Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pukamat

Lähettäjä: hlvetin rumat 
Päivämäärä:   3.8.24 18:47:26

Kyllä masentaa. Useamman vuoden ollut jo kaksi ulkoista hetulaa. Mitä vielä, nyt huomasin että oli ilmestynyt taas uusi. Ihan pieni, mutta aivan hlvetin ruma!! Tekisi mieli itkeä. En kehtaa enää ikinä harrastaa seksiä ja pois näitä ei saa, edes yksityisesti (kokeiltu on, mutta ovat kuulemma liian pienet).

Minulla ei ole koskaan ollut taipumusta ummetukseen, enemmänkin päinvastoin. En ole myöskään synnyttänyt tai ollut raskaana. Silti vain pukamia tullut 17-vuotiaasta saakka.
Vertaistukea, muita kärsijöitä?

  Re: Pukamat

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.8.24 19:06:00

Voi ei, ymmärrän niin hyvin! Itsellä kanssa vaivanneet nyt noin vuoden verran, lääkärissäkin kävin mutta ei ilmeisesti poisteta kovin helposti. Olen jonkun verran ylipainoinen niin nyt yritän vain pudottaa painoa, josko oireet sitten helpottaisivat. Olen sinkku mutta kieltämättä mietin samaa, että takaapäin seksi hävettäisi kamalasti :( Tsemppiä myös sinulle aloittaja <3

  Re: Pukamat

Lähettäjä: Matti 
Päivämäärä:   3.8.24 19:20:14

Ei oo mies jos pukamat häiritsee.

  Re: Pukamat

Lähettäjä: Doctor 
Päivämäärä:   3.8.24 19:36:34

Laitan laastarin päälle panon ajaksi? Tai laitan korun siihen niinku korvaan, vois olla rules. Panin sitä tyttöö millä kiva pukamakoru, ai ai että ylikylän ukko maamiesseuran saunaillassa

  Re: Pukamat

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   3.8.24 19:46:19

Varmaan ikävät joo pukamat mutta ei kyllä seksiä haittaa, eikä mene fiilikset jos naisella pukamat. Ei muuta kun peitto heilumaan.

  Re: Pukamat

Lähettäjä: hlvetin rumat 
Päivämäärä:   3.8.24 21:23:07

"Voi ei, ymmärrän niin hyvin! Itsellä kanssa vaivanneet nyt noin vuoden verran, lääkärissäkin kävin mutta ei ilmeisesti poisteta kovin helposti. Olen jonkun verran ylipainoinen niin nyt yritän vain pudottaa painoa, josko oireet sitten helpottaisivat. Olen sinkku mutta kieltämättä mietin samaa, että takaapäin seksi hävettäisi kamalasti :( Tsemppiä myös sinulle aloittaja <3"

Kiitos paljon <3 Tsemppiä myös sinulle. Ja "ihana" kuulla, etten ole yksin.
Pahinta noissa on, etteivät ne ikinä enää lähde pois, kun kerran ovat tulleet. Tämä vaiva vaikuttaa myös itsetuntoon todella paljon, tunnen itseni rumaksi ja kuvottavaksi.

Takaapäin oli ennen lempiasentoni, mutta yksikään mies ei kyllä pystyisi pitämään erektiota kanssani tuossa asennossa.

  Re: Pukamat

Lähettäjä: hlvetin rumat 
Päivämäärä:   3.8.24 21:25:28

Jos nämä pari kommentoijaa olette oikeasti miehiä, saako kysyä, minkä ikäisiä olette? Ainakin nuoret miehet suhtautuvat aivan eri tavoin pukamiin. Olen muilla keskustelupalstoilla nähnyt aloituksia tyyliin "hyi @!#$, naisella oli pukamat".

Jos tuollaisia miehiä on, kuin te, joita ei oikeasti häiritse, niin onpa helpottavaa kuulla.

  Re: Pukamat

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.8.24 21:32:31

Pienet on sinun huolesi, kun vasta rumuutta murehdit.

Palaa asiaan sitten uudestaan, kun trombosoituneet pukamat ovat niin helkutin kipeät, että itkettää makuulla kylkeä kääntäessä. Eikä sekään kovin suuresti naurata, kun pukaman poimuihin jäänyt hiirenpapanan kokoinen hitunen tuntuu siltä, kuin olisi suurempikin jööti ja se pitäisi jollakin ilveellä saada sieltä pois.

  Re: Pukamat

Lähettäjä: hlvetin rumat 
Päivämäärä:   3.8.24 21:42:07

No tuota piste, kyllä minullakin on ollut järkyttävän kivuliaat sisäiset pukamat. Meinasin pyörtyä wc:ssä kivun takia ja kipu jäi myös usein päälle, samoin kuin verenvuoto.
Ja tätä kesti miltei puoli vuotta, ennen kuin sain kunnon hoitoa (niihin sisäisiin sentään sai).
Että anteeksi kauheasti kun ihan esteettistä puoltakin kehtaan murehtia.

  Re: Pukamat

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.8.24 21:44:05

Ei mun mies ainakaan mun peräreikää tuijottele kun takaapäin panee menemään.

  Re: Pukamat

Lähettäjä: hlvetin rumat 
Päivämäärä:   3.8.24 21:59:23

"Ei mun mies ainakaan mun peräreikää tuijottele kun takaapäin panee menemään."

Tästä aiheesta oli vauvapalstalla keskustelu. Että "mies, mihin katsot, kun panet takaapäin?" Suurin osa vastasi katsovansa prsereikää...

  Re: Pukamat

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   3.8.24 22:49:26

No ei niitä kukaan katso ja ovat yleinen vaiva ihmisillä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.