Lähettäjä: Ulpu
Päivämäärä: 6.8.24 08:07:53
En ymmärrä. Tuossa iässä viisi vuotta ei enää tunnu miltään oikein suuntaan tai toiseen, mutta 10v jo aika paljonkin.
Olen aika viriili, todella aktiivinen niin fyysisesti kuin seksuaalisestikin, ihan OK tasolla keskustelemaan myös älykästä keskustelua päivän polttavista aiheista, hyvässä työssä ja kaiken kaikkiaan hyvin omavarainen, ikä 46 joten vähän vanhempi.
Itseäni 5+ v vanhemmat miehet tuntuvat jo aivan papoilta, fyysisesti voi olla vielä OK, mutta aika moni on päästänyt itsensä repsahtamaan.
40+ vuotiaat ovat aika kiinnostavia; jos heillä on lapsia niin alkavat olla teini-iässä,eli pikkulapsiarki takana, ovat yleensä jo työurallaan hyvässä vaiheessa, ja jaksavat vielä innostua ja panostaa itseensä ja naisseuraan.
Mutta sitten se pointti aloitukseen liittyen
30+ tuntuvat ihan pojilta, heillä on vielä kaikenlaisia odotuksia elämän ja maailman suhteen, ehkä perheajatuksia ja vielä jotenkin epärealistisia käsityksiä siitä, millaista naisseuraa haluavat.
Sitä on vaikea selittää, mutta en voisi kuvitella löytäväni samoja intressikohteita allé 35v kanssa, mutta ehkä en tapaa niitä fiksuja tuon ikäisiä.
Toinen mikä voi olla, että 38v nainen ei halua tapailla nuorempia miehiä, kun pelkää joutuvansa samoille markkinoille 28 v kanssa. Alle 30 naiset on kuitenkin vielä oikeasti nuoria ja kauniita - jos ulkonäölliset asiat merkkaavat. Ja naisille ne merkkaavat, vaikkei me sitä myönnettäisikään.
Ja kyllä, olen parisuhteessa enkä etsi seuraa. Mutta jostain syystä parin viime vuoden aikana, olen pohtinut tätä asiaa aika paljonkin, ja keskustellut useamman miehen kanssa. Ja vientiä olisi nyt paljon enemmän kuin 10v sitten. Tämä on aika outoa. Mutta nautin huomiosta ja flirttailusta ilman sen suurempia tunnontuskia tai pidemmälle menemisiä.
|