällä. Kaunista naista katson kyllä ihaillen, mutta ajatus on enemmän että "näyttäisinpä minäkin tuolta", kuin "saisinpa hänet itselleni".

En varsinaisesti tarkoittanut nyt tätä keskustelua, vaan eletty elämä on näyttänyt ettei ihan harvinaista ole että naisia kiinnostaa naiset jollain tasolla joskus. Enkä minäkään ajattele muita naisia kuin tätä yhtä ja olen ollut hyvin kauan onnellisesti miehen kanssa. Mutta ken sen tietäisi mitä tämä on. Itse en ainakaan tiedä :D Voi olla että ero on saanut minut pettymään miehiin noin yleensä tai että tämä yksi nainen on vaan tosi vetävä. Tai sitten vaan harmittaa miesten habitus tässä iässä. On pitkää tukkaa, partaa, harmahtavia hiuksia, kaljamahaa jne... itse pidän itseni tikissä, ja (valitettavasti?) odotan ja haluan sitä kumppaniltakin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.