Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pidätkö lävistyksistä?

Lähettäjä: Reikä 
Päivämäärä:   5.8.24 18:15:00

Onko sinulla lävistyksiä, milloin olet ne ottanut ja onko niistä ollut elämässäsi jotain haittaa?

Re: Pidätkö lävistyksistä?

Lähettäjä: AveMaria 
Päivämäärä:   5.8.24 18:26:43

Pidän, kunhan niitä ei ole liikaa. Suun alueen lävistykset valitettavasti aiheuttaneet ikenien vetäytymistä joten niitä en voi suositella. Lisäksi nännikoru pitänyt ottaa imetyksen vuoksi pois.

Lähettäjä: AveMaria 
Päivämäärä:   5.8.24 18:28:30

Ja siis nuo suun alueen lävärit olleet joku 23 vuotta eikä nyt mitään katastrofaalista ole tapahtunut mutta kannattaisi ottaa pois ettei ikenet vetäydy enempää.

Lähettäjä: .xx. 
Päivämäärä:   5.8.24 18:34:05

On ollut menneinä aikoina kun niitä ei otettu vaan ne tehtiin itse. Nykyisin menee vähän samaan kategoriaan kuin tatuoinnit, eli en erityisesti pidä niistä mutta niitä on ollut tai on vielä itsellä. Lävistyksiä en ole pitänyt vuosikymmeniin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.8.24 18:39:27

korvareijät olen tehnyt itse ja nenäkorun kävin ottamassa oulussa. Nyt haluan rustokorun, mietin että teenkö itse vai käynkö ottamassa.

Tykkään paljon jos on järkevä määrä. En tykkää että on venytyksiä missään tai muutenkaan montaa lävistystä samassa kohtaa

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   5.8.24 18:39:41

En pidä. Lähtökohtaisesti mielestäni jokainen etenkin naamasta lävistetty näyttäisi paremmalta ilman. Ehkä hirvein on septum-lävistys, ei mielestäni sovi kenellekään.

Ok, ehkä jos tyyli on esim. tosi gootti, niin sitten lävistykset "kuuluu asiaan". Mutta ns. tavan tallaajaa ne rumentaa.

Inhotti nuorempana, kun moni kaveri otti napakorun. Ne korun reiät märkivät, olivat kipeitä ja jäivät aina housujen tai sukkahousujen reunaan kiinni :x

Itse otin kielilävistyksen teininä, hirveähän se oli, onneksi tajusin ottaa sen pois muutaman vuoden päästä :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.8.24 18:53:18

Lävistykset on ihania etenkin jos korut ajateltu hienosti setiksi ja käyttäjälleen sopiviksi. Mulla ei ole paljoa itsellä, kaksi kielikorua, vasemmassa korvassa conch, tragus, flat ja rook. Oikeassa conch, tragus ja pari helixiä. Niin ja ne perus korvikset yhdet molemmissa. Nännit haluaisin mutta saa nyt nähdä tuleeko otettua koskaan.

Lähettäjä: Hopea 
Päivämäärä:   6.8.24 10:27:22

Minä pidän korva- ja nenälävistyksistä, erityisesti kun korut ovat siroja ja toisiinsa sopivia. Paksut septum-korut tai korvavenytykset eivät ole mieleeni.
Minulla on vain helix, traguksen jouduin harmikseni ottamaan pois joitakin vuosia sitten.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.