Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko teitä kiusattu täällä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.8.24 22:35:53

Millainen tapaus? Tunsitko kiusaajan tai kiusaajat?

  Re: Onko teitä kiusattu täällä?

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   5.8.24 00:24:07

Kai se kiusaamiseksi lasketaan, kun aina neljän viikon välein tulee yksi häirikkö päätään aukomaan jokaiseen ketjuun, johon tänne kommentoin.
Todennäköisesti joku vanha hoito, jolle on jäänyt jotain hampaankoloon ja kelamassit saatuaan kerää rohkeutta / kiukkua kerta kuussa.

  Re: Onko teitä kiusattu täällä?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   5.8.24 01:21:41

Mitä kukakin pitää kiusaamisena. Ylisviiva on lainannut toisinaan nickiäni ja kirjoitellut älyvapaasti kommentteja, mutta eipä jai noita kukaan tosissaan ota.

  Re: Onko teitä kiusattu täällä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.8.24 01:23:37

Lauta* (ei "Ylis").

  Re: Onko teitä kiusattu täällä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.8.24 01:34:22

No ei sillä tavalla että olisi nimimerkin takia maalitettu, kun aina olen kirjoittanut vain viivana ja niin varmaan tuhat muutakin. Mutta joskus vuosia sitten kun kerroin kissani kuolemasta ja että itkin paljon, sekä ennen että jälkeen lopetuksen, niin sain aika "kivan" kommentin siitä että käy kissaa sääliksi kun omistaja pilaa viimeiset hetket itkemällä ja että minulla ei pitäisi olla mitään eläimiä ja ties mitä muuta.

Joku itse hyvin pahoinvoiva ilmeisesti. Come on, kissa oli tuossa vaiheessa jo kuollut, asianmukaisesti koko elämänsä hoidettu ja asianmukaisesti eläinlääkärissä lopetettu, niin miksi pitää tulla lyömään lemmikkinsä menettänyttä suruaikaa viettävää henkilöä.

  Re: Onko teitä kiusattu täällä?

Lähettäjä: Eipä juuri 
Päivämäärä:   5.8.24 02:01:27

Ei oikeastaan muuten kuin ne perinteiset ”aloittaja on aina väärässä” ja ”provo” (vaikka kyseessä ei ollut provo, mutta tiettyjä yksityiskohtia oli muutettu, ettei minua tunnistettaisi).

  Re: Onko teitä kiusattu täällä?

Lähettäjä: Jone O 
Päivämäärä:   5.8.24 05:49:52

Ei kiusattu, joskus veetuiltu. Mutta opin läksyni. Vähänkin kriittisiä kommentteja tai muuten riskisalttiit aaiat pitää kirjoittta välimerkkinä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.