Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kaveri kävi lapsen kanssa viikonloppukylässä...

Lähettäjä: Bingo 
Päivämäärä:   4.8.24 22:07:40

...ja ajattelin, että olisipa kaikki lapset samanlaisia!

Olen itse vela ja aika vähän lasten kanssa tekemisissä, joten vähän etukäteen hirvitti, että mitä tästä tulee. Mutta meillä oli tosi kivaa! Perjantaina tulivat alkuillasta. Syötiin ja jutusteltiin. Katsottiin olympialaisia. Illalla käytiin saunassa ja syötiin iltapala ja yhdeksältä lapsi meni nukkumaan ilman mitään tappelua. Lauantaina aamupalan jälkeen katsottiin vähän aikaa yhdessä lastenohjelmia. Sitten mentiin uimahallin ja siellä vierähtikin aikaa. Hieman lapsella huuli mutristui, kun kerrottiin, että nyt pitää lähteä, mutta äitinsä selitti lapselle rauhallisesti, että nyt on aika lähteä tekemään muuta ja lapsi oli sen jälkeen ihan ok. Mentiin syömään ravintolaan ja lapsi oli koko ajan tosi kiltisti, vaikka ruoka vähän huonosti maistuikin. Ruoan jälkeen käytiin päivälevolla, sitten kävelyllä ja leikkipuistossa ja sieltä kun päästiin, niin lapsen kanssa tehtiin iltapuuhat ja hän meni taas kiltisti yhdeksältä nukkumaan. Toivotti hyvät yöt halin kanssa. Muisti aina kiittää, kun nousi ruokapöydästä.

Ihan huippu tyyppi, tuo lapsi! Naurettiin välillä kaikki kolme ihan katketaksemme, kun hassuteltiin. Tänään kun lähtivät kotiin, niin oli vielä pyytänyt äitiään laittamaan minulle viestin, että oli tosi kivaa. Tuli hyvä mieli tästä viikonlopusta. :)

  Re: Kaveri kävi lapsen kanssa viikonloppukylässä...

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   4.8.24 22:18:30

Kiva, kun joskus joku jaksaa kirjoittaa positiivisiakin asioita :) yleensä kaikki vaan valittaa niistä häiriköistä ja ihan kuin kaikki sitten olisivat sellaisia, vaikka vain ne häiriköt huomataan.

  Re: Kaveri kävi lapsen kanssa viikonloppukylässä...

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   4.8.24 22:22:55

Lapset on kivoja arjessa ja seikkaillessa <3

Ne eivät todellakaan ole parhaimmillaan siellä missä velat yleensä lapsia näkee: ruokakaupassa, sokerihumalassa mummulassa tai sukulaiskylässä, huoltisikalla syömässä pitkän autoreissulla jne

  Re: Kaveri kävi lapsen kanssa viikonloppukylässä...

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.8.24 22:24:23

Ihana kirjoitus!

  Re: Kaveri kävi lapsen kanssa viikonloppukylässä...

Lähettäjä: Ihan normaali laps 
Päivämäärä:   4.8.24 22:25:50

Voihan velan yllätysavautuminen

  Re: Kaveri kävi lapsen kanssa viikonloppukylässä...

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.8.24 23:31:03

Kiva, että teillä on ollut kiva viikonloppu. Voi, kun meilläkin kävisi vieraita.

  Re: Kaveri kävi lapsen kanssa viikonloppukylässä...

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   5.8.24 01:35:30

Vieraskoreutta... Kotonaan varmaan tuokin osaa olla oikea vittusaatana.

  Re: Kaveri kävi lapsen kanssa viikonloppukylässä...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.8.24 01:41:45

Vela ?

  Re: Kaveri kävi lapsen kanssa viikonloppukylässä...

Lähettäjä: Jone O 
Päivämäärä:   5.8.24 05:14:26

Olet valevela. Nyt tajuat mitä lapset voi tuoda elämään. Mä en oo vela, mutta aina ei onnistu. Mutta oon silti hassussa iässä. Kummityttöni lapset ovat koulu-uran alussa ja sit toinen luokka on alussa kahdella suht. läheisellä.

  Re: Kaveri kävi lapsen kanssa viikonloppukylässä...

Lähettäjä: Bingo 
Päivämäärä:   5.8.24 07:17:23

Olen tavannut tämän lapsen myös kotonaan ja sielläkin oli kyllä niin hyvin käyttäytyvä, että siksi uskalsin tätä viikonloppua ehdottaa.

Jone O: Ei pelkoa, että haluaisin omia. :D Nautin elämästäni näin.

  Re: Kaveri kävi lapsen kanssa viikonloppukylässä...

Lähettäjä: ….. 
Päivämäärä:   5.8.24 09:16:18

Meillä käy paljon lapsia kylässä ja kaikki ovat tuollaisia kilttejä ja hyvin käyttäytyviä. Huonosti käyttäytyviin törmää useimmiten hötölässä.

  Re: Kaveri kävi lapsen kanssa viikonloppukylässä...

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.8.24 09:35:03

Mikä on vela?

  Re: Kaveri kävi lapsen kanssa viikonloppukylässä...

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   5.8.24 09:55:12

Oisko vapaa ehtoiseti lapseton, tjn?

  Re: Kaveri kävi lapsen kanssa viikonloppukylässä...

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   5.8.24 10:27:40

Kiva kertomus, utelen että minkä ikäinen lapsi?

  Re: Kaveri kävi lapsen kanssa viikonloppukylässä...

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   5.8.24 11:06:02

Kyllä meidänkin lapsi osaa käyttäytyä, ei kaikki ole niin kuin täällä saa lukea. Äitini sanookin useasti, kuinka ihanaa kun on seuraa kauppareissulle tai ravintolaan kun lapsen on aina valmis mummon kanssa menemään.

  Re: Kaveri kävi lapsen kanssa viikonloppukylässä...

Lähettäjä: Hu 
Päivämäärä:   5.8.24 11:08:54

Itse oon lapseton ja kyllä mun lähipiirissä on kivoja lapsia.

  Re: Kaveri kävi lapsen kanssa viikonloppukylässä...

Lähettäjä: Pesijä 
Päivämäärä:   5.8.24 11:30:25

Kiltit lapset on ok, muut hirveitä. Terveisin myös vela.

  Re: Kaveri kävi lapsen kanssa viikonloppukylässä...

Lähettäjä: Bingo 
Päivämäärä:   5.8.24 11:44:08

.. : Täyttää tammikuussa 6 vuotta.

  Re: Kaveri kävi lapsen kanssa viikonloppukylässä...

Lähettäjä: Trondheim 
Päivämäärä:   5.8.24 11:55:26

Oma asenne vaikuttaa niin paljon. Erään luokkalaiseni äiti oli/on hyvin lapsivastainen. Tämä oma lapsensa oli kuitenkin erilainen ja "parempaa seuraa". Käytöstavat aikuisten seurassa oli varmaan moitteettomat, mutta esimerkiksi koulussa tuo ei osannut käyttäytyä yhtään. Naama nyrpällään kulki ja oli niin paljon parempi. Sama meno jatkunut kuulemma aikuisena niin äidillä kuin tyttärellä. Äiti vihaa lapsia eikä kuitenkaan voi sanoa tätä suoraan tallinsa asiakkaille. Lapset ovat ihan kilttejä, tavallisia lapsia ja heitä käy hyvin harvakseltaan tallilla muutenkin.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.