Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Musiikkia aikuiseen makuun?

Lähettäjä: kärrynpyörä 
Päivämäärä:   3.8.24 20:46:39

Saa suositella. (Mitä ikäiseni yleensä kuuntelee, +30v?)

  Re: Musiikkia aikuiseen makuun?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.8.24 20:48:37

Kai sitä oman maun mukaan voi kuunnella ihan mitä vaan!
Mä kuuntelen yleensä suomalaista, Maija Vilkkumaa, Chisu, Klamydia, Viikate jne jne. Fiiliksen mukaan. Joskus sitten Queenia, Bon Jovia, Green Dayta jne jne...

  Re: Musiikkia aikuiseen makuun?

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   3.8.24 20:49:02

No, minkä tyylistä tykkäät kuunnella? Perinteistä iskelmästä tykkäävälle ei pahemmin kannata suositella death metallia...

  Re: Musiikkia aikuiseen makuun?

Lähettäjä: Usko K Mähönen 
Päivämäärä:   3.8.24 21:26:40

Jätkän humppa

  Re: Musiikkia aikuiseen makuun?

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   3.8.24 21:41:24

Olen 34v ja kuuntelen Samuli Putroa, Apulantaa ja Maija Vilkkumaata. Sekä sitten läjäpäin itseäni miellyttäviä kappaleita eri artisteilta. Musiikkityyli ihan laidasta laitaan.

  Re: Musiikkia aikuiseen makuun?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.8.24 21:43:20

60 v. ja Chris De Burgh. Taitaa olla liian aikuista 30+:lle...

  Re: Musiikkia aikuiseen makuun?

Lähettäjä: Linnikka 
Päivämäärä:   3.8.24 23:56:07

Niin no riippuu vähän tykkäätkö hevistä vai humpasta...?

Ite viisikymppinen ja kuuntelen Nirvanaa, Dawid Bowieta ja Leeviä.

  Re: Musiikkia aikuiseen makuun?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.8.24 00:22:02

Aikuinen maku.
Ei ole olemassa aikuista makua. Mä tiedän yli nelikymppisiä, jotka kuuntelee n'synciä ja vastaavia. Ei ole olemassa sitä "aikuista makua", vaan on se oma musiikkimaku. Sillä mennään.

  Re: Musiikkia aikuiseen makuun?

Lähettäjä: 49 
Päivämäärä:   4.8.24 00:26:23

Kuuntelen yleensä jotain "uutta", mitä ei vielä ole puhki kulutettu. Autossa taitaa eniten olla päällä Bassoradio, ennen kuuntelin YLE x:ää mutta siellä on tällä hetkellä niin kamalat juontajat että meni vaihtoon.
Jos pälätystä haluan niin on päällä Nova, NRJ ja suomiRäp on seuraavat kanava mistä etin musiikkia jos eri biisin haluan.
Queenit, Metallican, GNR parhaat biisit loppuun kulutettu. Mulla aina ollut radio päällä, varmaan se tuhanneskerta on liikaa

  Re: Musiikkia aikuiseen makuun?

Lähettäjä: Manteli 
Päivämäärä:   4.8.24 00:59:32

Kuuntele rohkeasti just ihan mitä tykkäät, älä mieti mitään ikärajoja :) Kannattaa tutkailla spotifyn erilaisia listoja, sieltä pääsee aika hyvin nappailemaan maistiaisia monenlaisesta musiikista. Tai avaa vaikka radio ja kuuntele mitä eri kanavilta tulee ja etsi sitä kautta omaa makuasi.
Itselleni esimerkiksi toimii esim Arctic monkeys, RHCP, Gorillaz ja Linkin Park mutta myös toisinaan vaikkapa Pehmoaino ja Gettomasa :D Ja ikää 30v. About saman ikäisissä kavereissani on henkilöitä, joista joku kuuntelee vain rap/hiphop tyylistä, yhdelle metallimusiikki on se juttu, yksi luukuttaa Ibe-Cledos-Ahti-jne tyylistä kamaa ja yhdelle uppoaa vain suomenkielinen iskelmä ja siihen suuntaan oleva pop. Musiikkimakuja on niin monia kuin ihmisiäkin.
Minulla on Spotify täynnä listoja joita olen rakennellut eri fiiliksen mukaan kuunneltaviksi. Joskus kaipaan itkubiisejä, joskus hyvän mielen kotihengailumusaa, joskus vaikka ennen kisoja itseluottamusta boostaavaa musiikkia ja toisinaan vaikka rakkaushempeilytunnelmointia. Suosittelen siis rohkeasti tutustumaan eri tyyleihin.

  Re: Musiikkia aikuiseen makuun?

Lähettäjä: Ummikko 
Päivämäärä:   4.8.24 04:09:10

Hardstyle pääasiassa, menee kotimaiset hipetihopit ja vaikka behm, bee, anniina jne. Rokkia therapy? metallica jne. Ei oo ikää missä tykätään mistäkin, sä kuuntelet mitä tahot.

  Re: Musiikkia aikuiseen makuun?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   4.8.24 04:28:02

Aikuiset osanneee kuunnella musiikik mielensä mukaan?

  Re: Musiikkia aikuiseen makuun?

Lähettäjä: Ilo 
Päivämäärä:   4.8.24 08:03:26

LähettäjäÄllö
Päivämäärä4.8.24 04:28:02

Aikuiset osanneee kuunnella musiikik mielensä mukaan?

Tämäpä juuri.

  Re: Musiikkia aikuiseen makuun?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   4.8.24 08:11:56

Mä olen 36 v ja kuuntelen räppiä.

  Re: Musiikkia aikuiseen makuun?

Lähettäjä: Plöör 
Päivämäärä:   4.8.24 08:44:05

Mikä ihmeen kysymys tää on... "Aikuiseen makuun" kuulostaa siltä että nyt äkkiä radio pooki ja classic soimaan että kaikki huomaa sun olevan aikuinen :D

Omissa piireissä ihan kaikenlaista musiikkimakua löytyy, paitsi ehkä se humppa.. Ikähaitari 30-45 v.

  Re: Musiikkia aikuiseen makuun?

Lähettäjä: 46 vee 
Päivämäärä:   4.8.24 18:54:37

Rap oli se oma juttu jo nuorena enkä ole ajatellut iän takia vaihtaa musiikkimakua. Muutakin musiikkia voin kyllä kuunnella ja jos tykkään jostain, en vaivaa päätäni sillä onko kyseinen biisi "sovelias" ikääni nähden.

  Re: Musiikkia aikuiseen makuun?

Lähettäjä: Noh 
Päivämäärä:   4.8.24 19:25:56

Ikää 39v mutta maistunut koko aikuisiän pink floyd, dire straits ja tom petty. Lisäksi myös muunlainen musiikki, my chemical romance, iron maiden ja sitren myös ihan whitney houston. Vähän kaikki erilaista mutta tärkeintä on soittotaito, biisit, joko rakenne, sävellys, sanoitus, kolonaisuus tai laulutaito. Joku pieni ero ihan tusinapoppiin pitää olla.

  Re: Musiikkia aikuiseen makuun?

Lähettäjä: hula 
Päivämäärä:   4.8.24 19:30:45

Aloittaja unohda ikäsi ja rohkeasti vaan tutkimaan mitä kaikkea musiikkia on tarjolla! :) Onko sinulla nyt jotain tyyliä mikä miellyttää tai vaikka suosikkiartistia, niin voisi mahdollisesti antaa jotain suosituksia?

  Re: Musiikkia aikuiseen makuun?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   4.8.24 22:41:52

Ei kyllä iän mukaan voi määritellä. Täälläkin tullut jo 2 x Maija Vilkkumaa jota en koko 41-vuotisen elämäni aikana ole voinut sietää :D

  Re: Musiikkia aikuiseen makuun?

Lähettäjä: Queen 
Päivämäärä:   5.8.24 01:12:47

Olen 33 ja kuuntelen kaikkea Taylor Swiftistä ja Alan Walkerista Queeniin ja Scorpionsiin. :D Pop/rock, muut ei niin iske joitakin poikkeuksia lukuunottamatta.

  Re: Musiikkia aikuiseen makuun?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.8.24 01:29:24

Vain elektronista:
>artemjev
>jarre
>froese

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.