Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.8.24 22:57:24

Kenet ennestään tunnet yms ja mistä tunnistit?

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: Joopa 
Päivämäärä:   4.8.24 23:00:13

Kyllä. Tunnistin asioista mistä kirjoittivat. Toinen oli hyvä ystävä ja toinen työkaveri. On saattanut olla muitakin, mitä ei nyt tule mieleen.

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   4.8.24 23:00:42

Olen, kertoi jossain ketjussa niin tarkkoja tietoja itsestään että tunnisti helposti (koirien nimet, iät ja rodut ja jotain muuta oli vielä mitä en enää muista).

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.8.24 23:05:01

Oletteko tunnistanu myös joitakin täällä jotka kirjoittaa samaan tyyliin, että tämä on henkilö on useampien viestien takana, mutta henkilö on silti tuntematon?

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: kyllä vaan 
Päivämäärä:   4.8.24 23:07:47

Olen, mieheni silloisen ja ehkä nykyisenkin hoidon. On sellainen yleisesti täällä tunnettu kyläpyörä :)

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   4.8.24 23:08:11

Joopa, nyt alkoi herätä kiinnostus millaisia topikkeja tai kommenteja täällä joista heidät tunnistit.

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: kyllä vaan 
Päivämäärä:   4.8.24 23:08:24

Siis todellakin ex-mieheni

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.8.24 23:29:29

Kyllä vaan: voi ei, hirveä kyläoyörä-eksä sinulla, mutta onneksi eksä.

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: hehee 
Päivämäärä:   4.8.24 23:44:15

Vuosia sitten olen. En varmaan muuten olisi tunnistanut mutta sattui kirjoittamaan tapahtumista joissa olin osallisena. Pahoitin mieleni, on entinen kaveri. Ei ole tullut ikävä.

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: Kerran 
Päivämäärä:   5.8.24 00:01:03

Yhden ystäväni joo, joka avautui tänne omasta ikävästä tilanteestaan (laskin nimimerkin ja aiempien viestien perusteella 1+1 ja tajusin että alkaa vaikuttaa huolestuttavan tutulta). Ja onneksi niin, koska hän todellakin tarvitsi olkapäätä johon itkeä ja osasin niiden viestien perusteella lähestyä häntä kysellen mitä ihan oikeasti kuuluu ja tukea hädässä.

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   5.8.24 00:30:13

Joskus kauan sitten tallikaveri kertoi elämästään niin tunnistettavasti, että arvasin kenestä kyse. Oli vähän ehkä kiusallistakin, kun aika arkaluonteisia asioita kertoi anonyymisti.

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: Annah 
Päivämäärä:   5.8.24 00:56:07

Kyllä. Erään katkeran tyhmän tytön jonka hevosella ratsastin. Kirjoitti vähän liian tunnistettavasti kun "jätin maksut maksamatta" ja "viskelin hänen tavaransa roskiin ja "valehtelin ja varastin".

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   5.8.24 00:59:19

Kyllä tunnistan useamman, mutta oletan, että useampi tunnistaa minut.
En kyllä kummemmin salaile kuka olen.

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: Kiss 
Päivämäärä:   5.8.24 01:16:18

Entisen naapurini tunnistin kun kuvaili asuinpaikkaa ja hevosiaan.

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: Kiss 
Päivämäärä:   5.8.24 01:20:17

Missä päin Suomea remontti Riku mahtaa vaikuttaa sitten kun en ole tunnistanut. Oletko isompikin julkkis hevospiireissä :D

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.8.24 01:24:31

Tiedän Ällön oikean nimen.

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   5.8.24 01:53:33

En ole hevospiireissä julkkis.

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   5.8.24 02:26:14

- , hienoa, kaadapa vaikka lasi viiniä itsellesi! :D

Tunnistan yhden ystäväni ja Remontti-Rikun puhelinnumero on tallessa, kun oli puhe bändipaitojen myynnistä.

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   5.8.24 02:27:52

Puhuinpa itseni pussiin - Rikun sähköposti siis on!

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: Jone O 
Päivämäärä:   5.8.24 05:07:29

En oo tunnistanu, mutta kolme oon tavannu ja yhellä oli vakinikki. Oltiin toisillemme nää nimimerkit ;)

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: Hattivatti 
Päivämäärä:   5.8.24 06:17:42

Olen aiemmin. Nykyään en enää, ihmiset ovat oppineet suodattamaan kirjoitustaan.

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   5.8.24 06:27:29

Olen kyllä. Muutamalla kaverilla vakinikki (mm yksi eläinlääkäri). Joihinkin olen tutustunut tätä kautta, eli livenä en tunne, mutta samanlaisessa elämäntilanteessa olleille on joskus ollut oma, topic, jossa kirjoiteltu pr3

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: hvitserk 
Päivämäärä:   5.8.24 06:29:07

Pariin kertaan kyllä, kun ovat kertoneet jostakin tunnistettavasta tilanteesta.

Itse olen joskus eri nimimerkillä kirjoittanut tunnistettavasti ihan siitä välittämättä kun aihe ollut sellainen ettei sillä ole ollut merkitystä.

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: jenkki 
Päivämäärä:   5.8.24 06:31:56

Kyllä, yhden puolitutun tallikaverin. Ja tästä tyypistä tuli paras ystäväni sen seurauksena. Että on tästä foorumista hyötyäkin :)

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   5.8.24 06:41:02

Olen kyllä. Muutamalla kaverilla vakinikki (mm yksi eläinlääkäri). Joihinkin olen tutustunut tätä kautta, eli livenä en tunne, mutta samanlaisessa elämäntilanteessa olleille on joskus ollut oma topic, jossa kirjoiteltu parikin vuotta. Perustettu täällä kirjoittelun jälkeen oma fb-ryhmä ja täten ihmisten henkilöllisyys tullut tietoon.

Hyviä tuttuja onkin tullut tätä kautta. Myös yhden ratsun olen täältä ostanut, alunperin minulle täysin tuntemattomalta henkilöltä.

Tietääkseni en ole negatiivisessa mielessä ketään tunnistanut. Tosin en täällä enää jatkuvasti ravaakaan.

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: Veera 
Päivämäärä:   5.8.24 06:44:46

No tavallaan. Eräs tuttu henkilö oli kuuluisa siitä, että mustamaalasi edellisen tallin aina vaihtaessaan tallia. Jäi siitä kiinni täällä, kun unohti sähköpostikenttään oman nimellä olevan sähköpostinsa

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: Missä on m strömsö 
Päivämäärä:   5.8.24 06:48:40

Yleensä kun on jotain rakkaustopikkeja tunnistan itseni. Myös korttienennustamistopikit sellaisia.

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   5.8.24 06:51:13

Minut on "tunnistettu" useamman kerran, vaikka en ollut kirjoittanut ko. Topiceihin mitään :D

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.8.24 09:47:41

Mä kirjoitan joka topaan eri nimimerkillä nimenomaan sen takia, ettei tunnistettaisi.

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   5.8.24 10:01:32

Lähettäjä: ....
Päivämäärä: 5.8.24 06:51:13

Minut on "tunnistettu" useamman kerran, vaikka en ollut kirjoittanut ko. Topiceihin mitään :D""

Sama. Joku haukkui erästä tallinpitäjää ja "kaveri" väitti että olen minä =)

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: Välilyönti 
Päivämäärä:   5.8.24 12:36:48

Menneinä vuosina tunsin useammankin henkilön ihan IRL ja "ehkä tunnistin" muutaman.

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.8.24 12:48:36

En muista olenko itse keksinyt ketään, mutta teini iässä paljastui ainakin kaksi ikätoveria jotka kirjoitteli melko henkilökohtasia tänne. Niille sitten yhdessä naureskeltiin, olivat vähän nolona :D

Kerran täällä oli joku nimimerkki, mikä on minun lempinimi ja alkoi kuumottaa että toivottavasti kukaan ei luule sen olevan minä...

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: Mimmi 
Päivämäärä:   5.8.24 13:04:31

Tunnistin mun kaverin. Kirjoitti mulle tapahtuneesta asiasta, kuin se olisi tapahtunut hänelle.
Yhden tutun tunnistin nimimerkistä.

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: Dmxm 
Päivämäärä:   5.8.24 13:23:53

Erään kollegan tunnistin joskus. Hän aukoi päätä eräässä ketjussa ja kertoi jopa firmamme nimen ja itsestään sellaisia tuntomerkkejä, että tunnistin. Hän lopetti pään aukomisen vasta kun ihan nimellä mainitsin "Nyt Maarit turpa kiinni. Pomo ei varmasti tykkää kun kuulee mitä täällä kirjoittelet." Hän siis haukkui muita ketjuun kommentoineita, kollegojaan ja työpaikkaamme.

Ai että hän oli taatusti ihan kuset housussa töissä kun pelkäsi, että hänet käräytetään pomolle eikä hän tiennyt, kuka hänet oli tunnistanut :D

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.8.24 14:12:39

Olen tunnistanut.

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   5.8.24 15:32:43

Olen tunnistanut puheista ja kirjoituksista toisin päin. Nimimerkki Kukka (jonka monet varmasti muistavat ja jonka henkilöllisyyskin sittemmin kävi hyvin täällä ilmi) paasasi täällä aikoinaan usein tietyistä asioista. Kerran sitten erään kaupan edessä tuli vastaan tyttärensä(?) seurassa nainen, joka parhaillaan paasasi ihan samoin sanoin jostain asiasta ja totesin, että ei hemmetti, tuohan on Kukka :D

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   5.8.24 16:50:26

Kyllä, monesti.

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: Ripsi 
Päivämäärä:   5.8.24 17:02:49

Kyllä, mutta aina vain siis hyvässä mielessä

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   5.8.24 21:24:47

Yhden taulapään ainakin :D

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   5.8.24 21:26:27

Olen tunnistanut silloisen ystäväni kämppiksen sekä erään kaverini.

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.8.24 21:32:25

Tallinpitäjän kun kysyi neuvoa naapuriinsa jonka sekoilu kuulosti hyvin tutulta vaikken juuri siitä asiasta ollutkaan kuullut. Asiallinen ja neutraali viestittelijä oli ainakin siinä ketjussa.

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   5.8.24 21:50:17

Muutaman yhdistänyt jutuistaan. Mitä muuten Kukalle tapahtui, minne hävisi? Hänen lapsilla oli hauskat nimet.

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.8.24 21:54:03

Tämän takia nimimerkki vaihtuu kokoajan

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   5.8.24 21:55:05

Kukka on aktiivisena facessa useammissa ryhmissä. Kyllästyi varmaan jatkuvaan lynkkaukseen täällä.

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   5.8.24 21:58:35

En, mutta yhdestä mietin, että kuka hän on, kun olemme selkeästi samalta seudulta.

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   5.8.24 22:06:15

Olen tunnistanut erään, koska hän kirjoitti samasta tunnistettavasta aiheesta Facebookin harrastusryhmään omalla nimellään ja tänne samaan aikaan nimimerkillä.

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.8.24 22:17:14

Tallinpitäjän. Ottaa nokkiinsa aina kun tänne joku kirjoittaa sanallakaan mitään mikä voisi viitata talliin.

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: 🤣 
Päivämäärä:   5.8.24 22:25:20

Olette jokainen tiedossani. 🤣

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   5.8.24 22:42:08

Monet kerrat, itseasiassa pääosin tietää kuka kirjoittaa. Yritystoimintaa koskevia asioita siis. Esim tyytymättömiä asiakkaita on harvoin, harvat entiset oppilaat myöskään haukkuu ja kilpailevan yrityksen haukkumisetkin olen tunnistanut. Sillai huvittavaa että posiitivisista kirjoittajista ei ole hajuakaan ketä ne on 

  Re: Oletko tunnistanut ihmisiä täältä?

Lähettäjä: Åpo 
Päivämäärä:   5.8.24 23:07:30

”En, mutta yhdestä mietin, että kuka hän on, kun olemme selkeästi samalta seudulta.”

Keskusteluja joskus seuranneena, taidan tietää ketä tarkoitat. Terveisin myös samalta seudulta :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.