Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kaveri(t) ei jää odottamaan

Lähettäjä: Lotta 
Päivämäärä:   4.8.24 18:30:52

Lyhyesti: Kaveri pyysi minua mukaan ryhmämatkalle, johon lähdin mielelläni mukaan. Emme näe usein välimatkan takia, mutta pidämme yhteyttä. Matkan aikana kaveri lyöttäytyy toisen seuraan ja alkaa kohdella minua kuin ilmaa. Hän mielummin juttelee tämän toisen kanssa ja seuraa häntä kaikkialle. Sitten kun meidän piti lähteä viettämään iltaa, kaverini lähti toisten kanssa jo menemään eikä odottanut minua kun en ollut vielä valmis.

Mistä moinen käytös? Yritin toki olla heidän mukana, mutta olin kolmantena pyöränä. Taitaa olla entinen kaveri.

  Re: Kaveri(t) ei jää odottamaan

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   4.8.24 18:32:18

No kyllä on entinen kaveri. Nykyajan äshoul minäminä.

  Re: Kaveri(t) ei jää odottamaan

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   4.8.24 18:37:51

Ei kavereita heivata noin helposti tai ollaan pian yksin.

Oletko kiva, kiinnostunut muidenkin asioista? Hyvä hygienia, siistit vaatteet? Oletko vastuullinen ja täsmällinen (valmis lähtemään sovittuun aikaan)?

Reflektio on tärkeä taito. Oma elämänlaatu paranee kun alkaa olla rehellinen omista epäkohdista. Usein ym tapauksissa parantamisen varaa on puolin ja toisin. Ei aina luovuteta vaan parannetaan itse siinä missä voidaan ja katsotaan mihin se vie.

Hyviä tyyppejä kyllä kunnioitetaan. Ole pitkäjänteinen ja rehellinen itsellesi.

  Re: Kaveri(t) ei jää odottamaan

Lähettäjä: Tai sitten 
Päivämäärä:   4.8.24 18:54:44

.. //Tai sitten kaveri on näitä joka tylsistyy hetkessä seuraan ja aina pitää olla jotain mielenkiintoisempaa, hohdokkaampaa ja tehdää päätöksiä hetken mielijohteesta. Mihinkään ei pystytä sitoutumaan, koska voi tulla jotain kivempaa tekemistä ja vaikka olisikin jotain sovittu niin niistä ei pidetä kiinni vaan kaikkien pitäisi ymmärtää, kun tekeekin oharit.

Pari tälläisiä ollut kaveripiirissä eikä todellakaan kyse ole muiden ihmisten käytöksestä vaan nämä eivät kunnioita muita ja menevät se oma napa edellä eikä yhtään osata olla aloillaan ja sitoutua mihinkään. Kunnon tuuliviirejä enkä jaksa enää tuhlata tuollaisiin aikaa.

  Re: Kaveri(t) ei jää odottamaan

Lähettäjä: Ahr 
Päivämäärä:   4.8.24 19:30:24

Ei kuulosta kaverin toiminnalta. Tainnut tarvita sinut vaan seuraksi matkalle, kun ei ole yksin viitsinyt/uskaltanut lähteä ja kun reissussa on löytynyt sinua parempaa seuraa, on hän kylmästi heittänyt sut rannalle. Luultavasti sille toiselle valehdellut jo susta ummet ja lammet, tyyliin että olet stalkkeri ja läheisriippuvainen ja väkisin tungit samaan reissuun, ei oteta sua mukaan vaan hävitään nopeasti.
Tsemppiä, ansaitset parempaa!

  Re: Kaveri(t) ei jää odottamaan

Lähettäjä: Viiva 
Päivämäärä:   4.8.24 20:07:54

"Oletko kiva, kiinnostunut muidenkin asioista? Hyvä hygienia, siistit vaatteet? Oletko vastuullinen ja täsmällinen (valmis lähtemään sovittuun aikaan)?"

Eiköhän nämä asiat ole selvinnyt kaverille jo ennen matkaa. Jos toisessa jokin nyppii isosti, ei häntä pyydetä matkalle mukaan.

  Re: Kaveri(t) ei jää odottamaan

Lähettäjä: Hkkl 
Päivämäärä:   4.8.24 20:39:49

Puhutko koko ajan ja oletko hidas toimissasi?

  Re: Kaveri(t) ei jää odottamaan

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   4.8.24 20:56:24

Siis miten nämä kysymykset liittyvät asiaan? Ihanko oikeasti on niin juntteja ja inhottavia ihmisiä, että heidän mielestään kaverin dumppaaminen olisi ok jos kaveri puhuu liikaa, on hidas lähtemään, käyttää vääriä vaatteita tai haisee hieltä?

Emt, mutta itselläni ainakin on monenlaisia kavereita: löytyy ihana, umpikiltti aina innostuneesti äänessä oleva, löytyy erikoisesti pukeutuvia, löytyy tyyppiä joka lähtiessä juoksee vielä vartin ympäriinsä etsimässä hävinnyttä puhelinta/lompakkoa/vaatetta/mitälie, löytyy tyyppiä jolla hiki haisee vaikka kuinka olisivat juuri käyneet suihkussa… Eikä tulisi mieleen ketään heistä jättää tuolla tavoin jos olisin pyytänyt mukaan matkaan? Rakkaita kaikki.

  Re: Kaveri(t) ei jää odottamaan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.8.24 21:03:58

Olit vararengas. Minäkin monesti olen ollut. En nykyään, kun olen kyllästynyt kaverisuhteisiin jotka eivät koskaan ole vilpittömiä.

  Re: Kaveri(t) ei jää odottamaan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.8.24 21:45:44

Olisi entinen kaveri.
Tsemppiä ja koeta keksiä tekemistä loppulomaksi yksin kivaa tekemistä. Jättäisin "kaverin" rauhassa olemaan muiden kanssa.

  Re: Kaveri(t) ei jää odottamaan

Lähettäjä: Lotta 
Päivämäärä:   4.8.24 23:39:18

En tiedä onko minussa sitten joku vikana, mutta kyllä täytyy sanoa, että loukkaannuin kaverin toiminnasta eikä se minusta ollut oikein. Se tuli myös aika yllätyksenä, en olisi hänestä uskonut sellaista. Tuli sellainen fiilis, että hän halusi minut vain varaseuraksi jos ei parempaa löydy, tai sitten ettei hänen tarvisi matkustaa yksin. Eli aivan kuten te muutkin arvelitte.

Mitä enemmän hän tutustui muihin, sitä enemmän hän tavallaan etääntyi minusta. Eihän näiden tarvitse pois sulkea toisiaan, tai siis voisimme kaikki olla yhdessä. Minun seurani tuntui kelpaavan vain silloin, kun ei muita ollut paikalla. Ja mielestäni käyttäydyin koko ajan samalla tavalla, pyrin luomaan keskustelua, tekemistä jne. ihan niin ennenkin.

  Re: Kaveri(t) ei jää odottamaan

Lähettäjä: Sori mut 
Päivämäärä:   5.8.24 02:52:17

Olisiko tässä ollut kyseessä joitain uusia tuttavuuksia joiden kanssa on ollut tarvetta esittää? Ehkä tunsi itsensä epävarmaksi itsekin?

En sano tätä kaveria puolustellen - tosi inhottavaa toimintaa. Ottaisin puheeksi jos on tärkeä kaveri, muuten saisi olla ihan saman tien entinen.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.