Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  38-vuotias nainen etsii 39 - 49-vuotiasta...

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   5.8.24 22:36:58

... miestä. Tällaisia ilmoituksia on vaikka kuinka. Miksi naisille eivät kelpaa nuoremmat miehet? Tuokin tahtoo vielä ehkä lisää lapsia. Siihenkö 49-vuotias isä?

Re: 38-vuotias nainen etsii 39 - 49-vuotiasta...

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   5.8.24 22:41:06

Jos vaikka kysyt siltä.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   5.8.24 22:51:41

En tajua. Oma ikähaarukka +- 5v ja olenkin treffaillut lähinnä itseäni nuorempia. Kiinnostuneita on ollut jonkin verran melkein kymmenen vuotta nuoremmissa, mutta nämä haluavat yleensä lapsia, minä en.

Se oli silloin parikymppisenä kun miehen ehdottomasti piti olla itseä vanhempi :D

Lähettäjä: :E 
Päivämäärä:   5.8.24 23:05:16

Tjah, se on preferenssi siinä missä miehetkin yleensä tahtovat nuoremman naisen. Inhoan aina tätä "miksei naisille kelpaa", ei kyse ole mistään kelpuuttamisista, vaan siitä mikä tuntuu itsestä hyvältä ja luontevalta. Ei niin, että aktiivisesti torjuisi jotain muuta sillä ajatuksella että hyi en kelpuuta kyllä tuollaista.

Itsekin uskoisin laittavani ikähaarukan itseäni vanhemmaksi, joku siinä ajatuksessa itseäni nuoremmasta miehestä on "ällö". Tosiasiassa tietty tässä +30v iässä ei sillä todellisuudessa varmaan olisi niin isoa merkitystä, jos toinen olisi vuoden tai pari nuorempi. Mutta silloin nuorempana, kun henkistä kasvua tapahtuu niin paljon merkittävämmin lyhyessäkin ajassa, se yksikin vuosi ikäeroa saattoi merkata ihmeen paljon. Kai se mieltymys on joku jäänne sieltä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.8.24 23:08:28

Koska oman ikäiset miehet ovat osa jotenkuten siedettäviä, vanhemmat ovat enemmän samalla tasolla henkisesti. Tottakai on poikkeuksia, mutta helpompi löytää järkeä päästä itseä vanhemmilta miehiltä. Ainakin suurimmalla osalla on ne hölmöilyt jo tehtynä, en jaksa katsella pentujen sekoilua.

Päivämäärä:   5.8.24 23:41:46

Juu, se on aina se raja, lähdetkö pelleilemään nuoren kanssa vai alatko kymmenessä vuodessa omaishoitajaksi.

Onneksi on olemassa jopa 60v. miehiä, jotka ovat ihan hyvässä kuosissa, eivätkä ole katkeroituneita. Niitä toki löytää helpommin Suomen ulkopuolelta ja sivistyneestä Euroopasta.

Lähettäjä: perus 
Päivämäärä:   6.8.24 00:23:58

Ainahan naiset on etsineet itseään vanhempaa kumppania, sehän alkaa jo teini-iässä. Missä pullossa on pitänyt kasvaa jos tätä ei ole ennen pannut merkille?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   6.8.24 00:44:41

"Ainahan naiset on etsineet itseään vanhempaa kumppania, sehän alkaa jo teini-iässä."

Nuorempana sen ymmärtää, koska nuoret miehet ovat kakaroita, mutta näitä keski-ikäisten asetelmia en ymmärrä. Jos löytää 49-vuotiaan miehen, seurustelee muutaman vuoden, alkaa sitten yrittää lasta ja vaikka vuoden parin päästä tärppää, niin mies on lapsen syntyessä jo lähellä 55 vuotta. Kun lapsi täyttää 18, mies on 73-vuotias. Ei tuo lapsen näkökulmastakaan mikään optimitilanne ole.

Lähettäjä: Hattivatti 
Päivämäärä:   6.8.24 06:36:51

Reipas 73- vuotias on saattanut olla eläkkeellä jo hetken, lapsen hoitaminen sujuu hyvin kotioloissa, kunnes lapsi muuttaa kotoa pois.
Kyllähän se 38 vuotias äitikin vanhenee.
Mutta mikäpä näissä, itselläni on sellainen -+5 vuoden aikaikkuna joillain muilla se ikä on vaan numero.

Päivämäärä:   6.8.24 06:40:42

Nuorempanakin max 5v vanhempi olis ollut ok, sama edelleen.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   6.8.24 07:15:52

Tuskin 39 vuotias nainen enää lapsia hinkuu?

Miksei elämälle nähdä muuta tarkoitusta kuin lapset? Kumppanikin hankitaan vain lapsen tekoa varten?

Aika surullista ja typerää.

Lähettäjä: pumpum 
Päivämäärä:   6.8.24 07:33:08

...: Aamen!

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   6.8.24 07:50:01

Paljolti tuossa on kyse siitä, että fiksut naiset tietävät miesten haluavan ensisijaisesti nuorempia naisia. Vanhempi kelpaa paremman puutteessa. Jos siis pariutuu nuoremman miehen kanssa, tietää, että se tyyppi häviää siitä viereltä heti, kun parempaa seuraa on tarjolla. Kyllä minullekin joku nätti nuori ori kelpaisi, mutta en voisi elää niin, että joka sekunti pitäisi tiedostaa olevansa se "kun ei muuta saa, niin kauan kun ei muuta saa".

Lähettäjä: Ulpu 
Päivämäärä:   6.8.24 08:07:53

En ymmärrä. Tuossa iässä viisi vuotta ei enää tunnu miltään oikein suuntaan tai toiseen, mutta 10v jo aika paljonkin.
Olen aika viriili, todella aktiivinen niin fyysisesti kuin seksuaalisestikin, ihan OK tasolla keskustelemaan myös älykästä keskustelua päivän polttavista aiheista, hyvässä työssä ja kaiken kaikkiaan hyvin omavarainen, ikä 46 joten vähän vanhempi.
Itseäni 5+ v vanhemmat miehet tuntuvat jo aivan papoilta, fyysisesti voi olla vielä OK, mutta aika moni on päästänyt itsensä repsahtamaan.
40+ vuotiaat ovat aika kiinnostavia; jos heillä on lapsia niin alkavat olla teini-iässä,eli pikkulapsiarki takana, ovat yleensä jo työurallaan hyvässä vaiheessa, ja jaksavat vielä innostua ja panostaa itseensä ja naisseuraan.

Mutta sitten se pointti aloitukseen liittyen
30+ tuntuvat ihan pojilta, heillä on vielä kaikenlaisia odotuksia elämän ja maailman suhteen, ehkä perheajatuksia ja vielä jotenkin epärealistisia käsityksiä siitä, millaista naisseuraa haluavat.
Sitä on vaikea selittää, mutta en voisi kuvitella löytäväni samoja intressikohteita allé 35v kanssa, mutta ehkä en tapaa niitä fiksuja tuon ikäisiä.
Toinen mikä voi olla, että 38v nainen ei halua tapailla nuorempia miehiä, kun pelkää joutuvansa samoille markkinoille 28 v kanssa. Alle 30 naiset on kuitenkin vielä oikeasti nuoria ja kauniita - jos ulkonäölliset asiat merkkaavat. Ja naisille ne merkkaavat, vaikkei me sitä myönnettäisikään.

Ja kyllä, olen parisuhteessa enkä etsi seuraa. Mutta jostain syystä parin viime vuoden aikana, olen pohtinut tätä asiaa aika paljonkin, ja keskustellut useamman miehen kanssa. Ja vientiä olisi nyt paljon enemmän kuin 10v sitten. Tämä on aika outoa. Mutta nautin huomiosta ja flirttailusta ilman sen suurempia tunnontuskia tai pidemmälle menemisiä.

Päivämäärä:   6.8.24 09:21:13

Olen itse 45v ja mieheni 60v. Aika tylyjä kommentteja olen saanut siitä, että päädyn omaishoitajaksi ja tuhlaan elämäni.

Pitäisikö siis lakata rakastamasta ja jättää fiksu ja rakastava ihminen ja ottaa nuorempi, että ikäännytään samaan tahtiin?

Nääh, taidan pitää tämän. Ei sitä tiedä kuka täältä ensimmäisenä lähtee ja miten.

Päivämäärä:   6.8.24 09:44:21

Miehissä juuri on niin että nelikymppiset haluaa alkaa perustamaan perhettä. Kakskymppiset luo uraa, kolmikymppiset elää kakskymppisinä unohdettua nuoruutta. Tämmösiin kuvoihin törmäsin kerta toisensa jälkeen kun olin sinkkuna ikävuosina 29-33-vuotta. Onneksi löysin sitten jollain ihmeen kaupalla ikäiseni aikuisen miehen, joka halusi kanssa perustaa perheen.

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   6.8.24 10:03:47

"Paljolti tuossa on kyse siitä, että fiksut naiset tietävät miesten haluavan ensisijaisesti nuorempia naisia. Vanhempi kelpaa paremman puutteessa. Jos siis pariutuu nuoremman miehen kanssa, tietää, että se tyyppi häviää siitä viereltä heti, kun parempaa seuraa on tarjolla. Kyllä minullekin joku nätti nuori ori kelpaisi, mutta en voisi elää niin, että joka sekunti pitäisi tiedostaa olevansa se "kun ei muuta saa, niin kauan kun ei muuta saa"."

Tämä! Ja tämä:
"Toinen mikä voi olla, että 38v nainen ei halua tapailla nuorempia miehiä, kun pelkää joutuvansa samoille markkinoille 28 v kanssa. Alle 30 naiset on kuitenkin vielä oikeasti nuoria ja kauniita - jos ulkonäölliset asiat merkkaavat. Ja naisille ne merkkaavat, vaikkei me sitä myönnettäisikään."

Toisaalta aloituksen tapauksessa voi olla sekin, että nippa nappa 30 v miehet ovat joskus vielä aika kakaroita, jotka eivät aikuiseen parisuhteeseen edes halua tai kykene.
Näin viisikymppisenä ne ovat 65+ miehet jotka jossain deittipalstoilla kiinnostuu, oman ikäiset haikailee kolmekymppisiä.

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   6.8.24 10:05:08

Ja palstoilla siis tarkoitan nettisivustoja ja sovelluksia, en ilmoittele Maaseudun Tulevaisuudessa 😆 Tuli vähän vanhanaikainen termi.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   6.8.24 10:54:08

Juuri tuosta on kyse, että on vaikea uskoa sen nuoremman miehen pysyvän rinnalla pitkään. Monesti näillä nuoremmilla on vielä se exä miestä itseään nuorempi, joten epäilyttää kuinka vanhalta tällainen vajaa kymmenen vuotta exää vanhempi nainen sitten tuntuu.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   6.8.24 12:43:31

Itse deittailen mielelläni vanhempia miehiä, olen 29 ja monet ikäiseni miehet ovat siinä pisteessä että haluavat perustaa perheen ja saada lapsia. Itse en ole ikinä halunnut olla äiti, joten vanhempien miesten kanssa deittailu on siinä mielessä helpompaa että heillä on ehkä edellisestä suhteesta lapset jo tehtynä tai eivät niitä halua.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   6.8.24 12:44:08

Omat kumppanini ovat olleet väliltä 38-43

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   6.8.24 14:19:47

Olen 55-vuotias ja mies on 65. Nyt jos ero tulisi niin laittaisin ikähaarukaksi 50-60, maksimissaan se 65.

Lähettäjä: nameless 
Päivämäärä:   6.8.24 14:25:55

Yhteiskunnan paine.

Mä olen 47v ja olen yhdessä miehen kanssa, joka on 39v. Mä näytän ikäistäni nuoremmalta eli me ei olla ns. eri paria mutta alkuun oli kova shokki mun anopille, että miniä on melkein 10 vuotta hänen poikaansa vanhempi, plus kun alettiin seurusteleman niin mies ei ollut valmis lapsiin ja mulla taas ikä koko ajan läheni pistettä, että aletaan olla iän puolesta riskisynnyttäjä. Mies oli silloin 27v ja minä 35v. ja vähän tietysti epäröin kun toinen alle kolmekymppinen ja vähän sellaisessa hurvitteluiässä mutta mies pommitti ja ihan kelpo aviomies tuo on.

Miehen yksi kaveri kun kuuli aikoinaan mun iän niin totesi, että olisit mennyt helposti 10 vuotta nuoremmasta. Onni on hyvät geenit.

Lähettäjä: Maria 
Päivämäärä:   6.8.24 15:22:02

Minä ole 20 vuotta nuorempi kuin puolisoni. Yli 10 vuotta yhdessä. Oma ikä 45. Rakkaudesta sitä yhdessä ollaan, kaikki on paremmin kuin hyvin.

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   6.8.24 17:05:47

Miehet ovat henkisessä kehityksessä noin kymmenen vuotta jäljessä naisia, joten jos haluaa samalla tasolla ja samassa elämänvaiheessa olevan ihmisen, pitää ottaa vanhempi.

Sinkkuna ollessani, noin 35-vuotiaana, nuorempien miesten lähestymiset tuntuivat vaivaannuttavilta, siltä, että ovat vain milf-fetissin perässä.

Nykyinen mieheni on minua 11 vuotta vanhempi, 59-vuotias. Nyt jos olisin vapailla markkinoilla, en ihan eläkeläistä etsisi kuitenkaan, varsinkin kun olen ikävuosiani nuorekkaamman oloinen.

Lähettäjä: Öä 
Päivämäärä:   6.8.24 17:59:20

Mies on minua 19 vuotta vanhempi, nyt oltu liki 10 vuotta yhdessä, täytin juuri 44 v. En vaihtaisi päivääkään pois.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   6.8.24 20:01:35

Mulla taas itseäni 10v nuorempi, ikää mulla 42.
En ikinä voisi kuvitella olevani itseäni vanhemman miehen kans.
Tosin oma mies on fiksu, henkisesti kypsempi kuin moni vanhempi mies ja aivan uskomaton muutoinkin.

Päivämäärä:   7.8.24 07:44:52

Varmaan vaikuttaa, mitä suhteelta haluaa.
Lähempänä viittäkymppiä olevat saattavat vielä haahuilla uuden elämän alussa, kun lapset ovat täysikäisä, kuusikymppisillä elämä on jo vakiintunut.

Ja tietenkin 20-30 kukaan ei tiedä mitä haluaa tai mihin päätyy..

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   7.8.24 07:53:05

Itseäni viehättää vanhemmat miehet, joten tietysti lähtökohtaisesti sellaista hakisin. Ehkä johonkin sovellukseen laittaisin 27-40v (itse olen 30). Voisin kuitenkin "ottaa" myös 25- tai 45- vuotiaan, jos kultakimpale sattuisi kohdalle.

Lähettäjä: Ss 
Päivämäärä:   7.8.24 21:48:37

Itse olen 35v nainen ja olen kokenut nämä ikäasiat hieman haasteellisiksi. Eniten kiinnostuneita ovat 10 vuotta nuoremmat, jotka miellän enemmän pojiksi kuin miehiksi. Siinä 30+ ikäluokassa on paljon eronneita ja yksinäisiä etsimässä sellaista naista joka haluaa perustaa perheen. Täytyy mennä 40+ ikäisiin että löytyy henkisesti aikuinen mies jolla on jo lapset tehtynä tai unohdettuna, sillä itse en halua lapsia lainkaan. Harmillista näissä vanhemmissa toki on tuo hiukan repsahtanut olemus, etenkin kun olen itse pitänyt itseni timmissä kunnossa ja elän muutenkin aktiivista elämää. Moni luulee parikymppiseksi.

Lähettäjä: Miekkosnainen 
Päivämäärä:   7.8.24 22:42:23

Vanhassa vara parempi vaikka kelpaisi mikä tahansa mies tai poika

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.