Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Exän pelottava muutos

Lähettäjä: Millahei 
Päivämäärä:   4.8.24 00:22:06

Seurustelin muutaman vuoden miehen kanssa joka oli sairaalloisen mustasukkainen. Erityisesti kohteena oli pitkäaikainen miespuolinen ystäväni jota ex ei voinut sietää. Ex oli sliipattu kauluspaitamies jolle täydellinen kroppa oli tärkeää. Tämä ystäväni on pitkätukkainen vähän vatsakas bändipaitahemmo jota ex syvästi halveksui. Tämä ystäväni oli vaativassa työtehtävässä mikä aiheutti kateutta exässä (joka tosin itsekin oli oikein hyvässä työssä) mutta kauhisteli miten joku voi olla noin kamalan näköinen ja tyylinen ja miten voin pitää tuollaista ystävänäni.

No, suhde kaatui oikeastaan tähän ja jatkuvaan epäilyyn että petän exää tuon ystäväni kanssa. Kyttääminen oli suorastaan sairaalloista ja tuosta ystäväni tuli exälle pakkomielle. Halusi lopettaa suhteen koska ei ikinä voi vetää vertoja tuolle ystävälleni.

Nyt yhteinen kaverini oli törmännyt exää juhlissa ja järkyttynyt: ex oli kuin kopio tuosta ystäväni. Tukka oli olkapäille ja laitettu samalla tavalla erikoisesti kuin ystävälläni, kauluspaita oli vaihtunut bändipaitaan ja kaikki eleet jne olivat kuin kopioitu. Näin juhlista kuvan jossa exäkin oli ja tämä kaikki oli sen perusteella totta.

Erosta on neljä vuotta emmekä ole olleet missään tekemisissä. Minä olen kaikkea muuta tuossa miehessä kaivannut paitsi sitä hullua mustasukkaisuutta. Olen ollut suruissani ja ikävissäni. Hän ei ole vastannut yhteenkään viestiini joilla yritin jossain vaiheessa lähestyä. Nyt yhtäkkiä hän on muuttanut itsensä tuon näköiseksi. Sanoi yhdessäolon aikana että sittenkö vasta kelpaa kun muuttaa itsensä samanlaiseksi.

Nyt huolettaa todella. Kannattaako ottaa enää yhteyttä ja kysyä miten menee? Vai antaa olla? En usko että meistä enää koskaan tulee paria. Sillä en ole ottamassa yhteyttä. En edes tiedä miksi.

  Re: Exän pelottava muutos

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.8.24 00:25:18

Älä todellakaan ota yhteyttä! Eroon oli syynsä, ja ulkoinen muutos ei sitä perimmäistä syytä poista mihinkään.

Ennemmin katoa vielä kauemmas tästä tyypistä!
Punaiset liput liehuu ihan todellakin kaikessa tossa.

  Re: Exän pelottava muutos

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.8.24 00:51:16

Minkä ikäisiä olette?
Toihan nyt oli ihan selvää kun tekstiäsi luki, jo ennen kuin pääsi tuohon muodonmuutokseen, että exä ihaili ystävääsi ja huono itsetunto sitten kehitti päässä noita mörköjä että sinä et häntä haluaisi.
Voihan olla että exä vihdoin elää elämää sellaisena kun on aina halunnut? Eli iloitsisin vaan hänen puolestaan mutta jättäisin myös rauhaan.. se on sun exä, nyt katse vaan eteenpäin.

  Re: Exän pelottava muutos

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.8.24 00:51:57

Ja siis mitään kovin pelottavaa tuosta nyt ei saa kyllä vääntämälläkään :D Annat vaan olla.

  Re: Exän pelottava muutos

Lähettäjä: Henrikki 
Päivämäärä:   4.8.24 00:53:02

Aina voi vähän pitää yhteyttä..

  Re: Exän pelottava muutos

Lähettäjä: Millahei 
Päivämäärä:   4.8.24 01:03:32

"Minkä ikäisiä olette?"

Molemmat välillä 40-45v eli ei tosiaankaan mitään nuoria.

Hyvä pointti tuo että ex ihaili ystävääni ja on nyt vihdoin sellainen kuin haluaa. Olisipa näin!

  Re: Exän pelottava muutos

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.8.24 01:08:28

"Nyt huolettaa todella."

Miksi? Anna toisen olla rauhassa ja elää elämäänsä. Elä sinäkin omaasi.

  Re: Exän pelottava muutos

Lähettäjä: Oinas 
Päivämäärä:   4.8.24 04:09:47

Tulee mieleeni oma eksä, joka oli siis aina homssuinen eikä väluttänyt kauheasti mihin pukeutuu ja kuinka hän aina haukkui kaikkia muita hyvin pukeutuneita miehiä pilkallisesti dressmaneiksi ja mutä noikin luulee olevansa. Kunnes itse muuttui täysin samalaiseksi. Joka päivä tuli zalandolta paketteja, kun mies pisti muodonmuutokseensa tuhansia euroja rahaa. Yhtäkkiä kaapissa oli 40 kauluspaitaa ja sitä rataa ja kenkiä enemmän kuin Carrie Bradshawlla.

Huono itsetunto eksällä oli aina ja sitä aika taitavasti osasi peittää.

  Re: Exän pelottava muutos

Lähettäjä: Ninni 
Päivämäärä:   4.8.24 04:15:39

Todellakaan et ota yhteyttä. Ex on syystä ex, ja mitenköhän mustasukkainen mieli mahdollisesti suhtautuisi siihen että kiinnostut kun ex alkaa näyttää ystävältäsi. Kiva jos on vain löytänyt itsensä kaikkien näiden vuosien jälkeen mutta pysyisin todella kaukana.

  Re: Exän pelottava muutos

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   4.8.24 06:59:36

"mitenköhän mustasukkainen mieli mahdollisesti suhtautuisi siihen että kiinnostut kun ex alkaa näyttää ystävältäsi"

No tämä. Et todellakaan ota yhteyttä.

  Re: Exän pelottava muutos

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.8.24 08:03:14

"Tukka oli olkapäille ja laitettu samalla tavalla erikoisesti kuin ystävälläni",
"kaikki eleet jne olivat kuin kopioitu"

"Ja siis mitään kovin pelottavaa tuosta nyt ei saa kyllä vääntämälläkään"

Ai ei vai?

  Re: Exän pelottava muutos

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   4.8.24 08:29:41

Jos hän olikin piilohomo ja salaa ihastunut itse tähän kaveriin?

  Re: Exän pelottava muutos

Lähettäjä: Millahei 
Päivämäärä:   4.8.24 08:35:09

Kiitos kommenteista.

Ei koskaan osoittanut kiinnostusta miehiin, mutta mistä sitä tietää.. Ystäväni puolestaan on homoseksuaalisuaali mutta sitä exä piti keksimänäni valheensa jolla peittelen pettämisen jäljet.

Ehkä tosiaan parempi etten kysele mitään ja annan olla.

  Re: Exän pelottava muutos

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   4.8.24 09:36:34

"Ja siis mitään kovin pelottavaa tuosta nyt ei saa kyllä vääntämälläkään"

No tosi iso red flag tuo on! Jos IHAN kaiken on kopioinut eleitä myöten!

Eri asia, jos vaikka hiukset ois kuten aloittajan eksällä tai vaatetus oiskin rennompi jne. mutta että KAIKKI muutettu.

En ottaisi yhteyttä missään nimessä! Eroon on ollut syy.

  Re: Exän pelottava muutos

Lähettäjä: Epa 
Päivämäärä:   4.8.24 10:04:36

Minulla oli yläkouluaikana kaveri, joka alkoi kopioida ulkonäköäni. Ihastui poikaystäviini ja yritti vikitellä heitä. Hakeutui lopulta samalle alallekin vaikka ei ollut siitä oikeasti kiinnostunut. Tässä vaiheessa olin jo alkanut tehdä pesäeroa. Kopioi minua mutta selän takana yritti valehtelemalla järjestää minulle hankaluuksia. Lopulta yritti puukottaa minut koska "meitä voi olla vain yksi". Tietääkseni on laitoshoidossa edelleen.
Älä ota yhteyttä. Pysy kaukana. Jos exällä sattuu olemaan nuppi napsahtanut, voit vaarantaa paitsi itsesi, myös ystäväsi.

  Re: Exän pelottava muutos

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.8.24 10:09:59

"Sillä en ole ottamassa yhteyttä. En edes tiedä miksi."

^ Tämä. Jos jo alitajuntasi kertoo sinulle jotain, kuuntele sitä.

  Re: Exän pelottava muutos

Lähettäjä: Millahei 
Päivämäärä:   4.8.24 11:54:05

Kaikessa säälittävyydessäni mulle tuli ekana ajatus että hän edelleen kaipaa mua. Koska sitä toivon. Sitä että se kaikki hlvetin sairas mustasukkaisuus katoaisi siitä ihmisestä ja se olisi muuten sellainen kuin on.

  Re: Exän pelottava muutos

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.8.24 13:08:08

Nyt alkaa vaikuttaa siltä että sun pitää olla enemmän huolissasi itsestäsi kuin exästä.

  Re: Exän pelottava muutos

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   4.8.24 13:13:54

Olisin aloittajana tosi huolissani itsestäni. Tyyppi siis jätti sinut, eikä ole pitänyt mitään yhteyttä vuosiin. Ja nyt kuvittelet, että tyylinmuutos johtuu sinusta? Joo ei.

  Re: Exän pelottava muutos

Lähettäjä: Millahei 
Päivämäärä:   4.8.24 14:09:15

No varmaan jo on syytä olla huolissaan. Tuli vaan mieleen viimeiset sanat jotka sanoi mulle että kelpaako hän sitten kun on muuttunut ystäväni kaltaiseksi.

  Re: Exän pelottava muutos

Lähettäjä: hvitserk 
Päivämäärä:   4.8.24 15:30:47

Aloittajan on syytä olla huolissaan itsestään jos edes leikittelee ajatuksella siitä että ottaisi yhteyttä mieheen. Tämähän on ilmiselvästi seonnut täydellisesti. Ties mitä kaikkea hänellä vielä olisi suunnitelmissa.

... Vai onko tämä satu?

  Re: Exän pelottava muutos

Lähettäjä: Lori 
Päivämäärä:   4.8.24 22:22:42

Koitahan aloittaja nyt päästä yli siitä exästä ja jatka omaa elämääsi...

  Re: Exän pelottava muutos

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   4.8.24 22:45:34

0/5 melko kökösti muuttuu tarina sitä mukaa kun joku kysyy. Jos tätä EX oletettua kiinnostaisi sinä olisi hän ehkä itse ottanut yhteyttä. Hää on jatkanut jo aikaa sitten elämäänsä.

  Re: Exän pelottava muutos

Lähettäjä: Millahei 
Päivämäärä:   4.8.24 23:13:18

En nyt tiedä mikä on muuttunut.

Minua kyllä huolettaa exän tilanne. Haluaisin vaan jotenkin että hänellä olisi asiat mallillaan. Tuon uuden ulkonäön perusteella ei ole.

Fakta on että minä olisin halunnut olla hänen kanssaan enkä koskaan pettänyt häntä. Hän halusi lopettaa suhteen koska oli sitä mieltä että riittää vasta kun on kuin ystäväni. Ja koska petin häntä jatkuvasti eikä voinut enää katsella sellaista.

  Re: Exän pelottava muutos

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.8.24 23:25:06

Siis millä perusteella exälläsi ei voisi olla kaikki mallillaan, vaikkei hän ole ulkonäöllisesti sama kuin neljä vuotta sitten? Ihmiset muuttuvat, etkä tunne häntä enää. Exäsi ei ole halunnut olla sinun kanssa missään tekemisissä neljään vuoteen. Miten ihmeessä kuvittelet, että tässä on nyt kyse sinusta ja muutos on sinun takiasi tehty?

  Re: Exän pelottava muutos

Lähettäjä: Baijeri 
Päivämäärä:   5.8.24 03:21:11

Kyllä nyt aloittaja on tässä se, jonka takia hälytyskellot raikaa ja red flaggit viuhuu.
Anna ihmisraukan elää elämäänsä ja hoida tuo itsekeskeisyytesi terveemmälle tasolle.

  Re: Exän pelottava muutos

Lähettäjä: Henne 
Päivämäärä:   5.8.24 13:35:22

"Ehkä tosiaan parempi etten kysele mitään ja annan olla."

Miksi edes meinasit kysellä ja mitä? Jos ette ole ollut 4 vuoteen tekemisissä niin miksi laittaisit nyt viestiä?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.